• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2

مانیتور و دوربین دنده عقب خودرو امتفو مدل A2

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

اگر به یک سیستم مانیتور 4.3 اینچی دوربین دنده عقب ارزان و HD 1080P نیاز دارید، سیستم دوربین AMTIFO همان چیزی است که نیاز دارید. دارای لنز واید 150 درجه است. اگر بهترین دوربین پشتیبان را با قیمت کمتر از 70 یورو می خواهید، نمی توانید با آن اشتباه کنید.
 

خصوصیات:
- دوربین پارک عقب به تازگی ارتقا یافته که فقط به مانیتور 4.3 اینچی یا دوربین پشتیبان برق نیاز دارید و می توانید تصویری پایدار و واضح داشته باشید.
- دوربین پشتیبان HD 1080P یک دوربین چند کاره است که گرافیک واضح را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. رزولوشن 1080P با کیفیت بالا که کیفیت تصویر واضحی را حتی در شب ارائه میدهد. زاویه دید وسیع 150 درجه، منطقه قابل رویت بزرگتری را برای ایمنی حتی در شب برای شما فراهم میکند.
- دوربین معکوس اسپرینتر مرسدس بنز ضد آب IP69، عملکرد سوئیچ عقب یا جلو و غیره است. همچنین دوربین دنده عقب خودرو ارتقا یافته است که براکت را می توان زیر پلاک پنهان کرد.
- صفحه دوربین معکوس می تواند خطوط راهنما را از طریق دکمه های مانیتور روشن/خاموش کند، خطوط راهنما را به سمت راست، چپ، بالا و پایین حرکت دهد و عرض خط را تنظیم کند. همچنین می تواند روشنایی / کنتراست / اشباع / رنگ / زبان را تغییر دهد و تنظیم مجدد کند.
 

ویژگی ها:
1. این برای اتومبیل ها، کامیون ها، SUV ها، پیکاپ ها یا هر وسیله نقلیه ای که می خواهید دوربین پشتیبان اضافه کنید یا جلو/جانب/زیر وسیله نقلیه را ببینید ایده آل است.
2. سیم کشی و اتصالات ساده برای نصب آسان.
تغییر نمای آینه ای / رو به رو باعث می شود که دوربین های پشتیبان برای دوربین جلو مورد استفاده قرار گیرند.
4. خطوط راهنما را می توان از طریق دکمه های مانیتور روشن یا خاموش کرد.
4. دوربین IP69 ضد آب است.
5. رنگ HD و نسخه فوق العاده شبانه.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری AMTIFO
اندازه صفحه نمایش 4.3 اینچ
مانیتور دستگاه های سازگار
تکنولوژی نمایشگر LED
- مشخصات مانیتور 4.3 اینچی:
فرمت سیگنال: سازگار با تمام فرمت های سیگنال.
ولتاژ نامی: 9V - 35V، 500mA-20A
- مشخصات دوربین پشتیبان:
سنسور تصویر: 1/3 اینچ CMOS.
خروجی ویدیو: کانکتور RCA، 1.0 vp-p، 750 hm
برق: 9V-14V DC، 400mA-20A
درجه ضد آب: IP69
ابعاد محصول: 10.92x2.54x10.16 سانتی متر
وزن: 600 گرم
 

اقلام همراه:
مانیتور 1x4.3 اینچی.
دوربین پشتیبان.
23.5 فوت سیم 4 پین.
آداپتور اتصال
دوشاخه فندک.
کتابچه راهنمای کاربر 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×