• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92

پخش کننده موسیقی سریک مدل B07ZYSTS92

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- سازگاری قوی: پخش کننده سی دی قابل حمل Searick که برای پخش سی دی طراحی شده است، از اکثر فرمت ها مانند CD، CD - R، CD - RW، MP3 و فایل های صوتی WMA از CD پشتیبانی می کند. همچنین از اتصال AUX با سایر دستگاه های شنیداری از طریق جک ورودی صوتی 3.5 میلی متری (دو جک) پشتیبانی می کند. مانند بلندگوها یا اتومبیل ها، شما به راحتی با خانواده خود از موسیقی فوق العاده لذت خواهید برد (بلندگو و کابل AUX شامل نمی شود). توجه: پخش کننده CD بلندگو ندارد، باید با هدفون یا بلندگوی بیرونی استفاده شود
- باتری قابل شارژ 1000 میلی آمپر ساعت: پخش کننده سی دی قابل شارژ قابل حمل Searick که در یک باتری لیتیومی قابل شارژ 1000 میلی آمپری تعبیه شده است، تا 10 تا 14 ساعت زمان پخش در هر بار شارژ را پشتیبانی می کند. با کابل شارژ USB همراه آن، آن را به راحتی شارژ کنید. دیگر نیازی به استفاده از باتری های AA یا همیشه شارژر را به پخش کننده CD ندارید. با رهایی از قید خط شارژ، واقعاً در هر کجا و هر زمان از موسیقی لذت ببرید
- عملکرد اصلی: پخش کننده سی دی قابل شارژ شخصی Searick تمام ویژگی های استاندارد پخش مورد انتظار را ارائه می دهد، از جمله کنترل صدا، پرش به جلو/عقب، پخش/مکث، قفل کلید، حفاظت الکترونیکی پرش، ضد شوک، 5 جلوه صوتی، 4 حالت پخش، صفحه نمایش LCD، پورت خروجی/هدفون 3.5 میلی متری. حالتهای افکت EQ شامل سبک BBS، POP، JAZZ، ROCK، CLASSIC است که تجربه و لذت فوقالعاده را در حین گوش دادن به شما تضمین میکند.
- صدا با کیفیت بالا و عملکرد ضد شوک: واکمن Searick می تواند کاملاً با هدفون استریو مطابقت داشته باشد و یک جشن شنوایی یی برای شما فراهم کند. پخش کننده جمع و جور از فناوری حفاظت در برابر ضربه و پرش برقی، 160 ثانیه حفاظت ضد پرش برای سی دی ها، 300 ثانیه محافظت در برابر پرش برای سی دی های MP3 استفاده می کند، این عملکرد می تواند به شما کمک کند در شرایط پایدار به موسیقی گوش دهید، از موسیقی به طور کامل لذت ببرید.

 

چرا سی دی پلیر قابل حمل قابل شارژ Searick؟
- سازگاری قوی: از اکثر فرمت ها مانند CD، CD - R، CD - RW، MP3 و فایل های صوتی WMA از سی دی پشتیبانی می کند.
- 5 عملکرد EQ: پشتیبانی از پاپ، جاز، کلاسیک، راک، bbs. می توانید جلوه صوتی را انتخاب کنید تا بهترین لذت موسیقی را به شما ارائه دهد
- صفحه نمایش LED: به شما امکان می دهد وضعیت فعلی پخش کننده CD را مشاهده کنید، انتخاب عملکرد EQ مورد علاقه خود آسان تر است
- طراحی مد: مشکی کلاسیک و ظریف، مناسب برای هر مصرف کننده
- شارژ راحت: از کابل USB برای اتصال این پخش کننده سی دی به هر منبع برق DC 5V/1A برای شارژ این پخش کننده سی دی موسیقی استفاده کنید.
- باتری قابل شارژ 1000 میلی آمپر ساعتی: یک باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 1000 میلی آمپر ساعت تعبیه شده است، تا 10 تا 14 ساعت زمان پخش در هر بار شارژ را پشتیبانی می کند.
- با عملکرد آخرین حافظه: پخش کننده موسیقی Searick در جایی که توقف کرده اید از سر گرفته می شود، استفاده از آن بسیار راحت است.
- عملکرد ضد ضربه پیشرفته: تا 160 ثانیه حفاظت ضد پرش برای سی دی ها و 300 ثانیه برای سی دی های MP3، سطح حفاظت ضد پرش بالاتر از اکثر پخش کننده های سی دی قابل حمل موجود در بازار.
- بهترین انتخاب هدیه: پخش کننده سی دی موسیقی کوچک و مفید با طراحی مد کلاسیک، ظاهری صاف با نمایشگر LCD عالی. این یک هدیه عالی برای علاقه مندان به موسیقی، زبان آموزان، بزرگترها، بچه ها، دوستان خوب و مادران باردار است.
- جک دوبل هدفون: جک دوبل هدفون داخلی پخش کننده سی دی Searick، می توانید بدون محدودیت سوراخ هدفون، موسیقی فوق العاده ای را با افراد نزدیک خود به اشتراک بگذارید.
- کنترل درون خطی برای هدفون های 3.5 میلی متری: پخش کننده CD با کنترل درون خطی برای هدفون های 3.5 میلی متری ارائه می شود که باعث می شود راحت تر به موسیقی گوش دهید.


خصوصیات:
- کنترل درون خطی برای هدفون 3.5 میلی متری:
پخش کننده سی دی دارای کنترل درون خطی برای هدفون های 3.5 میلی متری است که باعث می شود راحت تر به موسیقی گوش دهید.
. : پخش توقف
+ : برای انتخاب آهنگ بعدی کوتاه فشار دهید. برای جلو بردن سریع، طولانی فشار دهید
- : برای انتخاب آهنگ قبلی کوتاه فشار دهید. برای بازگشت سریع به عقب فشار طولانی دهید
- شارژ راحت و باتری بزرگ:
از کابل USB برای اتصال این پخش کننده سی دی به هر منبع برق DC 5V/1A برای شارژ این پخش کننده سی دی موسیقی استفاده کنید.
باتری داخلی 1000 میلی آمپری با یک بار شارژ 10 تا 14 ساعت موسیقی پخش می کند.
پخش کننده در 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود.
- عالی در جاده:
سی دی پلیر خود را با خود در ماشین ببرید و در هر زمان و هر مکان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. پخش کننده سی دی با کابل استاندارد صوتی AUX (شامل) به ماشین شما متصل می شود.
- عملکرد ضد شوک پیشرفته:
تا 160 ثانیه محافظت در برابر پرش برای سی دی ها و 300 ثانیه برای سی دی های MP3، حفاظت در برابر پرش سطح بالاتری نسبت به اکثر پخش کننده های سی دی قابل حمل موجود در بازار.
با آخرین عملکرد حافظه، از همان جایی که توقف کرده اید از سر گرفته می شود، استفاده از آن بسیار راحت است.
- سبک و قابل حمل:
حمل آن در هر کجا که می روید آسان است، در همه موارد قابل استفاده است و اجازه دهید موسیقی وارد زندگی روزمره شما شود.
- دو جک هدفون:
جک دوبل هدفون داخلی Searick CD player، میتوانید بدون محدودیت سوراخ هدفون، موسیقی فوقالعادهای را با افراد نزدیک خود به اشتراک بگذارید.


اطلاعات فنی:
این پخش کننده سی دی موزیک قابل حمل به شما امکان می دهد بدون توجه به جایی که می روید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید!
نوع دیسک پشتیبانی: CD، CD-R، CD-RW
پشتیبانی از فرمت موسیقی: CD-DA، MP3، WMA
منبع تغذیه: DC 5V/1A
باتری: پلیمر لیتیوم یون، 3.7 ولت / 1000 میلی آمپر ساعت
زمان شارژ: 2 تا 3 ساعت، هنگامی که به طور کامل شارژ شود، چراغ نشانگر از قرمز به آبی تغییر می کند
زمان پخش: 10 تا 14 ساعت
ابعاد کلی: 152x135x24 میلی متر
زمان ضد ضربه: CD 160 ثانیه / MP3 300 ثانیه


نکته مهم:
لطفا توجه داشته باشید:
پخش کننده سی دی قابل حمل اسپیکر داخلی ندارد، بنابراین باید با هدفون یا بلندگوهای خارجی استفاده شود.
پخش کننده سی دی فشرده Searick برای پخش CD، CD - R، CD - RW، دیسک MP3 (نه VCD یا DVD) طراحی شده است.

 

اقلام همراه:

1 عدد سی دی پلیر
1 عدد هدفون
1 عدد کابل USB
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر
1 عدد کابل صوتی AUX

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×