• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005

کیت هوشمند فندکی خودرو مدل ‎ DAB-005

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(صدای کریستالی و شارژ سریع) پیشرفته از فرستنده بلوتوث FM سنتی داخل خودرو، فرستنده DAB سیگنال دیجیتال را به جای سیگنال آنالوگ ارسال می کند، صدای رادیویی خالص و بدون نویز است. شارژر ماشین دوگانه USB قابل جدا شدن با پورت 5 ولت 2.1 آمپر و 5 ولت 1.0 آمپر، به شما امکان شارژ سریع تلفن همراه و رایانه شخصی و غیره را می دهد.
(2 روش کار و 3 حالت پخش) اولین آداپتور رادیویی DAB DAB خودرو به صورت بی سیم سیگنال DAB/DAB+ را از طریق انتقال FM یا پورت AUX به رادیو خودرو منتقل می کند. 3 حالت پخش برای انتخاب: DAB/DAB+، کارت Micro SD/TF، فرستنده بلوتوث FM. انتخاب ایستگاه گسترده تر در ماشین شما، همه با کیفیت DAB دیجیتال شفاف.
(اسکن سریع و فرکانس گسترده تر) رادیو FirstE DAB می تواند به طور خودکار ایستگاه های DAB را اسکن کند. کیت ماشین رادیویی dab به سرعت نزدیکترین کانالهای موجود را پیدا میکند و تا 60 پیش تنظیم مورد علاقه DAB را ذخیره میکند. فرکانس رادیویی FM کامل 87.6 ~ 107.9 مگاهرتز گسترده تر از فرستنده معمولی 88.1 ~ 107.9 مگاهرتز است، دریافت فرکانس بدون تداخل بسیار آسان تر است.
(100% Plug and Play) بدون نیاز به قطع سیم یا حذف رادیو ماشین موجود خود. فقط این فرستنده FM رادیویی DAB را با یک کابل USB به شارژر USB دوگانه وصل کنید و به سادگی این شارژر USB ماشین را به سوکت فندک ماشین وصل کنید، نیازی به نصب اضافی نیست.
(لطفاً توجه داشته باشید)  اگر سیگنال دیجیتال در مکان محلی شما خوب نیست، پیشنهاد می کنیم آداپتور رادیویی DAB خود را خریداری نکنید. به منظور حفظ پایداری دریافت، لطفاً آنتن را به عنوان مونوول کاربر ما نصب کنید. هنگامی که رانندگی به جایی سیگنال ضعیفی ندارد یا سیگنال ضعیفی دارد، رادیو DAB ما ممکن است کار نکند، امیدواریم که متوجه شوید. با صفحه نمایش LCD 2.3 اینچی، خواندن آن در شب و روز آسان است، شماره تلفن ورودی، نام آهنگ از کارت TF را نشان می دهد. ولتاژ باتری ماشین، فرکانس FM، نام ایستگاه رادیویی.

آیا هنگام گوش دادن به رادیو FM از نویز ساکن خسته شده اید؟
آیا هنگام دریافت تماس تلفنی هندزفری نسبت به صدای کوچک یا سیگنال متناوب احساس درماندگی می کنید؟
اگر بله، فرستنده FM رادیویی FirsteE DAB می تواند مشکلات شما را حل کند:
1.طراحی شده تا به کاربران امکان گوش دادن به کانال های رادیویی DAB/DAB+ در ماشین را از طریق رادیو FM اصلی وسایل نقلیه بدهد.
2. سازگاری کامل با دستگاه های بلوتوث برای تماس بدون دست و پخش موسیقی به صورت بی سیم، مانند تلفن هوشمند، پخش کننده MP3، تبلت.
- سه حالت بازی برای انتخاب:
1.DAB/DAB+Mode: سیگنال DAB/DAB+ را از طریق گیربکس FM یا پورت AUX به صورت بی سیم به رادیو خودرو منتقل کنید.
2. حالت Micro SD/TF: پخش موسیقی از کارت TF تا حافظه 64 گیگابایت، به شما امکان می دهد آزادانه از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.
3. حالت بلوتوث: به صورت بی سیم به موسیقی استریو Hifi گوش دهید و مکالمه تلفنی بدون نویز واضح و بدون صدا.
آداپتور رادیویی دیجیتال DAB با بلوتوث fm صدا را به ماشین در حال پخش موسیقی از تلفن هوشمند شما منتقل می کند
آداپتورهای DAB داخل خودرو چیست؟
آداپتورهای DAB داخل خودرو ساده ترین راه برای به روز رسانی سیستم صوتی خودرو، ون یا کامیون شما بدون تعویض آن است.
فقط چند مرحله ساده لازم است تا FirstE به شما صندلی های ردیف جلو را به دنیای سرگرمی بدهد.
صدای با کیفیت بالا از رادیو +DAB در هر کجا.
سفرهای خود را به چند روش بهبود بخشید: 1.DAB/DAB+ 2. پخش موسیقی بلوتوث 3. تماس بدون دست 4.AUX در
5.TF/SD کارت بازی


خصوصیات:
- اسکن آسان رادیو DAB ماشین جمع و جور با 60 ایستگاه از پیش تنظیم شده، استریو ماشین قدیمی شما را وارد عصر دیجیتال می کند.
- اسکن سریع ایستگاه های DAB
رادیو دیجیتال DAB (Digital Audio Broadcasting) راهی برای پخش رادیو، علاوه بر انتقال آنالوگ FM، از طریق شبکه فرستنده های زمینی است.
دکمه TX را طولانی فشار دهید، به طور خودکار رادیو را اسکن می کند، سپس به سادگی دکمه M را بچرخانید تا در ایستگاهی که می خواهید از پیش تنظیم کنید تنظیم کنید، دکمه M را کوتاه فشار دهید تا فرکانس را به خاطر بسپارید.
- 60 ایستگاه DAB از پیش تنظیم شده
آداپتور FirstE DAB گوش دادن به رادیو در ماشین را راحت تر از همیشه می کند. فقط دکمه PRESET را فشار دهید، می توانید به سرعت به ایستگاه رادیویی مورد علاقه خود بدون نیاز به تنظیم دستی فرکانس ها در هر بار دسترسی داشته باشید.
- رادیو DAB
رادیو دیجیتال DAB (پخش صوتی دیجیتال) در بالای انتقال آنالوگ FM قرار دارد. این گزینه ها و اطلاعات بیشتری را در اختیار شنوندگان قرار می دهد که با کیفیت صدای واضح و بدون تروق ارائه می شود.
رادیوهای DAB+ مزایای زیادی دارند:
دسترسی به ایستگاه های بیشتر
دیگر فرکانس ها را به خاطر نمی آورید
بازتولید صدا بهتر
برای سوئیچ رادیویی دیجیتال آماده است
- نصب آسان آداپتور DAB کیت هندزفری ماشین بلوتوث همچنین پخش موسیقی کارت SD/TF
- تماس بدون دست
نه تنها پخش موسیقی از طریق بلوتوث دارید، بلکه از تماس هندزفری بلوتوث نیز برخوردار هستید.
میکروفون داخلی کیفیت صدای بالایی را برای لذت بیشتر ارائه می دهد. رانندگی ایمن را از طریق تماس هندزفری بلوتوث به شما ارائه می دهد.
- پخش موسیقی با بلوتوث یا کارت SD
نه فقط رادیو دیجیتال، به لطف بلوتوث داخلی 4.2 از انتخاب های موسیقی خود در حال حرکت لذت ببرید. و همچنین پخش مستقیم موسیقی در کارت SD/TF (WMA، WAV، MP3). چقدر عالی!
- نصب آسان
آداپتورهای DAB ما به راحتی برای همه خودروها نصب می شوند، بدون محدودیت اندازه. بدون نیاز به قطع سیم یا حذف رادیو ماشین موجود خود. با چند مرحله ساده مورد نیاز، ظرف چند دقیقه راه اندازی می شود.


اطلاعات فنی:
ویژگی ویژه شارژر خودرو، یو اس بی دوگانه، قابل حمل
فناوری اتصال بلوتوث، کمکی، USB
منبع تغذیه با سیم برق، کابل USB
ابعاد کالا L x W x H 8.8 x 7 x 2 سانتی مترشد!

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×