• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
حفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FTحفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FTحفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FTحفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FTحفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FTحفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FTحفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FT

حفاظ ضد پرنده مدل DARKOH-ELEMENTS-10FT

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- دیگر خبری از سر و صدا و سر و صدا نیست آیا از تمیز کردن مداوم همان مکان ها و ایجاد صداهای مزاحم خسته شده اید؟ پشت فرمان در دستان خود برگردید و کنترل را دوباره به دست آورید
-  100% از پیش مونتاژ شده - در زمان گرانبها صرفه جویی کنید. برای راحتی هر چه بیشتر مونتاژ، ما به طور کامل از سنبله های پرنده (300 سانتی متر) استفاده کرده ایم - می توانید بلافاصله مونتاژ را شروع کنید.
- ضد آب، چه برف، باران یا گرمای شدید: دافع پرنده از جنس استنلس استیل ما به لطف فولاد ضد زنگ 304 و ریل پلی کربنات مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت می کند.
- در برابر پرندگان کوچک - دارکوه 5 ردیف سنبله کبوتر محافظت کاملی در برابر گنجشک ها، السترها و غیره دارد. خط مرکزی بسیار مؤثر است زیرا فرود را با 10 نوک غیرممکن می کند.
مونتاژ آسان: سنبله های کبوتر از قبل مونتاژ شده را می توان با چسب، پیچ یا ثابت کرد و به صورت جداگانه با استفاده از ناحیه شکستن مورد نظر (هر 5 سانتی متر) تنظیم کرد.

 

خصوصیات:
- 12 جفت سنبله پرنده، نوارهای 12 عددی: طول 250 میلی متر، عرض 25 میلی متر، 12 سنبله دسته: طول 115 میلی متر، 12 عدد در هر بسته.
- محکم و بادوام: سنبله های پرنده از جنس استیل ضد زنگ ممتاز 304، خواص ضد زنگ و ضد خوردگی عالی، و برای مدت طولانی در معرض آفتاب خشن، باد و باران دست نخورده باقی می مانند. بدون نیاز به تعویض مکرر
- انعطاف پذیر و همه کاره: پایه های انعطاف پذیر دارای شکل پذیری قوی هستند، به راحتی به شکل مورد نیاز خم می شوند و به خوبی در سطوح نه صاف یا منحنی قرار می گیرند. می توان آن را با هر ساختمان، علامت یا سازه ای بدون تأثیر بر ظاهر ادغام کرد.
- نصب آسان: سنبله های کبوتر دارای سوراخ های از پیش حفر شده در امتداد پایه هستند که به راحتی جمع آوری و جدا می شوند. همچنین می توانید از چسب، کراوات، پیچ یا میخ برای ثابت نگه داشتن آن برای مدت طولانی استفاده کنید. می توان آن را بازیافت و مجددا استفاده کرد و در هزینه های نگهداری صرفه جویی کرد.
- کاربرد گسترده: مناسب برای پشت بام ها، دودکش ها، پنجره ها، ناودان ها، نرده ها، صندوق های پستی، تیرها، بالکن، انبارها، پاسیو و غیره. برای بسیاری از انواع پرندگان مانند کبوتر، گنجشک، مرغ دریایی، خفاش حتی سایر حیوانات کوه نورد کار می کند.
 

اطلاعات فنی:
نوع جنس استنلس استیل با کیفیت بالا
جنس: فولاد ضد زنگ 304
طول سنبله: 115 میلی متر
اندازه نوارها: 250×25 میلی متر
ارتفاع نمایش آیتم 11 سانتی متر
عرض نمایش آیتم 15 سانتی متر
تعداد: 12 عدد
ابعاد محصول 300x16x11 cm
وزن 901 گرم
 

آسان برای مونتاژ:
1. خوشه ها را بیرون بیاورید.
2. دو انتها را به داخل فشار دهید.
3. دو انتها را از سوراخ پایه عبور دهید.
4. سنبله ها را دوباره داخل سوراخ فشار دهید.
 

اقلام همراه:
12 عدد نوار فولادی ضد زنگ
12 عدد سنبله های فولادی ضد زنگ (12 عدد در هر بسته)

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×