• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70Bکیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70B

کیت هوشمند فندکی خودرو مدل BT70B

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

با اکثر دستگاههای دارای بلوتوث، مانند آیفون، آیپد، آیپاد، تبلت و تلفنهای هوشمند و غیره به خوبی کار میکند. آداپتور رادیویی با سازگاری گسترده میتواند از کارت TF/Micro SD در فرمت FAT تا فرمت 32G، A2DP، MP3/WMA پشتیبانی کند. و همچنین خروجی/ورودی AUX. این دستگاه دارای بلوتوث V4.2 است که می تواند انرژی را ذخیره کند و برای مدت طولانی تری دوام بیاورد و EDR برای اطمینان از سرعت انتقال داده سریعتر و اتصال پایدارتر بین دستگاه بلوتوث و گیرنده صوتی. 
 

خصوصیات:
شارژ هوشمند و سریع: ورودی 12-24 ولت؛ خروجی 2 پورت USB: هوشمند 2.4 پورت شارژ که می تواند به طور هوشمند دستگاه های اندروید یا آیفون و پورت شارژ سریع QC3.0 را شناسایی کند.
طراحی ویژه: کلید بزرگ برای عملیات آسان. 1.7 اینچ نور پس زمینه LCD بزرگ نام آهنگ/شماره تلفن ورودی را نمایش می دهد و میزان باتری ماشین شما را هنگام روشن شدن ماشین نشان می دهد. می تواند صفحه نمایش ال سی دی را در جا 270 درجه بچرخاند تا راحتی در مشاهده بهینه داشته باشد. فرستنده FM را خاموش کنید: با فشردن طولانی کلید آهنگ بعدی به مدت 5 ثانیه، FM خاموش می شود و عملکردها عملکرد شارژ را حفظ می کنند.
سازگاری گسترده: این آداپتور رادیویی با دستگاه های سازگار مانند آیفون، آی پد، آی پاد، تبلت، گوشی های هوشمند کار می کند، می توانید موسیقی را در آن دستگاه ها از طریق کابل صوتی 3.5 میلی متری به صدای خودرو منتقل کنید. پشتیبانی از کارت TF/Micro SD با فرمت FAT تا 32G. پشتیبانی از A2DP؛ پشتیبانی از فرمت MP3/WMA. همچنین از خروجی AUX پشتیبانی می کند
صدای واضح و کیفیت تماس بالا: فناوری تداخل و حذف نویز پیشرفته اتخاذ شده - فناوری CVC صدای دوبلکس کامل ایجاد می کند و نویز و باد را سرکوب می کند. ویژگی میکروفون داخلی از مکالمه هندزفری پشتیبانی می کند تا تداخل را کاهش دهد
ویژگیهای نسخه 4.2 و EDR: در مقایسه با نسخههای قبلی یا قدیمیتر مانند V2.0، V 2.1، یا V3.0، V4.2 انرژی بسیار کمتری مصرف میکند و دوام بیشتری دارد. EDR (Enhanced Data Rate)، که سرعت انتقال داده سریعتر و اتصال بسیار پایدارتر بین دستگاه و گیرنده صوتی را تضمین می کند.


ویژگی ها:
ویژگی ویژه حذف نویز، شارژ سریع، میکروفون داخلی، فرستنده FM بلوتوث
برند سامیند
فناوری اتصال بلوتوث، کمکی، USB
منبع تغذیه با باتری، سیم برقی
ابعاد مورد LxWxH 3.09 x 2.24 x 8.41 اینچ
اطلاعات فنی:
بلوتوث: دید 
بلوتوث: V4.2+EDR 
فرکانس بلوتوث: 2.4 گیگاهرتز 
حساسیت: -42 db+/3 db 360 
 

اقلام همراه:
1 عدد کیت هندزفری
1 عدد شارژر ماشین
1 عدد کابل USB
1 عدد راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×