• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
محافظ گوش کودک مدل NRR-20dBمحافظ گوش کودک مدل NRR-20dBمحافظ گوش کودک مدل NRR-20dBمحافظ گوش کودک مدل NRR-20dBمحافظ گوش کودک مدل NRR-20dB

محافظ گوش کودک مدل NRR-20dB

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- ممتاز و راحت: گوش گیرهای حذف صدا از ABS با کیفیت بالا و مواد فوم جاذب صدا ساخته شده اند، بنابراین می توانید با اطمینان از آنها استفاده کنید. پدهای گوش فوق العاده نرم و طراحی بالشتک شده، تناسب فوق العاده راحت را برای ساعت های طولانی سرگرمی در فضای باز به کودک شما می دهد.
- طراحی ارگونومیک: هدفونهای محافظ گوش عالی کودک کاملاً جا میشوند، گوشکاسههای قابل چرخش/ جمعشوندگی 360 درجه این را تضمین میکنند. این به معنای مناسب بودن مناسب برای کودکان 3 تا 12 ساله با محافظت عالی در برابر آسیب گوش در سطوح دسی بل است.
- بسته بندی آسان: سیم استیل ضد زنگ قابل تنظیم و طراحی فنجان های گوش قابل چرخش 360 درجه به اندازه بسیار جمع و جور تا می شود تا در کوچکترین فضاها قرار گیرد (شامل کیف بند کشی مسافرتی)
- از شنوایی حساس خود محافظت کنید: گوش گیرهای Dison Kids Ear Protection مجهز به فناوری قدرتمند کاهش نویز هستند و دارای گواهینامه مطابقت با ANSI S3.19-1974 و CE EN 352-1 هستند. NRR 20dB به این معنی است که آنها سطح سر و صدا را به اندازه کافی کاهش می دهند و آنها را به دفاع عالی در برابر صداهای بلند، آسیب رسان یا خطرناک تبدیل می کنند.
- مناسبت: گوش بند کودکان برای کودکان با گوش های حساس مناسب است. ایده آل برای تماشای Monster Jam، رویدادهای ورزشی، کنسرت، آتش بازی، کودکان مبتلا به اوتیسم، هواپیما و موارد دیگر. ما از گوشبندهای محافظ شنوایی کودکانمان با ضمانت مادام العمر برای آرامش کامل و ارزش عالی برای پول حمایت میکنیم. پیش بروید و از شنوایی فرزندتان کاملاً بدون خطر محافظت کنید!

 

اطلاعات فنی:
ابعاد بسته بندی : 13 x 12.6 x 10.2 سانتی متر
دپارتمان: تک جنسیتی-کودک
وزن مورد: 267 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×