• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100

کیت بلوتوث چند کاره ولکس مدل VX100

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,500,000تومان8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

پخش صدای بی سیم - پخش موسیقی Spotify/Pandora به سیستم استریو از طریق جفت شدن بلوتوث (از طریق تلفن هوشمند، تبلت و غیره)
سازگار با محیط زیست دریایی - محافظت در برابر پاشش آب IPx6، پلاستیک با پوشش UV، مناسب در دهانه گیج استاندارد (تاکومتر)، برد مدار با روکش منطبق
توان، ورودیها و خروجیها - حداکثر توان 40 وات در 4 کانال با ورودی USB 2.0 و Aux عقب و همچنین خروجی RCA برای تقویتکننده خارجی
تیونر رادیو AM/FM - ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود (موسیقی/اخبار/ورزش) را به صورت خودکار/دستی تنظیم کنید و در حالت Preset ذخیره کنید
راهنمای نصب - اکیداً توصیه می شود راهنمای سیم کشی را به دقت بخوانید یا برای نصب حرفه ای به فروشگاه بروید تا مطمئن شوید که رادیو به درستی کار می کند و عمر طولانی دارد.

پخش صدای بلوتوث را به قایق، وسیله نقلیه ورزشی برقی و جکوزی خود اضافه کنید
با گیرنده رسانه دیجیتال دریایی Velex می توانید پخش موسیقی را تقریبا به هر سیستم استریو اضافه کنید. این واحد ضد آب IPx56 متناسب با دهانههای استاندارد 3 اینچی سرعت سنج است و شامل سختافزار نصب میشود، بنابراین میتوانید از پخشهای AM FM، موسیقی از لیست پخش گوشی هوشمند خود یا موسیقی پرطرفدار در برنامههایی مانند Spotify و Pandora لذت ببرید. آداپتور USB یکنواخت به شما امکان میدهد آهنگها را وصل کنید و پخش کنید. از پخش کننده MP3 یا استیک رسانه ای خود. چه بخواهید در وان آبگرم خود استراحت کنید و موسیقی جاز جذابی بر سر شما موج می زند، یا قایق مهمانی خود را با دوستان راه اندازی کنید، گیرنده رسانه دیجیتال دریایی Velex به شما امکان می دهد از صداهای داغ تابستان در هر زمان و هر مکان لذت ببرید.
امکانات سرگرمی پایانی ندارد
این گیرنده رسانه دیجیتال پرچمدار دارای پشتیبانی داخلی بلوتوث A2DP با کنترل مستقیم دستگاه های iPod و iPhone از طریق ورودی USB است. با حداکثر توان 160 وات، از 4 بلندگو با توان 40 وات پشتیبانی می کند. دکمههای ژل سیلیکونی و یک صفحه نمایش LED شفاف به شما امکان میدهند از پیش تنظیمهای باس، تریبل، تعادل و AM FM کنترل کنید. تمام دسته سیمها به همراه گیرنده Velex شما ارائه میشوند تا نصب را سریعتر و آسانتر کنند.
گیرنده استریو بلوتوث Velex را در قایق یا سایر وسایل نقلیه تفریحی خود با اطمینان امتحان کنید.
سوار امواج با آهنگ رسانه دیجیتال مورد علاقه خود شوید. همین امروز گیرنده استریو بلوتوث دریایی Velex را به سبد خرید خود اضافه کنید.


اطلاعات فنی:
برند ولکس
شماره مدل VX100
فناوری اتصال بلوتوث
نوع کنترلر iOS
ویژگی ویژه Spotify
دستگاه های سازگار گوشی هوشمند، تبلت، بلندگو
نوع رابط USB 2.0
رمزگذاری صدا استریو
حالت خروجی صدا استریو
توان خروجی 40 وات
ابعاد بسته 7.68 x 5.2 x 4.45 اینچ
وزن مورد 1.28 پوند

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×