• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
آمپلی فایر هوشمند مدل G30آمپلی فایر هوشمند مدل G30آمپلی فایر هوشمند مدل G30آمپلی فایر هوشمند مدل G30آمپلی فایر هوشمند مدل G30آمپلی فایر هوشمند مدل G30آمپلی فایر هوشمند مدل G30

آمپلی فایر هوشمند مدل G30

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 10,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(توان RMS 45Wx2 وات) اندازه کوچک کار با آن را آسان می کند. طراحی کم مشخصات به راحتی در قفسه کتاب یا کابینت های A/V شما قرار می گیرد. حفاظت ایمنی داخلی 5 سطح که عبارتند از: حفاظت از اضافه بار، حفاظت از ولتاژ بیش از حد، حفاظت در برابر جریان بیش از حد، حفاظت کوتاه و محافظت از خود.
(صدای HiFi) مجهز به HI-RES AUDIO که باعث می شود احساس کنید موسیقی مانند خود هنرمند در مقابل شما اجرا می کند. این اعوجاج هارمونیک کمتر یا مساوی 0.02٪ دارد که به شما کمک می کند موسیقی شفاف و واضح گوش دهید.
(اتصال چندگانه) آخرین نسخه بلوتوث 5.0 که محدوده عملیاتی بزرگ 33 فوت را در اختیار شما قرار می دهد. میتوانید آن را با دستگاههای پخش موسیقی خود مانند کامپیوتر/موبایل/لپ تاپ یا با اتصال بلوتوث، کابل 3.5 میلیمتری AUX، RCA و ورودی MIC متصل کنید. همچنین از پورت USB، پورت کارت SD/TF پشتیبانی می کند.
(ویژگی های ویژه) شما همچنین از ویژگی FM RADIO در این تقویت کننده برخوردار هستید. قابلیت کنترل از راه دور آن به شما امکان می دهد تنظیمات صدا را از راه دور تغییر دهید و باعث می شود کمتر خسته و راحت تر شوید. همراه با کابل برق AC110V، کافیست مستقیماً به دیوار وصل شوید و نیازی به تهیه سیم برق اضافی توسط خودتان ندارید.
(عملیات آسان) با دستگیره های کنترل باس و تریبل می توانید خروجی دلخواه موسیقی را مطابق با خواسته خود تنظیم کنید. صفحه نمایش دیجیتال روشن LED به شما امکان می دهد تنظیماتی را که به راحتی تغییر می دهید مشاهده کنید.

 

اطلاعات فنی:
ولتاژ 220 ولت، 12 ولت
سازنده Facmogu
برند Facmogu
تعداد کانال 2
نوع: تقویت کننده دیجیتال 2 کاناله
ورودی: بلوتوث / 3.5 میلی متر AUX / ورودی RCA / پورت USB / کارت SD و TF
امپدانس: 4-8 اهم
توان خروجی: 45 وات  2 (RMS)
ولتاژ کار: دوشاخه AC 220V یا آداپتور برق 12V 5A DC (شامل نمی شود)
SNR: 92db
اندازه: 19 x 12.5 x 4.5 سانتی متر (7.4 x 4.9 x 1.7 اینچ)
وزن: 525 گرم (1.16 پوند)

 

اقلام همراه:

آمپلی فایر G30
ریموت کنترل
دفترچه زبان انگلیسی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×