• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MPدوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MPدوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MPدوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MPدوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MPدوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MPدوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MP

دوربین دیجیتال مدل HD 1080p 20MP

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(چرا کودکان در نگاه اول عاشق این دوربین کودکان می شوند؟) این دوربین کودکان مخصوص کودکان 3 تا 10 ساله طراحی شده است. شکل کارتونی منحصربهفردی دارد، با دهها قاب عکس زیبا و جلوههای فیلتر داخلی، سرگرمی بیشتری را برای عکسبرداری کودکان فراهم میکند. همچنین با برچسبهای کارتونی دایناسور عرضه میشود، و شگفتانگیزهایی از جعبه وجود دارد.
(پیکربندی سختافزار چطور؟) این دوربین کودک مجهز به دوربین جلو و عقب با لنز دوگانه 20 مگاپیکسلی است که از تصویربرداری 3264x2448p و فیلمبرداری 1080p HD پشتیبانی میکند. کارت SD 32G داخلی برای ذخیره عکس. علاوه بر این، باتری 1000 میلی آمپری با ظرفیت بالا و صفحه نمایش 2.0 اینچی IPS محافظت شده از چشم با وضوح بالا، تعادل کاملی بین عمر باتری و وضوح به دست آورده است.
(این دوربین کودک چقدر کاربردی است؟) دوربین اسباب بازی دارای 10 زبان داخلی برای انتخاب است و از فوکوس خودکار، عکاسی پیاپی، عکاسی با تایمر، سلفی، ضبط ویدیو، زوم 8 برابر و سایر عملکردها برای موقعیت های مختلف پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دوربین کودک نوپا همچنین دارای سه بازی پازل است تا عکاسان جوان بتوانند پس از گرفتن عکس به آرامش برسند.
(حفاظت های متعدد برای ایمنی بیشتر) این دوربین دیجیتال کودک HiMont از سیلیکون غیر سمی ساخته شده است، استانداردهای بین المللی اسباب بازی را برآورده می کند و دارای طراحی مقاوم در برابر افتادن است.علاوه بر این، این محصول بر خلاف سایر دوربین های کودکان مجهز به فقط به بند مچی مجهز شده است. مجهز به یک بند دستی قابل تنظیم اضافی برای کودکان خردسال است که حمل آسان را تضمین می کند و از خطر خفگی ناشی از بند مچی جلوگیری می کند.
(بهترین هدیه برای کودکان) این دوربین کودک نه تنها یک اسباب بازی است، بلکه ضبط کننده دید کودک است. هر کودکی بزرگ می شود و اگر بتوانیم چرا لحظه های شاد کودکی را ثبت نکنیم. هدیه ایده آل تولد / کریسمس / تعطیلات / روزانه برای کودکان 3-12 ساله.

 

خصوصیات:
- دوربین دیجیتال HiMont برای کودکان:
هر بچهای بزرگ میشود و اگر بتوانم، دوست دارم لحظههای شاد کودکی را ضبط کنم.
این دوربین کودکانه مانند یک دوست بامزه برای همراهی کودکان برای کشف جهان است. هر لحظه مهم دوران کودکی کودکان را ثبت کنید، لذت عکاسی و عکاسی را تجربه کنید، خلاقیت را توسعه دهید و توانایی عملی را بهبود بخشید.
- اندازه کامل و حمل آسان:
این مینی دوربین کودک مخصوص کودکان طراحی شده است که سایز آن 8.71x6.48x5 سانتی متر می باشد. همچنین دارای بند و مچ بند است تا نیازهای کودکان در سنین مختلف هنگام بیرون رفتن را برطرف کند.
- تایم لپس:
اگرچه این دوربین برای کودکان طراحی شده است، اما دارای ویژگی های قدرتمندی از جمله عکسبرداری متوالی، عکسبرداری به موقع و گزینه های زوم متعدد و غیره است. این شریک ایده آل برای کودکان در سفر رشد است.
- انتقال و شارژ USB:
این دوربین کودک دارای یک کابل دیتا/کابل شارژ USB است، میتوانید دوربین را شارژ کنید و با اتصال آن به رایانه، عکسها یا ویدیوها را برای ذخیره دادهها صادر کنید. علاوه بر این، این دوربین همچنین دارای کارت خوان است که چندین گزینه برای انتقال عکس و پشتیبان گیری ارائه می دهد.


اطلاعات فنی:
نوع محصول فشرده
زوم اپتیکال 8 برابر
صفحه نمایش LCD 2 اینچی
تثبیت کننده تصویر دیجیتال، دوگانه
منظره یاب نوع دیجیتال
مدل X1
نوع باتری لیتیوم یونی
وضوح ویدیو 1080p
ابعاد بسته (L x W x H) 16.4 x 13.2 x 5.8 سانتیمتر
ابعاد بسته (L x W x H) 8.7 x 5 x 6.5 سانتیمتر
وزن مورد 32 گرم
فیلم حالتهای دیافراگم
وضوح موثر 20 مگاپیکسل
در دسترس بودن قطعات یدکی اطلاعات در مورد قطعات یدکی موجود نیست
به روز رسانی نرم افزار تا زمانی که اطلاعات در دسترس نباشد تضمین می شود
ابعاد محصول (L x W x H) 8.71 x 5 x 6.48 سانتی متر 32 گرم

 

اقلام همراه:

دوربین دیجیتال کودکان
کارت حافظه 32 گیگابایت
کابل شارژ USB
عدد برچسب کارتونی زیبا
بند دستی
بند
کارت خوان
پین ریست
دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×