• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLWدستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLW

دستگاه اسکنر اثر انگشت مدل B08QFHSZLW

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- سیستم عامل اسپانیایی است. کتابچه راهنمای کاربر به زبان اسپانیایی. این خواننده اثر انگشت حداکثر 1000 کاربر دارد. شما می توانید تا 100000 رویداد را ثبت کنید.
- صفحه نمایش رنگی TFT 2.4 اینچی با پیکربندی ساده و حساسیت بالا. کلیدهای روش ورودی T9 به شما این امکان را می دهد که سریع تشخیص دهید. زمان شناسایی با فناوری شناسایی بیومتریک برتر کمتر از 1 ثانیه است. پردازنده دو هسته ای سریع 32 بیتی. نرخ تشخیص بالا
- سرعت بالا دانلود/آپلود USB سیستم حضور و غیاب اثرانگشت، سرعت تایید کمتر از 1 ثانیه، گزارش دانلود با سرعت بالا دیسک U بدون نیاز به شبکه، گزارش خودکار. آپلود و بارگیری داده ها در دیسک U، ارزیابی را به راحتی تکمیل کنید.
- همچنین از بیومتریک نوری برای حمایت از انگشتان مرطوب و خشک استفاده می کند. به راحتی می تواند با شرایط غیرعادی مانند آسیب دیدگی انگشتان و لایه برداری مقابله کند، عملکرد ضد آب دارد و سطح آن از مواد ضد خش است.
- مناسب برای دفتر، کارخانه، هتل، مدرسه، رستوران، فروشگاه، حضور و غیاب، ترکری زمان را آسان کنید، حجم کار مدیریت را کاهش دهید.

 

خصوصیات:
- پشتیبانی از انگشتان مرطوب و خشک موش صحرایی تشخیص بالا دستگاه حضور و غیاب اثرانگشت بیومتریک، ساخته شده در تراشه فوق العاده برای سرعت تشخیص سریع دقت و صدا، جمع آوری اثر انگشت بدون غشاء، خطای کمی. حساسیت ساعت بیومتریک زیاد است و نیاز به نور محیط کم است.
- سرعت بالا دانلود/آپلود USB سیستم حضور و غیاب اثرانگشت، سرعت تایید کمتر از 1 ثانیه، گزارش دانلود با سرعت بالا دیسک U بدون نیاز به شبکه، گزارش خودکار. آپلود و بارگیری داده ها در دیسک U، ارزیابی را به راحتی تکمیل کنید. سیستم ظرفیت بزرگ به روز شده، پایدار و قابل اعتماد، ظرفیت 1000 اثر انگشت، ظرفیت ثبت ساعت بیومتریک 100000 برای کارمند.
- Tips Human Voice Tips & Multiple Languages ضبط بیومتریک ترکری زمان، نکات صدای انسان را برای افزایش سنسور مراسم ثبت نام رسمی و صمیمی اضافه می کند. ساعت اثر انگشت بیومتریک برای کارمندان، از زبان چینی ساده/سنتی، اسپانیایی، انگلیسی، پرتغالی، کره ای پشتیبانی می کند.
- مجهز به صفحه نمایش LCD رنگی 2.4 اینچی است تا داده ها به وضوح قابل مشاهده باشند. کلیدهای روش ورودی T9 به شما این امکان را می دهد که سریع تشخیص دهید. زمان شناسایی با فناوری شناسایی بیومتریک برتر کمتر از 1 ثانیه است
- مناسب برای دفتر، کارخانه، هتل، مدرسه، رستوران، فروشگاه، حضور و غیاب، ترکری زمان را آسان می کند، حجم کاری مدیریت را کاهش می دهد همچنین در صورت نیاز به درخواست فاکتور محصول، رمز عبور اکسل، لطفا با من تماس بگیرید.
 

ویژگی ها
- پردازنده سریع 32 بیتی دو هسته ای:
با ارتقاء تراشه شناسایی دو هسته ای 32 بیتی، می تواند به سرعت اثر انگشت را در کمتر از یک ثانیه شناسایی کند.
- تراشه هوشمند پیشرفته:
دستگاه حضور و غیاب مجهز به یک تراشه هوشمند 32 بیتی دو هسته ای است که می تواند سرعت عملیات خوش شانس را بهبود بخشد، سرعت تشخیص را کمتر از 1 ثانیه می کند و راندمان حضور و غیاب را بهبود می بخشد.
این می تواند 100000 ظرفیت رکورد را در خود جای دهد، می تواند 1000 اثر انگشت را ثبت کند.
مناسب برای دفاتر، کارخانه ها، هتل ها، مدارس، رستوران ها، مغازه ها، کمک، ترکری زمان و کاهش حجم کار مدیریت را آسان تر می کند.
- تولید گزارش خودکار:
پشتیبانی از تولید گزارش خودکار بدون نیاز به اتصال به شبکه یا نصب نرم افزار. می توانید گزارش ها را از طریق دیسک U صادر کنید و سپس آن را به رایانه وصل کنید تا داده ها را مشاهده کنید. صرفه جویی در هزینه های نیروی کار و بهبود بهره وری.
- پخش صوتی و سیستم چند زبانه:
کارمندان میتوانند از طریق عملکرد پخش صدا بدانند که آیا با موفقیت کار میکنند یا خیر. علاوه بر این، این ساعت زمان همچنین دارای یک سیستم چند زبانه است که از زبان چینی ساده/سنتی، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، کره ای پشتیبانی می کند.
- الگوریتم تشخیص اثر انگشت بیومتریک:
در مقایسه با فناوری تشخیص نوری، الگوریتم تشخیص بیومتریک توانایی ضد تقلب بهتری دارد، حضور را منصفانه تر می کند. به علاوه ظرفیت 1000 اثر انگشت و 120000 پرونده کارت را دارد.
- اثر انگشت از استحکام، انتقال نور خوب و عملکرد ضد آب و مواد ضد سایش و خراش های سطحی ساخته شده است.
- تغییرات آب و هوایی، خشک و مرطوب، آسیب سر انگشت، لایه برداری و سایر ناهنجاری ها وجود دارد، اثر انگشت به راحتی قابل کپی است.
1. عملکرد صدای واقعی 
2. بدون شبکه، ورودی دیسک U
3.نرم افزار نصب رایگان، به طور خودکار فرم های پشتیبانی تولید می کند.
- دستگاه کمکی اثر انگشت بیومتریک از سیستم اسپانیایی
- باتری دکمه ای:
مادربرد این دستگاه حضور و غیاب بیومتریک مجهز به باتری دکمه ای لیتیومی 3 ولت CR2032 است که ضمن داشتن عمر مفید فوق العاده طولانی، امکان تشخیص سریع اثر انگشت را فراهم می کند. علاوه بر این، برای جلوگیری از از دست رفتن داده ها، می تواند هنگام اتصال کوتاه، داده ها را با خیال راحت ذخیره کند.
- دیاگرام دستگاه:
مجهز به صفحه نمایش LCD رنگی 2.4 اینچی است تا داده ها به وضوح قابل مشاهده باشند. کلیدهای روش ورودی T9 به شما امکان می دهد سریع تشخیص دهید. ما همچنین 3 سوراخ در پشت طراحی می کنیم تا بتوانید آن را روی هر سطحی قرار دهید و دو رابط جانبی دسترسی آسان را برای شما فراهم می کنند.
- مجموعه اثر انگشت نوری AK:
این دستگاه ساعت با یک جمع کننده اثر انگشت نوری بدون غشاء طراحی شده است تا به اثر انگشت با کیفیت بالا دست یابد، علاوه بر این، اثر انگشت از زوایای مختلف به سرعت قابل تشخیص است. چه انگشتان خشک باشد، چه انگشتان مرطوب یا انگشتان گرد و غبار، فوراً قابل تشخیص است.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×