• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327

عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 2,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- مفید و کاربردی: اندازه: 76 x 48 x 25 میلی متر. وزن: تقریبا 27 گرم این محصول بسیار کوچک است، بنابراین می توانید هنگام بیرون رفتن آن را با خود ببرید. برد بلوتوث در ده متر است. با رابط OBD، بیشتر رابط های OBD در زیر فرمان قرار دارند و نصب را می توان در دو ثانیه انجام داد.
- عملکرد حرفه ای: رابط OBD می تواند وضعیت خودرو را در زمان واقعی نظارت کند، رفتار رانندگی را بهینه کند، مصرف سوخت را تجزیه و تحلیل کند و یادآورها را به صورت صوتی ارسال کند. پنج رابط ABCDE مختلف برای انتخاب وجود دارد و مدل های مختلف خودرو می توانند رابط های مختلفی را انتخاب کنند، بنابراین برای اکثر خودروها مناسب هستند. اکثر خودروها برای رابط A مناسب هستند.
- سازگاری گسترده: این ابزار اسکن تشخیصی بلوتوث OBD2 با دستگاههای iOS، Android سازگار است و برای تمام خودروهای بنزینی که استانداردهای OBD و OBD2 را دارند مناسب است. به دلیل نیازهای ساده اتصال دستگاه، در کارکرد اکثر واگن ها مفید است.
 

خصوصیات:
- دستگاه ELM327 ما با سیستم های مختلف تلفن همراه و رایانه سازگار است
- اسکنر خوان برای تشخیص خودرو. سازگار با iOS، اندروید، ویندوز و لینوکس.
- صرفه جویی در پول برای حل مشکلات به تنهایی:
- با حل مشکلات ساده خودتان پول پس انداز کنید. کدهای عیب تشخیصی را میخواند، هم عمومی و هم خاص سازنده، و معنای آنها را نمایش میدهد (بیش از 3000 تعریف کد عمومی در پایگاه داده). کدهای خطا را پاک کنید، HIL (چراغ کنترل موتور) را خاموش کنید و داده های سنسور فعلی را نمایش می دهد.
- پیکربندی ساده:
راه اندازی آسان: دستگاه را به پورت ODB2 اتومبیل خود وصل کنید، وسیله نقلیه خود را روشن کنید، بلوتوث را در تلفن، رایانه یا رایانه لوحی خود روشن کنید، دستگاه ODBII را جستجو کرده و آن را جفت کنید (پین 1234 یا 0000)، برنامه دانلود شده را روی دستگاه خود اجرا کنید. و منتظر بمانید تا با موفقیت به ECU ماشین شما متصل شود.
- سازگاری بالا با اکثر خودروهای موجود:
با تمام وسایل نقلیه OBD2 (از سال 1996 به بعد) و وسایل نقلیه EOBD (خودروهای بنزینی از سال 2001 به بعد) و خودروهای دیزلی از سال 2003/2004 به بعد در اروپا کار می کند.
- برای دسترسی به همه عملیات دستگاه باید یک برنامه کاربردی خوب داشته باشید:
برای استفاده از این دستگاه ELM327 باید اپلیکیشن مناسبی داشته باشید. می توانید آن را از اپ استور برای اندروید یا iOS دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که نسخههای لایت برنامههای کاربردی، در بیشتر موارد، عملکرد محدودی را ارائه میدهند. در بیشتر موارد، برای کامل کردن عملکرد دستگاه، باید نسخه حرفه ای برنامه مورد نظر خود را خریداری کنید.
 

ویژگی ها:
1. سیستم عامل اندروید سازگار با Elm.
2. بلوتوث، باتری و کابل بدون سوئیچ.
3. به شما این امکان را می دهد که داده ها را مستقیماً به موتور ماشین خود مشاهده کنید تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید، به ECU اتومبیل متصل می شود.
4. به شما امکان می دهد به راحتی همه کدهای خطا (Dtcs) را بازیابی کنید و چراغ های موتور را بررسی کنید.
5. قابل استفاده با بلوتوث کامپیوتر.
 

اطلاعات فنی:
برند مونار
مدل مونار ELM327
ابعاد بسته بندی 10 x 6.7 x 2.9 سانتی متر
وزن مورد 30 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×