• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374

پخش کننده موسیقی ازکاپ مدل B098XQJ374

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

(پخش کاست بلوتوث) پخش کننده نوار بلوتوث قابل حمل صدای یکپارچه سازی با سیستم عامل را به سال 2023 می آورد. میتوانید موسیقی نوار را به گیرندههای بلوتوث دیگر منتقل کنید، این به شما امکان میدهد با هدفونهای بیسیم به پارازیتهای مورد علاقه خود گوش دهید یا در صورت تمایل، آن را به یک بلندگوی بلوتوث متصل کنید.
(توان باتری USB/AA) برای روشن کردن این دستگاه، میتوانید به 2 باتری AA یا USB آن را روشن کنید. کابل برق USB-DC گنجانده شده است تا بتوانید آن را از طریق پاوربانک / کامپیوتر / دوشاخه USB تغذیه کنید. حتی با باتری های AA کار می کند، درست مانند واکمن های قدیمی. پخش کننده نوار همچنین تمام دستگاه های رابط 3.5 میلی متری مانند بلندگو، هدفون، بلندگوی صوتی ماشین را می پذیرد.
(عملکرد معکوس خودکار) پخش کننده واکمن قابلیت معکوس خودکار را دارد. شما می توانید با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید که از یک طرف یا هر دو طرف به موسیقی گوش دهید. فقط روی دکمه DIR کلیک کنید و به طور خودکار سمت دوم پخش می شود
(کیفیت صدای استریو) به لطف فناوری بلوتوث آن میتوانید آهنگهای مورد علاقهتان را از راه دور به صورت بیسیم پخش کنید. کیفیت صدا به زنده بودن و کیفیت نوار صوتی بستگی دارد. نرخ نمونه صدا: 44.1 و 48 کیلوهرتز esam 16 بیت، پشتیبانی از خروجی L/R استریو با کیفیت بالا
(واکمن بیسیم قابل حمل) وقتی بیرون میروید و ساعتها از رادیو بیوقفه لذت میبرید، آن را بیرون بیاورید و پخشکننده نوار مورد علاقهتان را در این دستگاه قرار دهید! مهم نیست کجا می روید، این آهنگ می تواند همراه مناسبی برای نواختن آهنگ هایی باشد که دوست دارید زیرا جمع و جور و سبک است.

بازگشت به سبک دهه 80!
اگر مشتاق موسیقی با صدای خش خش نوار مغناطیسی در پس زمینه هستید، اما دوست دارید از طریق هدفون بلوتوث خود به آن گوش دهید، می توانید این پخش کاست بلوتوثی را تهیه کنید.


خصوصیات:
- پخش کاست با هدفون:
از طریق بلوتوث، بلندگوها یا هدفون های BT خود را وصل کنید.
از جک 3.5 میلی متری AUX پشتیبانی می کند، همچنین می توانید از هدفون یا پورت صوتی برای بلندگوهای خودرو استفاده کنید
- کنترل صدا:
پخشکننده واکمن دارای دکمهای است که به شما کمک میکند صدا را در حین پخش تنظیم کنید، یا به جای آن میتوانید هدفون/بلندگوهای بلوتوث خود را بلندتر/کم کنید.
- طراحی جمع و جور و جذاب:
حمل این پخش کننده بلوتوث فوق العاده آسان است زیرا وزن آن چند اونس است و ساختار فشرده ای دارد که درست در جیب شما قرار می گیرد.


اطلاعات فنی:
سازنده ezcap
نوار کاست ورودی صدا
خروجی صدا جک 3.5 میلی متری هدفون، فرستنده بلوتوث
بلوتوث نسخه 4.2
مسافت موثر 10 متر
منبع تغذیه: منبع تغذیه پورت USB (آداپتور 5 ولت DC) یا باتری 2xAA
سازگاری با اسپیکر بلوتوث، هدست بلوتوث، ایرپاد و غیره
قرارداد پشتیبانی: A2DP، AVRCP، AVCTP، AVDTP، HFP، SPP، SMP، ATT، GAP، GATT، RFCOMM، SDP، I2CAP
نسبت سیگنال به نویز: 90db
محدوده فرکانس: 2.402 گیگاهرتز - 2.480 گیگاهرتز
کانال صوتی: استریو 
ابعاد بسته 5.94 x 4.72 x 1.57 اینچ
وزن مورد 8.9 اونس


نکته:
لطفاً برای عملکرد خاص به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

 

اقلام همراه:

کابل AUX به USB یک عدد

هندزفری 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×