• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
هندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006Bهندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006Bهندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006Bهندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006Bهندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006Bهندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006Bهندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006B

هندزفری هوشمند خودرو بلو فری مدلDAB-006B

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,500,000تومان8,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

آداپتور رادیویی ماشین Blufree DAB/DAB+ راه آسانتری برای بهروزرسانی وسیله نقلیه شما با رادیو دیجیتال DAB+ است. اسکن سریع برای جستجوی ایستگاه های بعدی DAB موجود، به شنوندگان رادیو انتخاب بیشتری از ایستگاه های رادیویی دیجیتال DAB می دهد. حداکثر 60 ایستگاه از پیش تنظیم شده را برای همه ایستگاه های مورد علاقه خود ذخیره کنید. علاوه بر این، تلفن یا تبلت خود را با رادیو Blufree DAB از طریق بلوتوث جفت کنید، تماس تلفنی ایمن با هندزفری داشته باشید یا در حال حرکت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین، از موسیقی مورد علاقه خود از کارت TF/SD که فرمت موسیقی MP3، WMA، WAV را پشتیبانی می کند و می تواند تا 64G را پشتیبانی کند، لذت ببرید.
ماشین خود را با رادیو دیجیتال DAB بهبود بخشید: برخلاف رادیو ماشین که برای نصب در ماشین به مهارت حرفه ای نیاز دارد، آداپتور رادیوی دیجیتال Blufree In Car DAB فقط به چند مرحله ساده (مکان و پخش) نیاز دارد تا انتخاب گسترده تری از DAB داشته باشید. می توانید لذت ببرید (فرستنده دیجیتال رادیویی)
فرستنده DAB مورد علاقه هرگز با 60 ایستگاه از پیش تنظیم شده: آداپتور DAB ماشین Blufree دارای کلاس 60 ایستگاه از پیش تنظیم شده است، به این معنی که ایستگاه های رادیویی DAB مورد علاقه شما همیشه ذخیره می شوند و آماده لذت بردن هستند، بنابراین هرگز از دست نخواهید داد.
جفت شدن آسان بلوتوث 4.2: فرستنده Blufree DAB دارای عملکردهای بلوتوث و میکروفون داخلی است که به شما امکان می دهد به راحتی به صورت هندزفری تماس بگیرید یا موسیقی بلوتوث در حال حرکت پخش شود (دستگاه های بلوتوث دفعه بعد به طور خودکار متصل می شوند). پشتیبانی از بازی کارت TF با حداکثر ظرفیت 64G (Plug and Play).
سیگنال قوی آنتن فعال: رادیو ماشین Blufree DAB با یک آنتن خارجی ارائه می شود، گیرنده DAB را می توان با نصب آنتن DAB ارائه شده بدون نیاز به نصب حرفه ای آنها را بهبود بخشید.


خصوصیات:
- رادیو دیجیتال DAB/DAB+:
1. ایستگاه های DAB بیشتر: ایستگاه های DAB بیشتری در برخی مناطق پخش می شوند که به شنوندگان رادیو انتخاب بیشتری از ایستگاه های رادیویی می دهد.
2. کیفیت صدا: رادیو دیجیتال DAB+ کیفیت صدای بهتری نسبت به FM دارد، که باعث می شود وفاداری بالاتر، ایستگاه های بیشتر و مقاومت بیشتر در برابر نویز، تداخل کانال مشترک و چند مسیر را نسبت به ارسال رادیویی FM فراهم کند.
3. کیفیت دریافت: DAB صدای دیجیتال را ارسال می کند و دارای آنتن فعال مغناطیسی DAB است، هیچ صدای خش خش با سیگنال ضعیف وجود ندارد.
- عملکرد گیرنده بلوتوث:
1. تماس تلفنی بدون دست: آداپتور رادیویی DAB دارای یک میکروفون تعبیهشده در خود واحد رادیو DAB است تا صدا/صدا را از دستگاههای دارای بلوتوث (مانند تلفن/تبلت) به سیستم صوتی استریوی خودرو منتقل کند. تلفن هوشمند یا تبلت خود را با رادیو Blufree DAB جفت کنید، می توانید مکالمه تلفنی واضح و غیر متناوب را در هر مکانی که می خواهید داشته باشید. هنگام دریافت تماس، به طور خودکار از حالت DAB یا حالت پخش موسیقی وارد حالت هندزفری می شود.
2. پخش موسیقی و صوتی موبایل:
از موسیقی تلفن همراه خود (سرویسهای پخش موسیقی) و حتی ناوبری GPS صوتی خود لذت ببرید.
3. سازگاری گسترده:
سازگار با اکثر دستگاه های دارای بلوتوث، مانند iPhone 8، iPhone 8 plus، iPhone X، iPhone 7 iPhone 7 plus، Samsung، HTC، LG، Blackberry، Sony، Tablet و iPad و غیره.
- پخش کننده کارت TF/SD:
کارت TF/SD را در رادیو DAB قرار دهید، یکباره موسیقی پخش می شود. پشتیبانی از فرمت های MP3، WMA، WAV و می تواند تا 64G باشد. از موسیقی، کتاب های صوتی یا درس های سخنرانی مورد علاقه خود لذت ببرید. عنوان آهنگ و نام خواننده را هنگام پخش آهنگ نشان می دهد.


ویژگی ها:
- نمایشگر LCD 2.3 اینچی:
صفحه نمایش بزرگ LSC رادیو Blufree DAB نوع برنامه، فرکانس رادیو FM، قدرت سیگنال، نام کانال، شماره تماس تلفنی، صدا و غیره را نشان می دهد. روشنایی بالا و قابل تنظیم صفحه LCD و نور پس زمینه کلید می تواند نیازهای تغییر نیاز را برآورده کند. محیط های مختلف آسان برای خواندن و کار در روز و شب.
- 60 پیش تنظیم:
دکمه (TX) را فشار دهید تا ایستگاه های DAB نزدیک را اسکن کنید و تا 60 ایستگاه DAB مورد علاقه را برای دسترسی سریع دفعه بعد ذخیره کنید. ایستگاه های DAB اسکن شده و مورد علاقه خود را از لیست های پخش برای انتخاب خود ارائه دهید، بنابراین هرگز ایستگاه های مورد نظر خود را از دست نخواهید داد.
- شارژر ماشین دوگانه USB:
با درگاه های شارژ USB جهانی، تلفن های همراه یا سایر دستگاه های خود را به عنوان شارژر خودرو شارژ می کنید. مانند Apple iPhone 8 7 6 6S Plus، گوشی های هوشمند اندروید، پاور بانک و غیره.
- تجهیزات جانبی:
1. DAB Active Antenna: برای بهبود سیگنال رادیویی DAB خودرو، نصب ساده و آسان و همچنین ارائه راه حل برای مشکل سیگنال DAB ضعیف است.
2. پایه مکش: روی داشبورد یا شیشه جلو. از هر زاویه ای ببینید.


اطلاعات فنی:
ابعاد محصول : 8.6 x 6.2 x 2.54 سانتی متر 350 گرم
سازنده: Blufree
ASIN : B07DK8BRSJ
شماره مدل: DAB-006B

 

روش استفاده:

فوراً سیستم صوتی رادیویی اتومبیل خود را با 2 راه اتصال ارتقا دهید:
1. کابل کمکی متصل:
به شدت توصیه می شود رادیو Blufree Car DAB را با کابل صوتی 3.5 میلی متری (برای دریافت بهترین کیفیت صدا) به Aux-in اتومبیل خود وصل کنید.
2. انتقال FM:
یک ایستگاه FM خالی در رادیو ماشین خود انتخاب کنید، برای کمترین تداخل و دریافت بهترین کیفیت صدا، رادیو DAB را با فرکانس FM رادیو ماشین خود (محدوده FM: 87.6-107.90 مگاهرتز) مطابقت دهید. سپس شما بروید!

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×