• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52

پخش کننده موسیقی هتوعا مدل zippo-X52

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- پخش کننده MP3 بی سیم بلوتوث 5.0 سازگاری جهانی HiFi بدون از دست دادن نویز بلوتوث 5.0 به معنای سرعت انتقال سریعتر، عملکرد پایدار و کاهش نویز بالا است. از طریق بلندگو یا هدست بلوتوث به موسیقی گوش دهید و از موسیقی بی سیم لذت ببرید. این پخش کننده MP3 دارای یک تراشه DSP هوشمند است که کیفیت صدای بالا را در HIFI تضمین می کند و از فرمت های APE / FLAC / WAV / WMA / MP3 و همچنین سایر فرمت های بدون اتلاف پشتیبانی می کند.
- طراحی شده برای فعالیت های خارجی و ورزش - وزن تنها 25 گرم، اندازه کوچک، گیره. پخش کننده MP3 به اندازه فندک Zippo بزرگ و بسیار سبک است. بنابراین می توانید آن را به خوبی روی پیراهن یا شلوار خود ببندید. به دلیل وزن کم، به سختی تکان می خورد و حل نمی شود. از موسیقی یا رادیو FM هنگام ورزش راحت و آسان، به خصوص هنگام ورزش، آهسته دویدن، مسافرت یا پیاده روی لذت ببرید. می توانید از عملکرد گام شمار استفاده کنید و اهداف خود را تعیین کنید
- رادیو FM و پخش طولانی - 30 ساعت پخش از طریق هدفون یا بلندگوهای سیمی پس از شارژ کامل و 8 ساعت برای دستگاه های بلوتوث. ایستگاه های رادیویی را می توان به طور خودکار جستجو کرد، استفاده آسان. این پخش کننده MP3 از مناطق مختلف پشتیبانی می کند و می تواند برای باند FM (در حالت هدست سیمی) (87.5 مگاهرتز ~ 108 مگاهرتز) استفاده شود.
- صفحه نمایش رنگی و حافظه 16 گیگابایتی با ظرفیت بالا - صفحه نمایش رنگی 1.5 اینچی برای راحتی بصری. طراحی رابط کاربری، استفاده آسان، جابجایی آسان بین رادیو FM، ضبط صدا، خواندن کتاب های الکترونیکی و سایر حالت ها. با ظرفیت داخلی 8 گیگابایت، می توانید به موسیقی با حداکثر 2000 آهنگ گوش دهید و از کارت SD تا 128 گیگابایت پشتیبانی کنید.
- طراحی چند منظوره با پخش موسیقی، رادیو FM، ضبط صدا، ساعت، کتاب الکترونیکی، پخش ویدئو، مرور عکس ها و انتقال فایل توسعه یافته است. همه این عملکردها در این پخش کننده MP3 ترکیب شده اند. مناسب برای ورزش، تناسب اندام، دویدن، مسافرت و غیره. 

 

خصوصیات:
- صدای HiFi با افت کیفیت بالا:
این پخش کننده MP3 بلوتوث از یک چیپ حرفه ای کاهش نویز DSP برای تجربه صوتی برتر استفاده می کند. همچنین می توانید سبک های موسیقی خود را با اکولایزر تنظیم کنید. بسیاری از گزینه های اکولایزر از پیش تعریف شده: راک، فانک، هیپ هاپ، جاز، کلاسیک، تکنو و کارکنان. از موسیقی آن طور که دوست دارید لذت ببرید.
- ظرفیت بزرگ و پشتیبانی از فرمت های مختلف:
این پخش کننده MP3 از فرمت های APE / FLAC / WAV / WMA / MP3 و سایر فرمت های بدون اتلاف پشتیبانی می کند. 16 گیگابایت ظرفیت داخلی، از موسیقی با حداکثر 4000 آهنگ لذت ببرید. پشتیبانی از کارت TF تا 128 گیگابایت، همیشه فضایی برای فایل های مورد علاقه شما خواهد داشت.
- عملکرد رادیو FM:
رادیوهای مورد علاقه خود را به صورت خودکار یا دستی با انتخاب بزرگتر (87.5 مگاهرتز ~ 108 مگاهرتز) جستجو کنید. در هر زمان استراحت کنید و از زندگی لذت ببرید.
- ضبط صدا:
با این پخش کننده MP3 بلوتوث، می توانید درس های مهم یا یادآورهای صوتی فراموش نشدنی را ضبط کنید. آن را به هر جایی ببرید و به خاطر بسپارید.
- زمان بازی طولانی:
عمر باتری طولانی و شارژ سریع: 2 ساعت برای شارژ کامل. حداکثر 30 ساعت موسیقی با شارژ کامل و 8 ساعت پخش برای دستگاه های بلوتوث.
- دستگاه چند منظوره:
این پخش کننده MP3 نه تنها می تواند موسیقی پخش کند، بلکه می تواند کتاب های الکترونیکی (فقط TXT)، رادیو FM، ضبط صدا، کرونومتر، تقویم، ساعت زنگ دار و عملکرد نمایش عکس (فقط AMV)، عملکرد گام شمار و مدیریت فایل را نیز بخواند. این همراه جدید برای ورزش، دویدن، یادگیری یا سفر ایده آل است.
 

اطلاعات فنی:
نام تجاری HTOOA
نام مدل zippo
قابلیت ویژه پخش ویدئو، گام شمار، رادیو FM
فناوری اتصال USB
ظرفیت ذخیره سازی حافظه 16 گیگابایت
رنگ مشکی، نارنجی
اندازه صفحه نمایش 1.5 اینچ
دستگاه های سازگار هدفون، بلندگو
نوع رسانه کارت SD
اجزای شامل هدفون، پخش کننده MP3، کابل USB، راهنمای دستورالعمل
ابعاد بسته بندی: 12.5x8.9x3.8 سانتی متر 110 گرم

 

اقلام همراه:

پخش کننده MP3
هدفون
کابل یو اس بی
کتابچه راهنمای دستور العمل

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×