• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
تلویزیون 9 اینچی شارژی و دی وی دی پلیر فول خودرو ویژهتلویزیون 9 اینچی شارژی و دی وی دی پلیر فول خودرو ویژهتلویزیون 9 اینچی شارژی و دی وی دی پلیر فول خودرو ویژهتلویزیون 9 اینچی شارژی و دی وی دی پلیر فول خودرو ویژه

تلویزیون 9 اینچی شارژی و دی وی دی پلیر فول خودرو ویژه

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
تلویزیون شارژی 9 اینچی ریموت کنترل دار قابل حمل و تاشو دارای پخش کننده DVD و گیرنده آنالوگ کانالهای تلویزیونی و قابلیت پخش فایلهای صوتی و تصویری از روی حافظه SD یا USB فلش مموری به همراه کیف حمل شیک و زیبا
این تلویزیون را شما هر کجا که دوست داشته باشید استفاده کنید مثلاٌ می توانید در کوه یا طبیعت و وسط جنگل به تماشای سریال تلویزیونی یا فیلم DVD بنشینید یا آهنگهای مورد علاقه خود را از روی فلش مموری گوش دهید.
نام این کالای معرفی شده را می توان تلویزیون خصوصی نیز گذاشت چون می توانید بدون دردسر و بدون مزاحمت دیگران در خانه یا اداره و در اتاق خود بنشینید و فیلمهای دلخواه خود را ببینید یا بدون آنکه تلویزیون اصلی را اشغال کنید یا غرغر دیگر افراد خانواده را بشنوید مسابقات فوتبال یا والیبال را که از تلویزیون پخش میشود و میتوانید با اتصال هدفون این برنامه ها را بدون آنکه صدا به بیرون اتاق درز کند یا دیگران را اذیت کند حتی با صدای بسیار بلند نیز گوش دهید.
قابلیت جالب دیگر این DVD پلیر چرخش کامل صفحه نمایشگر یا LCD  است و شما میتوانید آنرا به هر زاویه ای که می خواهید به صورت افقی بچرخانید .
گیرنده تلویزیونی این دستگاه بصورت آنالوگ بوده و شما با اتصال آنتن خارجی میتوانید کانالهای تلویزیونی منطقه خود را دریافت و مشاهده کنید.
اسپیکرها و بلندگوهای داخلی این دی وی دی پلیر و تلویزیون قابل حمل بصورت دوتایی و استریو بوده و صدایی واضح پخش میکنند.
با باتری شارژی لیتیوم یونی که داخل این پخش کننده موسیقی پرتابل قرار داده شده شما می توانید مدتها تلویزیون ببینید یا موزیک بشنوید و لذت ببرید.

مشخصات:

نوع صفحه نمایش LCD TFT
اندازه و سایز صفحه نمایش 9 اینچ (از یک گوشه تصویر تا گوشه ضربدری روبرو در حدود 23 سانتیمتر)
صفحه نمایش با چرخش کامل 180 درجه ای
دارای گیرنده آنالوگ تلویزیونی با آنتن خارجی
قابلیت پخش DVD
دارای پورت فلش مموری USB
دارای شکاف مخصوص حافظه اس دی مموری یا SD Card
دارای پورت خروجی هدفون و هندزفری
بلندگوهای اینترنال Stereo
به همراه کیف و ریموت کنترل از راه دور

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×