• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SMLپخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SMLپخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SMLپخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SMLپخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SMLپخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SMLپخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SMLپخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SML

پخش کننده موسیقی مدل ‎ BR602B_SML

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- با پخش کاست USB می توانید به راحتی کاست های خود را به فرمت MP3 تبدیل کنید.
- به سادگی آن را به رایانه شخصی یا مک خود متصل کنید (بدون نیاز به درایور)، نوار نوار را وارد کنید و پخش را فشار دهید. سپس به سادگی روی نرم افزار ضبط (شامل) کلیک کنید. به ضبط و موسیقی شما به فرمت دیجیتال تبدیل می شود!
- شما می توانید موسیقی خود را در فرمت MP3 ذخیره کنید و آن را در پخش کننده iPod/iPhone/MP3 خود ذخیره کنید، یا می توانید یک سی دی را با موسیقی خود با استفاده از کامپیوتر یا مک خود رایت کنید.
- نرم افزار، کابل USB، دستورالعمل ها و هدفون گنجانده شده است.
 

خصوصیات:
- تبدیل کاست به MP3: پخش کننده کاست Ryboaen می تواند کاست های کامپیوتر، لپ تاپ و مک شما را به فرمت دیجیتال تبدیل کند. با انواع نوار کار می کند. و از رایت فایل های موسیقی دیجیتال بر روی سی دی صوتی خود یا انتقال به گوشی هوشمند، MP3، کارت SD و درایو فلش USB خود پشتیبانی کنید.
- کانال های معکوس اتوماتیک و استریو: این واکمن دارای عرشه کاست فلزی (مکانیسمی) با عملکرد معکوس اتوماتیک است. فقط دکمه DIR را فشار دهید و به طور خودکار صفحه دوم پخش می شود. سر مغناطیسی استریو 4 کانال، کیفیت صدای پایدارتر. در یک اتاق ساکت به فرمت MP3 تبدیل کنید و از کیفیت صدای شفاف حتی با باندهای قدیمی لذت ببرید.
- سازگاری گسترده: نرم افزار روی سی دی 5 اینچی با ویندوز 2000/XP، ویستا 32 بیت 64 بیت، ویندوز 7، ویندوز 10 و مک سازگار است. با هر جک 3.5 میلی متری کاملاً کار می کند، به این معنی که می توانید از پورت صدا برای هدفون و بلندگوهای خودرو استفاده کنید. با نرم افزار حرفه ای ویرایش صدا (AudioLAVA) می توانید باندهای خود را تنها در دو مرحله به MP3 تبدیل کنید.
- طراحی قابل حمل و ظاهر شیک: واکمن با اندازه استاندارد، نه تنها یک ضبط کننده است، بلکه یک واکمن سبک و جمع و جور است. طراحی مشکی شیک با کیفیت بالا، رنگ اسپری متالیک! مشابه بافت پیانو
 

ویژگی ها:
- نوارهای خود را در حال حرکت کشف کنید.
- میکسرها و نوارهای خود را به MP3 تبدیل کنید تا در دستگاه های iPod/MP3 پخش شوند یا روی سی دی رایت کنید.
- طراحی قابل حمل تقریباً در هر جیب قرار می گیرد و به شما امکان می دهد هر جایی بازی و انتقال دهید.
- دستگاه USB را وصل و پخش کنید، بدون نیاز به درایور.
- عملکرد باتری یا USB قابل انعطاف
- همراه با نرم افزار تبدیل نوار که شما را از طریق انتقال راهنمایی می کند.
- خروجی صدا به شما امکان می دهد از طریق استریو، هدفون یا سایر سیستم های بلندگو گوش دهید.
 

اطلاعات فنی:
برند Rybozen
فناوری اتصال USB
نوع اسپیکر استریو
ابعاد محصول: 11.3x3x8 cm
وزن: 172.9گرم
 

راهنمای کاربری:
- نصب سخت افزار:
دستگاه ضبط صدا نیازی به نصب درایور ندارد، سیستم عامل ویندوز به طور خودکار درایور را نصب می کند. لطفاً پورت USB برای ضبط صدا را به درگاه USB 2.0 رایگان رایانه خود وصل کنید. سیستم گزارش سخت افزار جدید پیدا شد. لطفاً کمی صبر کنید تا سیستم پیام «دستگاه آماده استفاده است» را دریافت کند. لطفا نصب صحیح سخت افزار را بررسی کنید.
روی Workplace راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید و گزینه Hardware را انتخاب کنید. لطفاً روی دکمه Device Manager کلیک کنید سپس روی Sound, Video and Game Controller کلیک کنید، سپس نام دستگاه - USB audio device را پیدا خواهید کرد.
- نصب نرم افزار:
شاید لازم باشد دستگاه ضبط صدا را بکشید و دوباره به رایانه خود وصل کنید.
A، روی نماد جسارت در دسکتاپ رایانه خود دوبار کلیک کنید، ابتدا زبان خود را انتخاب کنید و سپس روی OK کلیک کنید.
1. لطفا بر روی دکمه ویرایش در پنل نرم افزار کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
2. لطفاً ضبط کننده را به عنوان دستگاه صوتی USB و کانال ها را به عنوان 2 (استریو) انتخاب کنید و پخش آهنگ های دیگر در حین ضبط و پخش نرم افزار (پخش آهنگ جدید در حین ضبط) را انتخاب کنید، سپس روی OK کلیک کنید. .
- استفاده از نرم افزار:
اکنون شروع به ضبط صدای آنالوگ برای ایجاد یک فایل MP3 دیجیتال می کنیم.
لطفا روی دکمه قرمز ضبط کلیک کنید تا ضبط صدای مورد نظر شروع شود. و وقتی کارتان تمام شد، لطفاً روی دکمه توقف زرد کلیک کنید.
اولین باری که باید گام های بیشتری برای صادرات به عنوان فایل MP3 بردارید.
روی File کلیک کنید و Export as MP3 را انتخاب کنید.
اکنون باید نام و مکان فایل را مشخص کنید.
شاید لازم باشد چند اطلاعات بیشتر بنویسید.
اکنون می توانید فایل های MP3 را از طریق دستگاه صوتی آنالوگ خود دریافت کنید.
شما می توانید از فایل آی پاد خود از iTunes استفاده کنید.

 

اقلام همراه:

تبدیل کاست قابل حمل USB به MP3 Digitnow
کابل USB
هدفون
مینی سی دی
دفترچه راهنمای کاربری

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×