• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201

دوربین مداربسته تحت شبکه وای فا وانسویو مدل 1201

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(ویدئو 1080P HD و دسترسی از راه دور) دوربین امنیتی Wansview در فضای باز مجهز به لنز 2 مگاپیکسلی HD است که ویدئویی شفاف و صاف را در روز و شب از خانه شما در هر کجا که هستید ارائه می دهد.
(صدای دوطرفه و دید در شب) این بلندگو و میریوفون داخلی دوربین خارجی که به شما امکان میدهد وقتی بیرون هستید با مردم بشنوید و با آنها صحبت کنید. با 12 قطعه LED مادون قرمز داخلی 850 نانومتری و فاصله دید در شب تا 25 متر، می توانید از ویدیوی زنده عالی حتی اگر در شب لذت ببرید
(IP 66 ضد آب و اتصال Wi-Fi پایدار) دمای کار با رتبه IP66 از -10 درجه تا 40 درجه متغیر است. ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم. ضد خرابکاری است و در شرایط طوفانی، برفی و آب و هوای بد قابل استفاده است. این دوربین بی سیم فقط با وای فای 2.4 گیگاهرتزی کار می کند، 5G پشتیبانی نمی شود، فاصله وای فای تا 60 فوت از دوربین تا روتر بدون دیوار
(سازگاری RTSP) پروتکل RTSP با پایان باز به شما امکان می دهد دوربین را به سایر نرم افزارهای شخص ثالث مانند Blue Iris، iSpy، NAS و NVR متصل کنید تا برای اتصال در دسترس باشند. راحت و آسان برای کنترل دوربین های امنیتی مختلف
(ذخیرهسازی انعطافپذیر و با الکسا کار میکند) این دوربین امنیتی بیسیم از کارت SD 128 گیگابایتی (شامل نمیشود) و فضای ذخیرهسازی ابری پشتیبانی میکند. شما انتخابی دارید که ویدیوی زنگ هشدار را روی کارت SD یا Cloud ضبط کنید. فناوری رمزگذاری مالی برای ذخیره سازی ابری، بالاترین حفاظت از داده ها برای حفظ حریم خصوصی. هیچ کس نمی تواند بدون اجازه شما به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد.

 

خصوصیات:
- دوربین امنیتی WiFi در فضای باز Wansview
- مراقب عشق خود باشید و زندگی خود را بهتر کنید
- دوربین W6 مجهز به لنز 2 مگاپیکسلی HD است که تصاویر شفافی را حتی در شب ارائه می دهد. صدای دو طرفه به شما امکان می دهد از راه دور بشنوید و صحبت کنید و به شما کمک می کند تا خانه خود را در هر زمان با گوشی هوشمند خود چک کنید. هنگامی که هر حرکتی در ناحیه تحت نظارت وجود دارد، می توانید اعلان هشدار فوری را دریافت کنید و بلافاصله بررسی کنید که چه اتفاقی می افتد. ذخیره سازی انعطاف پذیر کارت SD و فضای ذخیره سازی ابری چندین گزینه را برای ذخیره ویدیوی ضبط شده در اختیار شما قرار می دهد.
- فقط با وای فای 2.4 گیگاهرتزی کار می کند، وای فای 5 گیگاهرتزی پشتیبانی نمی شود.
- نیاز به دوشاخه دیواری دارد، نه با باتری.
- از کارت SD پشتیبانی می کند، اسلات کارت در پایین دوربین قرار دارد.
- سازگار با الکسا و پشتیبانی از RTSP.
- استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه فضای ذخیره سازی ابری را ارائه می دهد. دوربین Wansview همچنان میتواند بدون اشتراک سرویس Cloud به خوبی کار کند.


ویژگی ها:
- IP66 ضد آب و ضد خرابکاری:
دوربین امنیتی wansview با عملکرد عالی ضد آب و هوا و پوشش بیرونی آلیاژ آلومینیوم بادوام، شما را در هوای بارانی، باد یا درخشش بهروز نگه میدارد، بدون نیاز به بیرون رفتن برای بررسی آنچه در جریان است.
- دو طرفه صوتی و دید در شب:
میکروفن و بلندگوی داخلی پیشرفته و LED های مادون قرمز قابل مشاهده، می توانید در برنامه ابری Wansview حتی اگر در خانه نیستید، ببینید، صحبت کنید و به عشق خود گوش دهید یا شخص غیرمنتظره را در برنامه ابری Wansview ترسانید، که به شما آرامش می دهد و حفاظت 24 ساعته.
- با الکسا کار می کند:
چه در حال آشپزی، خواندن یا تماشای تلویزیون هستید، فقط کافی است در Echo Show بعد از فعال کردن wansview در Alexa Skills بگویید «Alexa, show me the front Door»، همیشه میتوانید ببینید فرزندتان چه میکند. دوربین امنیتی Wansview در فضای باز به شما امکان می دهد از آرامش خاطر لذت ببرید.
- سازگار با RTSP، دوربین ها را می توان برای نظارت آسان به نرم افزار شخص ثالث متصل کرد.
- هشدارهای زمان واقعی برای ایمنی:
به محض تشخیص حرکت، یک پیام هشدار دریافت میکنید و روی پیامی که به ویدیوی هشدار هدایت میشوید کلیک کنید تا ببینید چه اتفاقی میافتد، هرگز هیچ مورد اضطراری را از دست ندهید. همچنین می توانید ویدیوهای هشدار را از اپلیکیشن ابری wansview دانلود کنید.
- با خانواده عزیزتان به اشتراک بگذارید:
یک دوربین می تواند توسط 4 نفر به طور همزمان در 4 دستگاه مشاهده شود. ویدیوی زنده و ویدیوی هشدار حرکت را از هر کجا و هر زمان با عزیزان خود به اشتراک بگذارید.
سطح حفاظت بالا، حساب اصلی دارای کلیه حقوق مدیریت حساب مشترک است، هر یک از افراد مشترک دارای حساب و رمز عبور منحصر به فرد هستند.
- فضای ذخیره ابری:
فضای ذخیرهسازی ابری میتواند از خطر از دست دادن فیلم جلوگیری کند، حتی اگر دستگاه شما به سرقت رفته یا کارت Micro SD شکسته شود. میتوانید از طریق برنامه Wansview Cloud به سابقه ویدیوی Cloud خود دسترسی داشته باشید تا فوراً فیلم خود را مشخص کنید و آن را از هر جایی پخش کنید.
 

نکات مهم کاربری:
- ممکن است با سوالات زیر نگران باشید؟
س: چرا وقتی یک حساب کاربری جدید در App ثبت نام می کنم، نمی توانم ایمیل فعال سازی را دریافت کنم؟
پاسخ: 1. لطفاً صندوق پست ناخواسته را بررسی کنید. 2. لطفاً با ایمیل حساب خود با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید، ما حساب شما را به صورت دستی فعال می کنیم.
س: نمی توانید دوربین را با موفقیت به WIFI وصل کنید؟
پاسخ: لطفاً مطمئن شوید که تلفن شما به وای فای 2.4 گیگاهرتزی متصل است (وای فای 5 گیگاهرتزی پشتیبانی نمی شود) و دوربین باید در حین راه اندازی در فاصله 3 فوتی روتر تنظیم شود.
س: آیا این دوربین از کارت SD پشتیبانی می کند؟
پاسخ: بله، این دوربین در فضای باز حداکثر 128 گیگابایت کارت Micro SD را پشتیبانی می کند (شامل نمی شود)، اسلات کارت SD در پایین دوربین قرار دارد.
س: چگونه بدون اشتراک سرویس Cloud، ویدیوی هشدار حرکت را به صورت رایگان پخش کنیم؟
پاسخ: کاربر میتواند ضبط زنگ هشدار را روی کارت SD در APP فعال کند، یا همچنین میتوانید ویدیوی هشدار 10 ثانیه را مستقیماً از صفحه هشدار پخش کنید. ویدیو برای دانلود و ذخیره در گوشی شما بدون هزینه اضافی پشتیبانی می شود.
س: چگونه دوربین خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید تا به آنها اجازه دهید ویدیوی زنده را در برنامه Wansview Cloud APP مشاهده کنند؟
پاسخ: 1. لطفاً از خانواده خود بخواهید که یک حساب کاربری جدید با اطلاعات ایمیل خود ثبت کنند و سپس ابتدا به APP دسترسی داشته باشند.
2. سپس باید روی «دعوت عضو خانواده» در صفحه تنظیمات ضربه بزنید تا پیوند دعوت از طریق تلفن برای خانواده خود ارسال شود.
3. اشتراکگذاری افراد پیامی در حساب او دریافت میکنند و باید روی پذیرش دعوت ضربه بزنید.
س: آیا این دوربین دارای باتری است؟
پاسخ: نه، این یک دوربین با باتری نیست، نیاز به منبع تغذیه دارد که همیشه به برق وصل باشد.


اطلاعات فنی:
کاربردهای توصیه شده برای امنیت محصول در فضای باز
نام تجاری wansview
شماره مدل 1201
فناوری اتصال بی سیم
ویژگی ویژه دید در شب، سنسور حرکت
استفاده در فضای باز/داخلی در فضای باز
ابعاد محصول 5.5x3x4 اینچ
وزن مورد 1.04 پوند

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×