• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1

دوربین فیلم برداری جی وی سی مدل GS-TD1

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 155,000,000تومان150,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

*دوربین فیلمبرداری سه بعدی با دو سنسور BSI
- با GS-TD1، JVC یک دوربین فیلمبرداری سه بعدی مجهز ارائه می کند که حتی آماتورهای ویدئویی نیز می توانند از آن برای تولید فیلم های سه بعدی به راحتی استفاده کنند. نکته برجسته دوربین فیلمبرداری دو سنسور تصویر 1/4.1 اینچی است که هر کدام 3.32 مگاپیکسل دارند که دیودهای آنها از پشت روشن می شود. این باعث می شود JVC اولین دوربین فیلمبرداری سه بعدی باشد که از فناوری مدرن BSI استفاده می کند.
- علاوه بر این، هر دو لنز 3D HD دوربین دارای شدت نور بسیار زیاد F1.2 هستند، به این معنی که تصاویر غنی و با کنتراست بالا باید حتی در فضای داخلی تاریک یا هنگام غروب امکان پذیر باشد. علاوه بر این، کاربر می تواند بلافاصله پس از ضبط بر روی نمایشگر 3.5 اینچی دوربین بدون عینک مخصوص، فیلم های Full HD را به صورت سه بعدی مشاهده کند. رزولوشن آن نیز به نوبه خود بسیار بالا و 920000 پیکسل است.
- برخلاف تمام دوربینهای فیلمبرداری سه بعدی غیرحرفهای، اپتیکها همچنین امکان بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری را در حین ضبط ویدیو فراهم میکنند که بر عمق تصاویر تأثیری نمیگذارد. از سوی دیگر، فاصله کانونی شروع 46.7 میلیمتری، همچنان برای محدوده زاویه باز مناسب است. با توجه به برگه داده، اپتیک استریو همچنین محافظت موثر در برابر لرزش را تضمین می کند، به طوری که حتی هنگام ضبط در حرکت، وضوح بسیار خوبی به دست می آید. در صورت تمایل، کاربر می تواند با فشار دادن یک دکمه بین حالت دو بعدی و سه بعدی جابجا شود.
- این دوربین به یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز است و از کارت های حافظه کلاسیک SD (HC) و SDXC فعلی پشتیبانی می کند. اگر همه آنچه سازنده وعده داده درست باشد، دستگاه اولین انتخاب برای کاربرانی است که به فناوری های مدرن در لوازم الکترونیکی مصرفی اهمیت می دهند و به دنبال یک دوربین فیلمبرداری سه بعدی مقرون به صرفه هستند. با توجه به تجهیزات پیشرفته و عملکردهای اضافی پیشرفته مانند تایم لپس و حالت عکس سه بعدی، دستگاه ارزش هر پنی را دارد.

((ساخت کشور مالزی تحت لیسانس ژاپن))

 

خصوصیات:
- با دوربین فیلمبرداری سه بعدی فول اچ دی JVC GS-TD1 به رنسانس سه بعدی بپیوندید. این عینک های آبی و قرمز قدیمی را پاک کنید زیرا JVC می خواهد ضبط سه بعدی چشمگیر را مستقیماً به خانه شما بیاورد. با تماشای تلویزیون سازگار با سه بعدی یا سایر مانیتورها، یا حتی در ال سی دی 3.5 اینچی دوربین، می توانید تمام خاطرات خود را در حالی که از صفحه خارج می شوند و در اطراف شما زنده می شوند، تسکین دهید.
- البته، علاوه بر عکسبرداری سه بعدی، TD1 قابلیت های کامل 1920 x 1080p را نیز با وضوح بالا به شما می دهد. ویدیوی دوبعدی که با TD1 ضبط میکنید نه تنها آیندهپسند خواهد بود، بلکه جزئیات و واضحی خیرهکننده خواهد بود. و TD1 عکس های دیجیتالی را نیز ثبت می کند - آن را به یک دستگاه واقعی 3 در 1 تبدیل می کند! مهم نیست که چگونه دنیای اطراف خود را مستند کنید، TD1 تمام اطلاعات را در حافظه فلش داخلی 64 گیگابایتی یا کارت های حافظه اختیاری SD/SDHC/SDXC ذخیره می کند.
- وقتی صحبت از عملکرد دوربین به میان میآید، TD1 یک تثبیتکننده تصویر پیشرفته را برای ضبط دو بعدی و سه بعدی به همراه حالتهای مختلف زوم در هر دو فرمت ارائه میکند. از 5 برابر اپتیکال در 3 بعدی، 10 برابر اپتیکال در 2 بعدی و 200 برابر دیجیتال در دو بعدی استفاده کنید. دو سنسور CMOS 1/4.1 اینچی دوربین و لنزهای Twin HD GT البته به عنوان قلب دوربین عمل میکنند. دیگر ویژگیهای اصلی مفید شامل ضبط 34 مگابیت در ثانیه (در 3 بعدی) و 24 مگابیت در ثانیه (در دو بعدی)، ضبط با نرخ بیت بالا، صدای سه بعدی - به لطف فناوری BIPHONIC JVC - و ضبط عالی در شب و نور کم با Super LoLux.
- TD1 همچنین دارای تعدادی کنترل عکسبرداری است که به حذف حدس و گمان از ضبط کمک می کند. کنترلهایی مانند ضبط خودکار، خودکار هوشمند، و سنج لبخند تنها تعدادی از راههایی هستند که میتوانید در حین لذت بردن از رویداد به دوربین اجازه دهید کنترل را در دست بگیرد. هنگامی که عکاسی را برای روز تمام کردید، دوربین با نرم افزار Everio MediaBrowser 3D JVC ارائه می شود. این نرم افزار نه تنها به شما کمک می کند تا فیلم خود را ویرایش کنید، بلکه به شما کمک می کند تا در سایت های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب و فیس بوک آپلود کنید.
ضبط فول اچ دی و سه بعدی
- GS-TD1B یک دوربین فیلمبرداری سه بعدی فول اچ دی با 64 گیگابایت حافظه داخلی فلش و یک اسلات کارت SDXC است که ضبط سه بعدی فوق العاده ای را با زوم اپتیکال 5 برابر ارائه می دهد. بدون نیاز به عینک مخصوص، از پخش سه بعدی فوق العاده بر روی صفحه نمایش لمسی 3.5 LCD لذت ببرید! F1.2 Super Bright JVC 3D TWIN HD GT LENS و دو سنسور CMOS با نور پشتی، ویدئوهای سه بعدی خیره کننده با عملکرد عالی در نور کم را ارائه می دهند، در حالی که فناوری صوتی منحصر به فرد BIPHONIC JVC صدای سه بعدی پویا را بازتولید می کند. مجموعهای از ویژگیها که عکاسی سه بعدی آسان را برای همه فراهم میکند
 

ویژگی ها:
1920 x 1080 Full HD ضبط سه بعدی و دو بعدی
تثبیت کننده تصویر پیشرفته به صورت دو بعدی و سه بعدی کار می کند
زوم اپتیکال 5 برابر (3 بعدی)، زوم اپتیکال 10 برابر (2 بعدی)، زوم دیجیتال 200 برابر (2 بعدی)
صفحه نمایش لمسی سه بعدی 3.5 اینچی بدون عینک
لنز JVC 3D Twin HD GT
زاویه عریض 29.5 میلی متر
Super LoLux با لنزهای بسیار روشن f/1.2 و سنسورهای CMOS با نور پشت
64 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه SD/SDHC/SDXC
ضبط 34 مگابیت بر ثانیه (3 بعدی) / 24 مگابیت در ثانیه (2 بعدی) با نرخ بیت بالا
صدای سه بعدی (فناوری BIPHONIC JVC)
عملیات آسان و راحتی:
ضبط بدون درز
ضبط خودکار
ضبط تایم لپس
خودکار هوشمند
پنجره فرعی صورت
Smilemeter / Smile Shot
جلوه انیمیشن
خروجی HDMI (مینی)
پوشش لنز دستی
خروجی A/V
تسمه گیر دو طرفه
Everio MediaBrowser 3D (سازگار با ویندوز)
آپلود آسان در YouTube / Facebook (سازگار با HD)
رایت مستقیم DVD با SHARE STATION اختیاری (حالت AVCHD)


اقلام همراه:

آداپتور و کابل برق شهری
باتری
کنترل از راه دور
کابل HDMI
کابل AV
کابل یو اس بی
راهنمای JVC GS-TD 1

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×