• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چسب نگهدارنده موبایل خودروچسب نگهدارنده موبایل خودروچسب نگهدارنده موبایل خودروچسب نگهدارنده موبایل خودروچسب نگهدارنده موبایل خودرو

چسب نگهدارنده موبایل خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
شاید برای شما هم جالب باشه که بتونید وسایلتون رو بدون استفاده از میخ ، پیچ و آسیب رساندن به سطوح ، نصب کنید و هر وقت که خواستید ، براحتی جدا کرده و در جای دیگه قرار بدید ، بهمین خاطر امروز چسب جادویی GRIPEEZ رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل 5 چسب ژله‌ای دو طرفه در هر بسته هستش و میتونید روی سطوح مختلف مثل دیوار ، داشبورد ماشین ، یخچال و ... چسبانده و وسایل تا وزن 5lbs مثل موبایل، تابلو ، لوازم حمام ، ابزار ، ipad و ... رو روی اون قرار داده و هر موقع که خواستید براحتی برداشته و جابه‌جا کنید.
در ضمن توجه داشته باشید که میتونید این چسب‌ها رو به سایزهای کوچک‌تر ، قسمت کرده و برای وسایل ریزتر هم استفاده کنید.
ویژگی بعدی ، آسیب نرساندن این محصول به سطوح و قابلیت بارها استفاده و قرار دادن در جاهای مختلفه و در صورت کثیف شدن هم میتونید اون‌ها رو شسته و دوباره استفاده کنید.
توجه داشته باشید طبق اطلاعات پکیج ، این محصول قابلیت تحمل وزن تا 5lbs رو داره که تقریبا معادل 2.5kg میشه ، اما در سایت‌های مختلف دیگه نوشته شده که قابلیت نگهداری اجسام تا 5 و یا 7kg رو داره.

ویژگی ها:
چسب جادویی GRIPEEZ
قابلیت نگه داشتن لوازم تا وزن 2.5kg
شامل 5 عدد چسب ژله ای 2 طرفه در هر پکیج
نصب و کارکرد آسان
قابلیت بارها استفاده از هر چسب
قابل استفاده در ماشین ، بروی دیوار ، یخچال و ...
بدون آسیب رساندن به سطوح
قابل استفاده برای نگه داشتن موبایل ، تابلو ، لوازم حمام ، ابزار ، ipad و ...
طراحی کاربردی
با قابیت شستشو و استفاده مجدد
قابل استفاده زیر فرش
سایز هر پد 6.5cmx8cm
بهمراه پکیجینگ

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×