• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351

چشمی دیجیتال درب هوشمند مدل bl vi-12351

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

یک تماس ویدیویی هوشمند با نمایشگر Intelligence Peephole برای کسانی که میخواهند امنیت بالایی را تضمین کنند. با چنین وسیله ای، همیشه از اینکه چه کسی تصمیم گرفته است به خانه شما سر بزند آگاه خواهید بود. همراه با نمایشگر مانیتور (2.4 اینچ) و زنگ عرضه می شود. دریچه ویدیویی قابلیت های یک دریچه معمولی درب را با عناصر یک خانه هوشمند ترکیب می کند. نورگیر مادون قرمز داخلی با برد تا 1.5 متر به شما امکان می دهد حتی در نور ضعیف نیز تصویری واضح بگیرید. زاویه دید 120 درجه این دوربین میدان دید وسیعی را فراهم می کند. این دستگاه میتواند آرشیو عکس و ویدئو از بازدیدها را نگه دارد؛ تمام فیلمها بر روی یک کارت SD با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت ذخیره میشوند. با باتری های قلمی کار می کند که باید جداگانه خریداری شوند. دارای زاویه دید گسترده 120 درجه و لنز واید. تماس تصویری مجهز به سیستم تصویری شبانه است. عکس ها و فیلم ها با وضوح بالا گرفته می شوند.

 

خصوصیات:
این دستگاه میتواند آرشیو عکس و ویدئو از بازدیدها را در روز و شب نگه دارد؛ تمام فیلمها در یک کارت حافظه با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت ذخیره میشوند. میتوانید ضبطها را مستقیماً از صفحه نمایش دستگاه مشاهده کنید. بسیار آسان برای کار. دستگاه در سوراخ سوراخ تعبیه شده و برای درب های ورودی با ضخامت 35 تا 115 میلی متر مناسب می باشد. توجه: باید کابل را از چشم ویدیو در حالی که صفحه نمایش کاملاً خاموش است وصل کنید.
 

اطلاعات فنی:
نوع مورد: تماس تصویری هوشمند
جنس بدنه: پلاستیک
وزن ناخالص: 275 گرم
قدرت: باتری های قلمی (شامل نمی شود)
زاویه دید: 120 درجه
صفحه نمایش: 2.4 اینچ
رنگی: بله
پشتیبانی از کارت حافظه: تا 32 گیگابایت
ملودی ها: برای انتخاب (4 عدد)
کنترل صدا: بله
قطر/ضخامت بلوک خارجی: 60x16 میلی متر (به استثنای میله راهنما)
ابعاد یونیت داخلی: 110x74x19 (به استثنای نصب)
اندازه بسته بندی: 18.50x10.00x7.00 سانتی متر
 

اقلام همراه:
تجهیزات:
مانیتور
دوربین
پایه
مجموعه اتصالات
دستورالعمل کاربری

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×