• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panelدزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panel

دزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panel

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

این یک آژیر فضای باز با عملکرد بالا با فلاش و صدا است، همچنین میزبان زنگ نقطه ای با عملکرد ضد آب است، حداکثر پشتیبانی می کند. 100 سنسور بی سیم دارای باتری لیتیومی 3.7 ولت 2300 میلی آمپر ساعتی است که با انرژی خورشیدی قابل شارژ است و به دلیل مصرف فوق العاده کم معمولاً حتی در نیم ماه روزهای بارانی مداوم کار می کند. صدا روشن/خاموش و نوع فلاش اختیاری هستند، حداکثر. صدای 110 دسی بل و نور فلاش قوی هشداری موثر برای مزاحمان است.

 

خصوصیات:
- مفید: این یک آژیر بلند با فلاش و نور روشن در هنگام فعال شدن زنگ هشدار است. طراحی 2 در 1، می تواند به عنوان یک آژیر ساده با کنترل پنل، همچنین به عنوان یک مرکز مستقل برای سیستم امنیتی خانه کار کند.
- پرقدرت: برد برق خورشیدی 7.5 x 6.3 اینچ، سلول خورشیدی 7.4 V/2100 میلی آمپر، باتری ها قابل شارژ هستند. بدون نیاز به آفتاب زیاد، میتواند 15 روز یا بیشتر در روزهای بارانی و تاریک باشد و همچنان بدون هیچ مشکلی شارژ شود.
- صدای بلند: 110 دسی بل، با نور فلاش. وقتی کسی زنگ هشدار را به صدا در می آورد، صدای بلندی به گوش می رسد تا سارقان را بترساند و به همسایه شما هشدار دهد
- DIY: می تواند به عنوان میزبان زنگ کار کند، این آژیر بی سیم می تواند با سنسورهای دیگر (حداکثر 99 قطعه) کار کند. لوازم جانبی برای سیستم هشدار خانه متصل Wolf-Guard
- نصب آسان: بدون نیاز به سیم کشی کیت دیواری یا در فضای باز. طراحی منحصر به فرد با عملکرد هشدار دستکاری
 

ویژگی ها:
هشدار قوی با صدا و فلاش.
شارژ با انرژی خورشیدی برای صرفه جویی در انرژی.
طراحی ضد آب قابل اعتماد.
اتصال بی سیم برای نصب آسان.
هشدار کم مصرف
هشدار ضد دستکاری
 

اطلاعات فنی:
سازنده Chitongda
پانل JD-W06 سبک
جنس پلاستیک ABS
منبع تغذیه انرژی خورشیدی
روش نصب پیچی.
سطح صدا 110 دسی بل
جریان آماده به کار: 6 میلی آمپر
جریان شارژ خورشیدی: حداکثر می تواند 300 میلی آمپر باشد
جریان هشدار: 250 میلی آمپر
فرکانس دریافت بی سیم: 433 مگاهرتز ± 0.5 مگاهرتز
فاصله دریافت بی سیم: 80 متر
محیط کار: دما: -20 درجه سانتیگراد ~ 65 درجه سانتیگراد
رطوبت نسبی: 90%
باتری داخلی: باتری لیتیومی 3.7 ولت 2300 میلی آمپر ساعت
ابعاد: 190x300x70 میلی متر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×