• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HDدوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HD

دوربین دیجیتال مدل HD 1080P 24MP HD

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

آیا نمی خواهید فرزندانتان برای عکس گرفتن از گوشی شما درخواست کنند؟ 
سپس، این دوربین دیجیتال گوسفند سفید 24 مگاپیکسلی زیبا، کوچک و شایان ستایش را برای کودک خود از Zoofamily بخرید. آسان برای استفاده، سبک وزن و به خوبی در دستان کوچک کودک شما قرار می گیرد. این دوربین کودک با طراحی زیبا با قابها و برچسبهای مختلف خندهدار، زیبا و جذاب بیرون میآید که توجه دوربین و کودک شما را روشن میکند. اگر کودک شما مستعد ساخت فیلم یا گرفتن وسایلی مانند ورزش یا طبیعت در حال حرکت است، این دوربین فیلمبرداری با کیفیت استاندارد 1080HD نتایج با کیفیت خوبی تولید می کند.
دوربین های Zoofamily برای کودکان از 3 سال تا 10 سال و بالاتر مناسب است.
فراموش نکنید که وقتی دوربین دیجیتال کودک را از Zoofamily میخرید، ما یک درخت می کاریم!

- طراحی مناسب برای بچه ها: با طراحی زیبا و رنگارنگ حیوانات بره ناقلا، این دوربین دیجیتال خلاقانه کودکان، بزرگترین جیغ لذت را از بچه های 3 تا 7 ساله برانگیزد. طراحی ساده آن را برای کوچکترین دست ها آسان می کند تا با تنظیم حالت ها و تنظیمات مختلف به طور مستقل اعتماد به نفس ایجاد کنند. بند گردن نرم به عنوان یک سیم شارژ دو برابر می شود.
- بادوام و ایمن: دوربین فیلمبرداری دیجیتال کودکان با یک محفظه سیلیکونی سبک و جداشدنی ساخته شده است که در دست گرفتن برای کودکان راحت است و به اندازه کافی برای تحمل افتادن و بازی خشن مقاوم است. سیلیکون سازگار با محیط زیست و بدون PVC، فلزات سنگین، فتالات و BPA است.
- حالتها و ویژگیهای هوشمند: دوربین دیجیتال اسباببازی ویژگیهای مورد تأیید کودکان مانند فیلترها و قابها، تایمر سلفی و حالت عکاسی پیوسته را ارائه میدهد و راههای سرگرمکننده زیادی را برای کودکان برای کشف خلاقیت و تقویت مهارتهایشان ارائه میدهد. این دوربینی است که برای ساختن خاطرات بدون بازی های ویدیویی حواس پرتی طراحی شده است.
- تصاویر و ویدیوهای با کیفیت خوب: دوربین کودکان دختر و پسر یکی از بهترین وضوح عکس دوربین اسباببازی را ارائه میکند و فیلمسازان مشتاق نیز میتوانند با استفاده از گزینه ویدیوی HD از ضبط صحنهها و فیلمهای سرگرمکننده خود لذت ببرند. حافظه 32 گیگابایتی گنجانده شده تعداد زیادی حافظه را ذخیره می کند.
- مورد اعتماد هزاران خانواده: Kidamento مستقر در تورنتو، یک متخصص دوربین دوستدار کودکان است که به سرعت در حال رشد است. با دوربین هایی که ساخته شده اند تا از بقیه جدا باشند، والدین به برند Kidamento اعتماد کرده اند، زیرا آنها به دلیل کاربرد و دوام خود شناخته شده اند. دوربینهای کیدامنتو بیشترین فریاد لذت را در میان کودکان به هنگام ارائه برمیانگیزد.


خصوصیات:
- کودکان را به شاهکارهای خود افتخار کنید:
- بدون بازی ویدیویی:
این دوربینی است که برای درگیر کردن تخیل و خلاقیت کودکان در نظر گرفته شده است، نه یک دستگاه بازی با شکوه دیگر که شبیه دوربین به نظر می رسد.
این دوربین به کاهش زمان نمایشگر کمک میکند و کودکان را به کاوش در فضای باز سوق میدهد.
- اشاره کنید و شلیک کنید:
با فوکوس خودکار، رنگ خودکار، ISO خودکار و تعادل رنگ سفید خودکار، ایجاد اعتماد به نفس با گرفتن عکس و ضبط ویدیو عالی است.
عملکردهای بیشتر دوربین مانند حالت پیوسته، فیلترها و فریم ها، تنظیمات تایمر فرصت های بی پایانی برای خلاقیت ارائه می دهد.
- بهترین کیفیت تصویر دوربین اسباب بازی:
والدین به Kidamento برای دوربین های مناسب برای کودکان که تصاویر با کیفیت بالاتری ایجاد می کنند اعتماد کرده اند.
همه این تصاویر نمونه لیست شده توسط کودکان 3 تا 5 ساله با دوربین Kidamento گرفته شده است.
- فیلترها و قاب ها:
این دوربین دارای بیش از 20 فیلتر داخلی، قاب و برچسب است. آماده باشید تا از عکس های خلاقانه آنها با عکس های اعمال شده غافلگیر شوید. از ساعات زیادی از لحظات سرگرم کننده خانوادگی لذت ببرید.
با کتاب فعالیت Kidamento، Through My Lens، کودکان را به چالش بکشید تا بهترین خاطرات را بسازید و ثبت کنید.
- بادوام و ایمن:
این دوربین در دست گرفتن حس بسیار خوبی دارد و با یک پوشش سیلیکونی بسیار نرم و ضد ضربه پوشانده شده است که به همان اندازه که به نظر می رسد جذاب است. بدنه دوربین از مواد ABS ایمن برای کودکان ساخته شده و سطحی نرم و صاف دارد. طراحی سفت و سخت آن می تواند جریمه های بازی خشن کودکان را جذب کند.
- آسان در حال حرکت:
بند گردنی دوربین به عنوان کابل شارژ و انتقال داده عمل می کند. برای شارژ باتری کافی است کابل را به درگاه USB وصل کنید. برای سفرهای خانوادگی نیازی به کمانچه با لوازم جانبی اضافی نیست.
- آماده استفاده خارج از جعبه:
برخلاف اکثر دوربینهای اسباببازی، این دوربین آماده استفاده مستقیم از جعبه است. این دستگاه دارای یک کارت حافظه 32 گیگابایتی از پیش نصب شده است که می تواند هزاران عکس و صدها ساعت فیلم را ذخیره کند. به لطف باتری لیتیومی قابل شارژ با کیفیت، نیازی به سرمایه گذاری روی باتری های AA نیست.
- صفحه نمایش لمسی ممتاز IPS:
دوربین های Kidamento به جای معمول ترین و اغلب ارزان ترین صفحه نمایش های LCD به صفحه نمایش IPS با کیفیت مجهز شده اند. این نوع نمایشگرها زاویه دید بسیار وسیع، رنگ واقعی روشن و خستگی چشم کودکان را کاهش می دهد.
 

ویژگی ها:
دوربین صورتی مجهز به لنز 24 مگاپیکسلی.
فیلم و دوربین در یک.
سبک وزن، استفاده آسان و بادوام.
20+ قاب عکس و برچسب خنده دار.
کارت حافظه 32 گیگابایتی گنجانده شده است، فضای ذخیره سازی حدود 8000 عکس.
باتری قابل شارژ. تا 2 ساعت استفاده مداوم.
آستین سیلیکونی گوسفند قابل جابجایی برای محافظت و ایمنی بیشتر.
ضد ضربه و بادوام.


اطلاعات فنی:
وضوح عکس: حداکثر 3840 x 2160 (داخلی)
وضوح ویدیو: 1,440x1,080
فضای ذخیره سازی: کارت حافظه 32 گیگابایتی از قبل نصب شده است
اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش 2 اینچی IPS
عمر باتری: تا 6 ساعت
باتری: باتری لیتیوم پلیمری 1000 میلی آمپر ساعتی
شارژ: با کابل USB 3 در 1 موجود شارژ کنید
وزن: 79 گرم (0.18 پوند)
ابعاد: 9.6cm x 5.8cm x 4.6cm (3.8 x 2.3 x 1.8 اینچ)
فناوری فوکوس خودکار تشخیص کنتراست
سطح کیفیت JPEG پایه
فرمت فیلمبرداری AVI
رزولوشن فیلمبرداری 1080p
ویدئو استاندارد AVI
باتری مورد نیاز است؟ آره
آیا باتری گنجانده شده است بله
دارای باتری قابل شارژ بله
ترکیب سلول باتری لیتیوم پلیمر
وزن باتری 15 گرم
فناوری اتصال USB
سرعت عکسبرداری پیوسته 10 فریم در ثانیه
نوع حافظه فلش Micro SDHC
اسلات های حافظه موجود 1
ظرفیت ذخیره سازی حافظه 32 گیگابایت
سطح مهارت مبتدی
فرم فاکتور فوق فشرده
رابط سخت افزاری MicroSD
حداکثر ISO گسترش یافته 51200
راهنمای حالت های عکاسی
اندازه صفحه نمایش 2 اینچ
نوع نمایشگر LCD

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×