• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پنل کدینگ دیجیتال درب باز کن اس سی اس سنتینل مدل SEN4130085پنل کدینگ دیجیتال درب باز کن اس سی اس سنتینل مدل SEN4130085پنل کدینگ دیجیتال درب باز کن اس سی اس سنتینل مدل SEN4130085پنل کدینگ دیجیتال درب باز کن اس سی اس سنتینل مدل SEN4130085

پنل کدینگ دیجیتال درب باز کن اس سی اس سنتینل مدل SEN4130085

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 9,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

SCS Sentinel متعهد به افراد خصوصی است تا محصولات فنی و با کیفیتی را به شما ارائه دهد که زندگی روزمره شما را آسان تر می کند. اولویت ما ارائه راه حل های نوآورانه آسایش و ایمنی برای شما و خانه شما است. طیف گسترده ای از موارد فنی با استفاده آسان ما به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کند. ما اتوماسیونهایی را برای دروازههای چرخشی و کشویی برای دروازههای برقی، درایوهای درب گاراژ، دستگاههای صوتی و تصویری، زنگهای درب سیمی و بیسیم، سیستمهای هشدار و کیتهای نظارت تصویری ارائه میکنیم. پویایی و تخصص، موتیف های راهنمای برند ما هستند. با صفحهکلید کد ضد خرابکاری SCS Sentinel با بوق برای درببازکنها و قفلهای برقی برای دروازهها، درها، درهای لغزنده و درایوهای دروازه سازگار با همه درایوهای OneGate، SCS و OpenGate لذت ببرید. این یک ماده با کیفیت بالا و بادوام با بدنه پلاستیکی است. این صفحه کلید کد برای گیت ها با کلیدهای دارای نور پس زمینه بسیار قابل مشاهده است. شما نیازی به نگرانی در مورد نصب ندارید زیرا نصب صفحه کلید آسان است. محصول ما می تواند تا 100 کد را ذخیره کند که از طریق جلوی صفحه کلید قابل برنامه ریزی است و بنابراین می تواند در ساختمانی با تعداد زیادی کاربر تا 100 کد را ذخیره کند. با منبع تغذیه 12 ولت DC کار می کند و دارای ابعاد زیر است. : 12.5 × 9.8 × 3.6 سانتی متر. نشانگر LED سه رنگ حالت عملکرد صفحه کلید را به شما نشان می دهد.

 

خصوصیات:
- صفحه کلید ضد خرابکاری ما را با کلیدهای بوق داخلی و نور پسزمینه برای دید خوب کشف کنید. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی قفل برقی یا درب بازکن را روی در، دروازه، گیت یا درایو گیت باز کنید.
- این صفحه کلید کد با تمام درایوهای OneGate، SCS و OpenGate سازگار است. مواد قابل اعتماد و بادوام - این صفحه کلید کد دروازه با کیفیت بالا دارای یک محفظه پلاستیکی است که در برابر آب و هوا مقاوم است و می تواند در شرایط آب و هوایی شدید مقاومت کند. اگر درایو شما مارک SCS Sentinel باشد، نیازی به ترانسفورماتور ندارید.
- نصب آسان: نصب این صفحه کلید کد به لطف نصب روی سطح بسیار آسان است. محصول ما دارای ظرفیت ذخیره سازی بزرگ تا 100 کد است که به راحتی از طریق جلوی صفحه کلید قابل برنامه ریزی است.
- صفحه کلید کد گیت ضد خرابکاری ما با منبع تغذیه 12 ولت DC کار می کند و 30 میلی آمپر مصرف می کند. ال ای دی های سه رنگ (قرمز، زرد و سبز) اطلاعاتی در مورد وضعیت عملکرد مورد به شما می دهند. این صفحه کلید کد می تواند توسط حداکثر 100 کاربر استفاده شود.
 

اطلاعات فنی:
سازنده SCS SENTINEL
شماره مدل SEN4130085
اگر درایو شما از برند SCS Sentinel باشد، نیازی به ترانسفورماتور ندارید
نوع قفل صفحه کلید
جنس پلاستیک
صفحه کلید سیمی منبع تغذیه
ولتاژ 12 ولت
سبک سوئیچ خطی
ویژگی های خاص نور پس زمینه
استفاده شخصی
کلید کدگذاری اجزای موجود
ابعاد محصول 9.6 x 2 x 7.3 cm 126 گرم
وزن مورد 126 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×