• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02

پخش کننده موسیقی هوشمند مدل ‎SA-02

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- دستگاه ضد نویز سفید از کیفیت خواب شما محافظت می کند
- 7 صدای آرامش بخش: دستگاه خواب Kingstar White Noise 7 صدای منحصر به فرد را برای ایجاد یک محیط صوتی آرام و آرامش بدن شما ارائه می دهد. (زمانی که دستگاه روشن است و باتری آن کم است، صدایی به گوش می رسد که به شما یادآوری می کند)
- ماندگاری طولانی: باتری داخلی 1200 میلی آمپری با ظرفیت بالا. پس از شارژ کامل، می توان بیش از 12 ساعت به طور مداوم از آن استفاده کرد. همراه با کابل USB برای شارژ آسان.
- چند منظوره: مجهز به بلندگوهای بلوتوث، می توانید در هر زمان و هر مکان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. با عملکرد تایمر، می توانید زمان خاموش شدن خودکار را بر اساس نیاز خود بدون خاموش کردن دستی روی 30 دقیقه، 60 دقیقه و 90 دقیقه قبل از خواب تنظیم کنید.
- نور شب: مجهز به چراغ های RGB برای ایجاد یک فضای دلپذیر و آرامش بخش که می تواند به طور موثر خواب شما را بهبود بخشد. همچنین می توان از آن برای شیردهی، تعویض پوشک در شب و جلوگیری از افتادن در طول شب استفاده کرد.
- قابل حمل و استفاده آسان: اندازه کوچک، حمل آسان در هنگام سفر. برای خواب، استراحت، حرکت و تمرکز (مانند یادگیری و خواندن) بسیار مفید است.

 

خصوصیات:
- دستگاه ضد نویز سفید از کیفیت خواب شما محافظت می کند
- 7 صدای آرام بخش طبیعی:
دستگاه خواب سفید نویز دارای 7 صدای شفابخش طبیعی است که به شما کمک می کند بهتر بخوابید، در رویاها غوطه ور شوید و کیفیت خواب را بهبود ببخشید. چه چرت زدن و چه خواب شبانه، به شما یا نوزادتان کمک می کند که به خواب بروید. این یک هدیه عالی برای خانواده و دوستان است.
- ده رنگ چراغ شب کوچک:
ماشین نویز سفید ما چراغهای رنگارنگ شب را برای مراقبت شبانه در اختیار شما قرار میدهد و شبها برای خوابیدن در زیر نورهای گرم و لالاییها لذت بیشتری را برای شما به ارمغان میآورد.
- ظرفیت باتری: 1200 میلی آمپر ساعت:
عملکرد خاموش شدن خودکار 30/60/90 دقیقه. پس از 2.5 ساعت شارژ می تواند بیش از 12 ساعت کار کند.
- بلندگوی بلوتوث:
این کوچک و قابل حمل مجهز به اتصال بلوتوث است، می تواند میزان صدا را تنظیم کند و در موقعیت های مختلف مانند ورزش، یوگا و مطالعه قابل استفاده است. برای پوشیدن در هر مکانی بسیار مناسب است.
- طراحی ضد لغزش با چهار گوشه:
طراحی ضد لغزش چهار گوشه از لرزش دستگاه ما و ایجاد صداهای عجیب روی میز جلوگیری می کند.
 

اطلاعات فنی:
برند KINGSTAR
شماره مدل SA-02
جنسیت یونیسکس
نوع پمپ Manuell
ابعاد محصول 12x11.5x5 cm
وزن: 210 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×