• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دیجیتال مدل ‎C6دوربین دیجیتال مدل ‎C6دوربین دیجیتال مدل ‎C6دوربین دیجیتال مدل ‎C6دوربین دیجیتال مدل ‎C6دوربین دیجیتال مدل ‎C6دوربین دیجیتال مدل ‎C6

دوربین دیجیتال مدل ‎C6

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(هدایای عید پاک برای دوربین کودکان) این دوربین دیجیتال کودکانه نه تنها می تواند عکس بگیرد، ضبط و پخش کند، بلکه با عکسبرداری پشت سر هم، عکسبرداری زماندار، 15 فریم سرگرم کننده، 3 تصویر آینه و 6 فلتر ارائه می شود. بچه ها می توانند هزاران عکس جالب با دوستان و خانواده بگیرند.
- اسباب بازی برای پسران و دختران: دوربین دیجیتال تکهوم بچهها یک اسباببازی عالی است که کودکان نوپا شما را در بزرگ شدن همراهی میکند و به کودک شما اجازه میدهد تا داستان لحظات فوقالعادهاش را با دوستان و والدین به اشتراک بگذارد، که فرصتی عالی برای استفاده از قدرت کودک است. اصطلاح.
- بازی های مورد علاقه کودکان: این دوربین دارای 5 بازی است که می تواند به کودکان این امکان را بدهد که در هنگام بازی مهارت های فکری خود را تمرین کنند تا دوران کودکی آنها علاوه بر لذت بردن، دانش را نیز افزایش دهد.
(بهترین هدیه برای کودکان) این دوربین اسباب بازی سبک وزن است و استفاده از آن بسیار آسان است. از طرح بسته بندی هدیه جدید استفاده می کند که برای هدایای جشن تولد، کریسمس و سایر جشنواره ها بسیار مناسب است.
- اسباب بازی های سرگرم کننده: این دوربین می تواند کودک شما را از تلفن دور نگه دارد و به عکاس کوچک شما اجازه می دهد تا دنیای زیبا را کشف کند و لحظات خوب کودکی خود را ثبت کند. این عکس ها و فیلم ها به خاطرات خوبی از دوران کودکی شما تبدیل خواهند شد.
 

خصوصیات:
- اسباب بازی های برتر برای کودکان:
دوربین کودک دارای 5 بازی است که می تواند به کودکان این امکان را بدهد که در هنگام بازی مهارت های فکری خود را تمرین کنند تا دوران کودکی آنها علاوه بر لذت بردن، دانش را افزایش دهد.
این دوربین اسباب بازی سبک وزن بوده و استفاده از آن بسیار آسان است. از طرح بسته بندی هدیه جدید استفاده می کند که برای هدایای جشن تولد، کریسمس و سایر جشنواره ها بسیار مناسب است.
- بهترین ایده برای هدیه دختر و پسر:
هدیه برای دختران
هدیه برای کودکان
هدیه برای کودکان نوپا
- اسباب بازی های دخترانه 3 تا 8 ساله:
این دوربین می تواند کودک شما را از گوشی دور نگه دارد و به عکاس کوچک شما این امکان را می دهد تا دنیای زیبا را کشف کند و لحظات خوب کودکی خود را ثبت کند.این عکس ها و فیلم ها به خاطرات خوبی از دوران کودکی او تبدیل می شوند.
دوربین دیجیتال کودک TekHome یک اسباببازی عالی است که کودکان نوپا شما را در بزرگ شدن همراهی میکند و به کودک شما اجازه میدهد تا داستان لحظات فوقالعادهاش را با دوستان و والدین به اشتراک بگذارد، که فرصتی عالی برای استفاده از قدرت بیان کودک خواهد بود.


اطلاعات فنی:
برند TEKHOME
نوع کنترل نوردهی خودکار
فاکتور فرم فشرده
وضوح ثابت موثر 8 مگاپیکسل
زوم اپتیکال 1 برابر
رنگ آبی / تکه کاری
اندازه صفحه نمایش 2 اینچ
حالت های عکاسی آسان
وزن محصول 61 گرم
وضوح فیلمبرداری 1080p

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×