• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2

تراشه صرفه جویی سوخت خودرو مدل ECO-OBD2

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- صرفه جویی در سوخت خودرو، دستگاه های صرفه جویی در سوخت، صرفه جویی در سوخت خودروهای بنزینی، تراشه ذخیره سوخت برای کامیون های خودروهای بنزینی، برای صرفه جویی در هزینه خودروهای بنزینی
- به طور موثر هزینه های سوخت را کاهش دهید
- نکات: همانطور که مایل بیشتری رانده میشوید، باعث میشود خودروی شما انرژی بیشتری داشته باشد، خودش برای وسیله نقلیه، مطابق با عادات راننده باشد و همیشه برای صرفهجویی در مصرف سوخت و کاهش تخلیه، حفظ کند.

 

این محصول در بسته بندی خوبی عرضه می شود. از نظر طراحی جمع و جور است و از جنبه کاربردی نیز امتیاز بالایی دارد. این چیزی است که ارزش خرید را دارد.
 

خصوصیات:
- صرفه جویی در انرژی: با توجه به عادات رانندگی شما، EcoOBD2 یک نقشه جدید در رایانه ECUIOBD2 برای مصرف سوخت کم خودرو ایجاد می کند. هنگامی که مایل/مایل بیشتر رانندگی میکنید، نقشه را تجدید میکند و برای صرفهجویی در مصرف سوخت، خود را با خودروی شما تطبیق میدهد.
- استفاده آسان: دستگاه آماده وصل و درایو. نصب آسان. به سادگی آن را به کانکتور OBD2 اتومبیل ها وصل کنید.
- کاربرد گسترده: برای همه موتورهای بنزینی اعمال می شود، برای گیربکس دستی یا اتوماتیک اعمال می شود.
- عملکرد: با داده های دریافتی از ECU، محافظ سوخت eco OBD2 فشار بوست، مقدار سوخت، زمان تزریق و فشار را تنظیم می کند تا عملکرد خودرو شما را افزایش دهد.
- بسته شامل 1 دستگاه ذخیره سوخت دو صفحه ای با تراشه است.
 

اطلاعات فنی:
ابعاد محصول 5x10x8 سانتیمتر
وزن مورد 40 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×