• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
محافظ گوش کودک بتک کاره مدل ‎BB8612محافظ گوش کودک بتک کاره مدل ‎BB8612محافظ گوش کودک بتک کاره مدل ‎BB8612محافظ گوش کودک بتک کاره مدل ‎BB8612محافظ گوش کودک بتک کاره مدل ‎BB8612محافظ گوش کودک بتک کاره مدل ‎BB8612

محافظ گوش کودک بتک کاره مدل ‎BB8612

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- (پلاستیک و چرم)
- با هدفون راحت و ایمن حذف صدای کودک BBTKCARE از گوش های حساس کودک خود در برابر صداهای بلند آزاردهنده محافظت کنید و مطمئن شوید که نوزاد شما می تواند حتی در بلندترین رویدادهای بیرون از خانه مانند یک فرشته بخوابد!
- نوزاد شما طراحی بالشتک نرم را دوست خواهد داشت، زیرا گوشبندهای کاهش صدای فشار صفر کاملاً گوشهای کودک شما را میپوشانند و صداهای بلند را به حداقل میرسانند. به علاوه، هدبند قابل تنظیم و راحت، تناسب کامل را تضمین می کند.
- ایده آل برای چرت زدن در حال حرکت! هدفون حذف نویز کودک BBTKCARE برای کنسرت ها، بازی های فوتبال، سینما، پارک های موضوعی، رویدادهای فضای باز، نمایش های آتش بازی، کلیسا یا حتی هواپیما، قطار و مترو ایده آل است!
- به دنبال بهترین هدیه حمام نوزاد هستید؟ به مادر جدید هدفون کودک خود را پیشنهاد دهید و به نوزادش کمک کنید بدون نگرانی از صداهای بلند مزاحم بخوابد. و به دلیل طراحی جمع و جور خود می توانند هدفون را در همه جا حمل کنند.
 

خصوصیات:
- از گوش های حساس نوزادتان محافظت کنید:
محافظ های گوش ما از شنوایی کودک شما محافظت می کنند و در عین حال صدای اطراف را کاهش می دهند و به او اجازه می دهند بدون مزاحمت بخوابد. بنابراین می توانید به راحتی کارهای خانه مانند چمن زنی یا استفاده از جاروبرقی خود را بدون بیدار کردن فرشته خواب خود انجام دهید! همچنین میتوانید با خیال راحت از کنسرتهای سرگرمکننده، رویدادهای ورزشی و ورزشهای موتوری لذت ببرید و در عین حال احتمال آسیبهای طولانیمدت ناشی از سر و صدای غیرقابل کنترل را کاهش دهید.
- حذف نویز - مناسب برای همه مواقع:
خواه در یک نمایش آتش بازی، نمایش هوایی، کامیون هیولا، میدان تیراندازی، زمین بازی، پارک موضوعی، کنسرت، سینما، تمرین گروه، مسابقات اتومبیل رانی، سوارکاری، کمک به کارهای خانه، پروژه های خارج از منزل یا گرفتن هواپیما در تعطیلات باشید. تمام خانواده شما میتوانند با خیال راحت از خود لذت ببرند و هدفون حذف نویز ما، پرده گوش کودک شما را در هنگام صداهای بلند ایمن نگه میدارد و به او کمک میکند حتی در پر سر و صداترین محیط از آن خارج شود و بخوابد.
- تجربه راحت:
هدبند عریض قوس دار با طراحی ارگونومیک نزدیک به سر کودک شما میماند و راحتی همه جانبه را بدون ایجاد فشار ایجاد میکند.
 

ویژگی ها:
- هدفون حذف نویز کودک BBTKCARE - از شنوایی کودک خود مراقبت کنید، به صدای محیط نه بگویید!
- قرار گرفتن مداوم در معرض صدا نه تنها به شنوایی نوزادان آسیب می رساند، بلکه به رشد مغز آنها نیز آسیب می رساند. گوش بند محافظ شنوایی BBTKCARE راه حل عالی شما است - محافظت صوتی حیاتی برای کودک شما فراهم می کند. ماموریت ما ایمن نگه داشتن شنوایی کوچولوهای شماست.
- گواهینامه CE
- گواهی CPC
- گوش بند BBTKCARE مطابق با الزامات قانونی اتحادیه اروپا و ایالات متحده در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای کودکان است.
- شماره گواهی: SFT22100003
- گوش پاک کن نویز کودک:
برای نوزادان/کودکان نوپا 3-24 ماهه
فشار صفر
هدبند قابل تنظیم
طراحی بادوام / ماندگاری طولانی
شیک و کاربردی
سبک و قابل آشامیدن
 

اطلاعات فنی:
ابعاد محصول 6.7 x 6.3 x 3 اینچ
شماره مدل BB8612
هشدار ایمنی محافظهای شنوایی از مواد باکیفیت ساخته شدهاند و برای اطمینان از عدم وجود مواد شیمیایی سمی، سطح مناسب محافظت از شنوایی و مقاومت در برابر سایش و پارگی، تست ایمنی شدهاند. آنها وزن بسیار سبک و انعطاف پذیری دارند و آنها را جمع و جور می کند و برای آوردن گوش گیرهای کاهش نویز به کنسرت ها، هواپیماها، مهمانی ها، نمایش های آتش بازی، بازی های فوتبال دانشگاهی، رویدادهای موسیقی زنده، سینما و غیره عالی است.
جنس جنس پلاستیک، چرم
سبک هدفون حذف نویز
وزن مورد 7 اونس
 

نکات ایمنی:
محافظهای شنوایی از مواد باکیفیت ساخته شدهاند و برای اطمینان از عدم وجود مواد شیمیایی سمی، سطح مناسب محافظت از شنوایی و مقاومت در برابر سایش و پارگی، تست شدهاند. آنها وزن بسیار سبک و انعطاف پذیری دارند و آنها را جمع و جور می کند و برای آوردن گوش گیرهای کاهش نویز به کنسرت ها، هواپیماها، مهمانی ها، نمایش های آتش بازی، بازی های فوتبال دانشگاهی، رویدادهای موسیقی زنده، سینما و غیره عالی است.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×