• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
محافظ گوش تک لایف مدل HNRE1محافظ گوش تک لایف مدل HNRE1محافظ گوش تک لایف مدل HNRE1محافظ گوش تک لایف مدل HNRE1محافظ گوش تک لایف مدل HNRE1محافظ گوش تک لایف مدل HNRE1

محافظ گوش تک لایف مدل HNRE1

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

گوش بند محافظ TACKLIFE توانایی کاهش موثر صدا و جلوگیری از آسیب شنوایی را دارد و در عین حال صدا را به طور کامل جدا نمی کند. لطفاً توجه داشته باشید که عایق صوتی 100% بسیار مضرتر از سر و صدا است، زیرا مردم نمی توانند خطر را در آن شرایط پیش بینی کنند. ویژگی های بهتر محافظ شنوایی بهتر. طراحی سپر دوگانه، تاشو، سبک وزن (10.2 اونس)، راحت، گواهینامه: ANSI S3.19 (ایالات متحده) و CE EN352-1 (EU)

خصوصیات:
(نرم و راحت) هر گوش بند دارای 2 لایه فوم ضخیم است که ضخامت آن 16 میلی متر است. چرم بدلی نرم راحتی و مهر و موم محکم ضد صدا را فراهم می کند. هدبند بالشتکی می تواند فشار روی سر را به طور موثر کاهش دهد.
(فناوری صدای NRR) گوش بند TACKLIFE با رتبه NRR 28dB (SNR 34dB) که دارای گواهی استانداردهای تست آزمایشگاهی ANSI S3.19 (US) و CE EN352-2 (EU) است، میتواند موثرترین تجهیزات کاهش نویز شما باشد.
(هدبند قابل تنظیم) فولاد ضد زنگ جمع شدنی برای انتهای هدبند و طراحی قابل چرخش 360 درجه هر فنجان باعث میشود گوشبندها متناسب با اندازههای مختلف سر از بزرگسال تا کودک باشد.
(طراحی تاشو) چرخ گردان نایلونی می تواند از طریق خواص عالی مقاوم در برابر سایش تا شود و باز شود و کاسه های گوش را می توان برای حمل راحت به راحتی درون هدبند فرو کرد.
(کاربردهای مختلف) گوش بند TACKLIFE می تواند موثرترین تجهیزات برای محافظت از شنوایی شما در برابر شکار، تیراندازی، تولید، کار در حیاط و غیره باشد. ایجاد دنیایی امن و بی صدا در اطراف شما.
 

اطلاعات فنی:
مدل: HNRE1
اندازه: تک سایز
جنسیت: یونیسکس
سازنده: TACKLIFE
ابعاد محصول مونتاژ شده (L x W x H): 5.90 x 3.60 x 5.10 اینچ

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×