• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددیساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددی

ساندبار جی وی سی مدل THFT3 مجموعه 3 عددی

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 20,500,000تومان20,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

JVC TH-FT3 بلندگوهای سینمای خانگی با طراحی تخت
بلندگوهای جلویی / فراگیر قابل نصب بر روی دیوار JVC (TH-FT3)
شرکت جی وی سی (JVC) ژاپن مدلهای جدید سیستم بلندگوی «TH-FT3» را معرفی کرد. 
دارای طراحی ساده با ضخامت تقریبی 31 میلی متر و شکل مسطح با کمی بی نظمی است، بنابراین حتی زمانی که به دیوار آویزان می شود با فضای داخلی ترکیب می شود. وزن هر کدام کمتر از 1 کیلوگرم است و به راحتی قابل نصب است.
از نظر کیفیت صدا، از یک واحد بلندگوی منحصر به فرد DD استفاده می کند که در عین نازک بودن، کیفیت صدای بالایی را به دست می آورد. با توجه به ویژگی های دستگاه که دارای جهت دهی نزدیک به دایره از فرکانس های پایین به بالا است، هنگام استفاده به صورت دیواری، جلوه بافل تقریباً به طور یکنواخت در کل محدوده به دست می آید و سطح فشار صدا را افزایش می دهد و در عین حال صدای طبیعی را حفظ می کند و ایجاد می کند. صدای غنی تر. از صدا لذت ببرید.
علاوه بر این، در ترکیب با تقویت کننده های یکپارچه TH-FT3 که به طور همزمان اعلام شده اند، از یک فراگیر جلویی منحصر به فرد 4 کانالی پشتیبانی می کند که سیگنال های جداگانه را به دو واحد بلندگو در یک واحد وارد می کند. تنها با دو بلندگو از صدای فراگیر قدرتمند لذت ببرید.
برخلاف آکوستیک سینمای JVC، در این مدل ها نه تنها گیرنده تخت است، بلکه بلندگوها نیز صاف هستند. با تشکر از این، قرار دادن آنها بر روی دیوار طبیعی تر به نظر می رسد. اما ساب ووفر (موجود در نسخه TH-FT3) همچنان حجیم است، اگرچه در نسخه بی سیم ساخته شده است. چنین بلندگوهای نازکی (31 میلی متر) مبتنی بر فناوری Direct Drive هستند. درایورها از آهنرباهای نئودیمیوم هوشمند و یک دیافراگم با شکل خاص استفاده می کنند که در نتیجه شبیه سازی کامپیوتری طراحی شده است.
JVC TH-FT3 بلندگوهای سینمای خانگی طراحی مسطح، این بلندگو دارای یک تقویت کننده دیواری 186x300x31 میلی متری است که توان 180 وات (شامل ساب ووفر) را ارائه می دهد. توان خود اسپیکرها برای مدل TH-FT3 وات 20 است.

((ساخت کشور مالزی تحت لیسانس ژاپن))

JVC TH-FT3
صدای تلویزیون شما فاقد وسعت است؟ این سیستم سینمای خانگی توسط JVC طراحی شده است تا با پخش کننده Blu-ray یا DVD همراه شود و در مجاورت مستقیم تلویزیون تخت نصب شود. در واقع، به استثنای ساب ووفر، عناصر مختلفی که JVC TH-FT3 را تشکیل می دهند، به اندازه یک تلویزیون HD صاف هستند. کنسول مرکزی دارای تقویتکنندهای با توان 20×2 وات و همچنین رسیورهای Dolby Digital و DTS برای بازتولید صدای چند کاناله پخشهای TNT و البته فیلمهای DVD و Blu-Ray است. برای اینکه به اتاق شنود حمله نکند، JVC ساختار بلندگوهای جلویی خود را بهینه کرده است تا آنها اطلاعات کانال های فراگیر را به شیوه ای واقعی بازتولید کنند. ساب ووفر با توان 100 وات به صورت بی سیم کار می کند و مجهز به بلندگو با قطر 16 سانتی متر است. نکته خوب، مصرف برق این سیستم کامپکت سینمای خانگی تنها 30 وات است. این سیستم 2.1 یک مدل یکپارچه سازی و طراحی است.
سیستم فراگیر جلو با بلندگوهای تخت باریک و تقویتکننده، بهعلاوه ساب ووفر بیسیم.
 

خصوصیات:
180 وات توان کل
طراحی باریک/تخت
بلندگوهای تخت قابل نصب روی دیوار (بلندگوهای فوق العاده تخت)
ساب ووفرهای بی سیم
تقویت کننده رایگان طرح بندی عمودی/افقی
اسپیکر اصلی Direct Drive (DD) x 2 برای هر بلندگو
سیستم فراگیر جلو
رسیورهای Dolby Digital/DTS (رسیورهای دالبی دیجیتال و DTS)


اطلاعات فنی:
قدرت RMS: 2 x 20W
پاسخ فرکانسی: 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز
محافظ مغناطیسی
فناوری فراگیر مجازی
دیمر نمایشگر
بلندگو:
1 طرفه، با 2 بلندگو به قطر 9.5 سانتی متر
امپدانس: 4 اهم
پهنای باند: 110 هرتز تا 23 کیلوهرتز
حساسیت: 81.5dB (1W/1m)
ابعاد (W x H x D): 186 x 300 x 31mm
وزن: 0.85 کیلوگرم
ساب ووفرهای:
1 بلندگو 16 سانتی متری 100 وات
امپدانس: 3 اهم
پهنای باند: 45 هرتز تا 5 کیلوهرتز
حساسیت: 82dB (1W/1m)
ابعاد (W x H x D): 215 x 352 x 254 میلی متر
وزن: 5 کیلوگرم
((ساخت کشور مالزی تحت لیسانس ژاپن))
 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×