• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000

دستگاه ازن ساز مدل ATWFS-60000

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(ظرفیت بالا) از پیشرفته ترین فناوری سلولی استفاده می کند، حداکثر خروجی ازن 60000 میلی گرم در ساعت است. در مقایسه با دستگاه های دیگر، ژنراتور ازن ما دارای اثر ضد عفونی و استریل کردن سریع و کارآمد در همه جهات است.
(از بین بردن بو قوی) در مقایسه با واحدهای قدرت کوچکتر، ژنراتور ازن ما اثر قوی دارد، با تعداد زیادی استریلیزاسیون و بو زدایی سازگار است، سریعتر و کارآمدتر است، باعث صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در مصرف برق می شود.
(بی سر و صدا کار کنید) ژنراتورهای ازن ما بی صدا و کمتر از 40 دسی بل کار می کنند. معادل صدای زمزمه یخچال، تقریباً بی صدا. ایده آل برای دفتر، خانه، گاراژ، مزارع، زیرزمین، هتل ها، انبارها و غیره.
(فقط 60 دقیقه طول می کشد) می توانید زمان تمیز کردن را تا 60 دقیقه تنظیم کنید. زمان درمان را می توان با توجه به اندازه اتاق تنظیم کرد. توجه: خانواده / حیوانات خانگی شما نمی توانند در طول عمل در اتاق بمانند.
(گواهی اتحادیه اروپا CE) پس از اتمام تمیز کردن، 30-60 دقیقه برای بازگشت صبر کنید. درها/پنجره ها را برای حفظ تهویه باز کنید. گواهینامه CE اتحادیه اروپا را گذرانده است و استفاده از آن بی خطر است.

 

خصوصیات:
- یکی از قوی ترین ژنراتورهای اوزون ATWFS 60 گرم در ساعت
- اوزون مولد حرفه ای با کاربردهای وسیع و راندمان بسیار بالا تا 60000 میلی گرم در ساعت و 120 وات. به دلیل قدرت بالای آن، می توان با موفقیت برای سرویس دستگاه های تهویه مطبوع و همچنین برای ضد عفونی و استریل کردن اتاق ها استفاده کرد.
- تایمر داخلی به شما امکان می دهد زمان کار را تنظیم کنید، بنابراین لازم نیست خود را در معرض خطر ماندن در اتاقی با غلظت ازن بالا قرار دهید.
- فن تعبیه شده به طور موثر نرخ توزیع ازن را افزایش می دهد.
- این برای ازن زدن تهویه مطبوع خودرو عالی است، که به شما امکان می دهد از هزینه های بالا برای ازن زدن در یک سرویس تهویه مطبوع حرفه ای جلوگیری کنید.
- اندازه کوچک دستگاه حمل آن را آسان می کند.
- علاوه بر استریل کردن هوا، ازن به شما این امکان را می دهد که از شر بوهای نامطبوع، قارچ ها، کپک ها و غیره خلاص شوید. برای ضدعفونی کردن یخچال ها، انبارها، کمد لباس ها بسیار مناسب است.
- پس از ضدعفونی، اتاق را کاملاً تهویه کنید تا بوی خاص اوزون از بین برود.
- ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها را از بین می برد و هوا را تصفیه می کند
- این یک دستگاه مدرن است که به طور موثر اتاق را از میکروارگانیسم هایی که برای سلامتی مضر هستند ضد عفونی می کند. پس از ضدعفونی، اتاق را کاملاً تهویه کنید تا بوی خاص اوزون از بین برود. ساعت تعبیه شده به شما امکان می دهد زمان کار را تنظیم کنید، بنابراین لازم نیست خود را در معرض خطر ماندن در اتاقی با غلظت ازن بالا قرار دهید.
 

ویژگی ها:
ضدعفونی تهویه مطبوع خودرو
از بین بردن بوهای نامطبوع
با طراوت فضاهای مسکونی و صنعتی
ضدعفونی کولرهای خانگی
حذف باکتری ها، ویروس ها و میکروارگانیسم ها
از بین بردن بوی نامطبوع حیوانات، کپک زدگی و سیگار
تصفیه هوا
 

اطلاعات فنی:
سازنده: ATWFS
جنس بدنه: فولاد ضد زنگ
ولتاژ تغذیه: 230 ولت 50/60 هرتز
قدرت: 120 وات
راندمان: 60000 میلی گرم در ساعت
راندمان حذف بنزن: 99.97%
راندمان حذف فرمالدئید: 99.99%
منطقه کاربرد: تا 80
سطح نویز: 30dB
طول کابل برق: 1.25 متر
ابعاد (عرض/ارتفاع): 20.5cm x 14cm x 14cm
ابعاد بسته بندی: 23x20x22cm
وزن با بسته بندی: 1.6 کیلوگرم
 

راهنمای استفاده:
درباره استفاده: ابتدا باید دستگاه را وصل کنید، سپس تایمر را تنظیم کنید که دستگاه شروع به کار می کند. به عنوان مثال، اگر اتاق شما 20 متر مربع است، تایمر را 10-20 دقیقه تنظیم کنید خوب است، اگر اتاق شما بزرگتر است، تایمر را چند دقیقه تنظیم کنید. در طول کار ماشین، حیوانات یا افراد نباید در اتاق بمانند. هنگامی که دستگاه کار خود را به پایان رساند، اتاق باید به مدت 15-20 دقیقه تهویه شود. کاربرد: برای مصارف خانگی: اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام، اتاق حیوانات خانگی. برای تصفیه هوای رستوران، تصفیه کننده اتاق هتل، خوشبوکننده KTV، مغازه، ساختمان اداری، گاراژ و غیره برای حذف فرمالدئید (خانه نوساز، هتل، اداره...)

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×