• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Blackچراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Blackچراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Blackچراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Blackچراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Blackچراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Blackچراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Blackچراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Black

چراغ ال ای دی پرتابل وست لایت مدل YP0701241-8A-Black

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 5,500,000تومان5,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

- زاویه پرتو قابل تنظیم در محدوده 90 درجه - چرا مشتریان از چراغ قدیمی خوششان نمی آید؟ نور قدیمی نمی تواند کف جلوی شما را روشن کند. بله همینطور است. مهندسان ما یک پرتو عمودی ایجاد کردند که تا 90 درجه قابل تنظیم است تا نیازهای دوندگان در شیب و شیب را برآورده کند. ضمانت بازگشت: به هر دلیلی می توانید ظرف 30 روز اول بازگردید.
- محدوده نور از دور - یک پرتو نور مسیر را قبل از دویدن 25 متر روشن می کند تا موانع یا خطرات احتمالی را ببیند. بسیار فراتر از سبک قدیمی است.
- عمر باتری طولانی - 2 ساعت تنظیم شدت نور به صورت دستی: 4 ساعت در 500lm (نور بالا) و 10 ساعت در 125lm (نور کم) تا اطمینان حاصل شود که با لمس یک دکمه روشنایی مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد. لامپ شارژی USB ضد آب، کاربردی، قابل اعتماد و بادوام است.
- دید در همه شرایط - این یکی از خلاقانه ترین و موثرترین چراغ های ایمنی در بازار است. نوارهای الاستیک انعکاسی و دو چراغ LED قرمز چشمک زن عقب روی درپوش باتری، دونده ها را برای رانندگان قابل مشاهده می کند و از هر گونه تصادف غیرضروری در تاریکی جلوگیری می کند. یک کلاه کوچک از تابش خیره کننده پرتو نور جلوی دونده جلوگیری می کند.
- پوشیدن راحت - هر بند 10 سانتیمتر از سبک قدیمیتر است تا متناسب با گروههای مختلف بدن باشد و به راحتترین حالت دست یابد، حتی دوندگان چاق، میتوانند بزرگتر و بادوام باشند. بند سینه قابل تنظیم بسیار الاستیک به شما این امکان را می دهد که طول و کشش را به بدن خود تنظیم کنید تا بدن خود را نگه دارید و حرکت نکنید، بنابراین می توانید در طول تمرین احساس راحتی و لذت ببرید.

 

خصوصیات:
لوازم جانبی دویدن در شب - این چراغ سینه را بخرید و دیگر هرگز در تاریکی گیر نخواهید کرد.
- بهترین نور برای قفسه سینه - قابل مشاهده باشید، ایمن باشید:
لوازم جانبی برای دویدن در شب - این چراغ سینه را بخرید و دیگر در تاریکی غرق نشوید. شب را برای دویدن در شب آماده کنید! پیراهن انعکاسی، شلوار، لوازم جانبی قابل مشاهده و دیده شدن حتی زمانی که هوا تاریک می شود! دویدن در شب یک تجربه جدید برای دویدن است. این نوع چراغ قوه راه حل مناسبی برای همه کسانی است که می خواهند محیط اطراف خود را بدون داشتن چراغ قوه در دست خود روشن کنند. چراغ های سینه فقط برای دوندگان یا دونده ها نیستند، آنها یک گزینه همه کاره و مفید برای استفاده در خانه و خارج از منزل هستند. هنگام دویدن در شب می توانید از مشعل بدن برای رسیدن به zobazobazoba استفاده کنید. با بازخورد، اکنون لامپ دارای یک پرتو جهت دار است که 25 متر جلوی شما می تابد، بنابراین می توانید سطحی را که روی آن می دوید، چه صاف یا شیب دار، ببینید.
- شدت نور:
بر اساس بازخورد کاربران لامپ قدیمی، مهندسان ما یک پرتو عمودی برای پاسخگویی به خواستههای دوندگان سربالایی و سراشیبی ایجاد کردند.
- هشدار: این محصول ممکن است تشعشعات نوری خطرناکی ساطع کند. به چراغ روشن نگاه نکنید. ممکن است به چشم شما آسیب برساند.
- دید: 
3 چراغ LED چشمک زن عقب روی درب باتری برای قابل مشاهده نگه داشتن آج. نوارهای لاستیکی انعکاسی شما را در تاریکی خیابان قابل مشاهده می کنند. نشانگر باتری: 1 شبکه نور مربوط به 20٪ قدرت است. هنگامی که 5 چراغ قرمز روشن است، دستگاه به طور کامل شارژ می شود. نکات ذخیره سازی عمر باتری طولانی تری را تضمین می کند. باتری را می توان حداقل هر 6 ماه یکبار شارژ کرد.
500 چرخه شارژ/دشارژ
- چراغ جلو را خاموش کنید:
برخلاف چراغهای جلوی حجیم و ناراحتکننده که احساس میکنند شما را سنگین میکنند، چراغ سینه جایگزین مناسبی است که در آن احساس میکنید چیزی نپوشیدهاید.
وزن: 160 گرم.
_ برای پیاده روی شبانه با سگ ضروری است:
اگر سگ خود را صبح زود یا اواخر شب بلند می کنید، می دانید که چراغ قوه مهم است. با این حال، اگر زمان آن رسیده است که آشفتگی فیدو را از بین ببرید و خط را نگه دارید، چراغ قوه یک گزینه فوق العاده است که کار با هر دو دست را برای شما آسان می کند.
- دستیابی و استقلال:
یک جریان نور مسیر جلوی دونده را تا 25 متر روشن می کند.
قدرت: 500 لیتر
باتری 2200 میلی آمپر ساعتی دارای:
حداکثر توان (500 لیتر) = 3.5 ساعت عمر باتری. قدرت (125 lm) = 9 ساعت عمر باتری.
 

اطلاعات فنی:
وزن 145 گرم
نوع منبع نور LED
جنس جنس پلاستیک
منبع تغذیه باتری
دارای 2 حالت روشنایی: سفید بالا. سفید متوسط، روشنایی 500 لومن، قابل تنظیم 90 درجه، ضد آب IPX5، نشانگر قدرت، مثلث هشدار با چراغ قرمز.
ورزش دویدن، دویدن، ماهیگیری، کمپینگ، بچه ها و خیلی چیزهای دیگر.
برند WESTLIGHT
بخش بزرگسالان (یونیسکس)
شناسه مرجع سازنده YP0701241-8A-Black
ابعاد بسته 15.2 x 10.6 x 6.7 سانتی متر 220 گرم

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×