• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

پخش تصویری پایونیر avh-z9150bt

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
پخش تصویری پایونیر مدل 9150،  Pioneer AppleCarplay ™و Weblink را ساپورت می کند و باعث می شود شما با دستگاهی باهوش تر و مطمئن برای استفاده از آیفون  و اندروید در ماشین خود طرف باشید و این قابلیت به شما اجازه می دهد تا در جاده متمرکز شوید و مسیرها را دریافت کنید ، تماس برقرار کنید ، تماس بگیرید ، پیام ارسال کنید و موسیقی گوش دهید. شما حتی می توانید به صورت بی سیم متصل شوید تا در هنگام رانددگی متمرکز شوید. این گیرنده چندرسانه ای ماشین قابلیت پخش فایل FLAC  را تا 48 کیلو هرتز / 24 بیت پخش صوتی با کیفیت بالا با کیفیت CD ارائه می دهد. همچنین برای بهبود کیفیت صدا شرکت پایونیر برای دستگاه 9150 اکولایزر 13 باندی در نظر گرفته است. از ویژگیهای تنظیمات صدایی این دستگاه می توان به باند با تنظیم شیب ، تراز زمانی ، حالت شبکه سه جانبه ، خودکار EQ ، اختصاصی Sione Retriever AIR و پیش نمایش ولتاژ بالا اشاره کرد. شما از بلوتوث این دستگاه برای  تماس رایگان هندزفری ، پخش موسیقی در ماشین  جستجوی آهنگ می توانید استفاده کنید. 

خصوصیات:
حداکثر خروجی صدا : 4 عدد 50 وات
صفحه نمایش 7 اینچی کاملا لمسی  16:9
ورودی DVD/CD
ورودی AUX عقب ورودی USB عقب (2 عدد) ورودی کارت حافظه SD / SDHC
پشتیبانی از WebLink ، CarPlay ، AndroidAuto
دارای WiFi داخلی
صفحه نمایش 7 اینچ WVGA صدا و تصویر دوگانه
دارای بلوتوث 13 باند اکولایزر
قابلیت گذاشتن رمز عبور
3 جفت خروجی RCA (چهارولت)
پشتیبانی از فرمت های صوتی WAV / MP3 / WMA / AAC /FLAC
پشتیبانی از فرمت های تصویری H.264 / WMV / DivX / XviD/ MKV / FLV
پشتیبانی از اندروید و آیفون
پشتیبانی از دوربین دنده عقب
شارژ تلفن همراه 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×