• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BTپخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BTپخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BTپخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BTپخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BTپخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BTپخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BT

پخش کننده موسیقی تچنیست مدل DIGITRADIO 370 CD BT

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 20,500,000تومان20,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

مخفف سرگرمی های رادیویی و موسیقی با کیفیت عالی استریو است. این دستگاه با دو بلندگوی توان خروجی 5 وات، جایگزینی عالی برای سیستم مینی استریوی کلاسیک است. از برنامه های رادیویی دیجیتال از طریق DAB+ و همچنین ایستگاه های FM در قسمت پذیرش خود لذت ببرید. سی دی پلیر یکپارچه سی دی های صوتی و همچنین سی دی های mp3 را پخش می کند و از CD-R و CD-RW نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، میتوانید فایلهای mp3 را از درایو USB خارجی پخش کنید یا دستگاههای دیگر مانند گوشی هوشمند خود را از طریق درگاه USB متصل کنید. نمایشگر بزرگ و رنگی اطلاعات اضافی و همچنین نام ایستگاه و آهنگ فعلی را نشان می دهد. ترکیبی از نمایشگر و دکمه های با ساختار مناسب و همچنین دو دستگیره در جلو، استفاده از DIGITRADIO 370 CD BT را بسیار آسان کرده است. طرفداران پخش موسیقی دیجیتال نیز ارزش پول خود را خواهند داشت، زیرا DIGITRADIO 370 CD BT قادر است جریان های صوتی را از طریق بلوتوث دریافت کند. این رادیو برای کسانی که به دنبال یک پخش کننده مناسب برای فایل های موسیقی روی رایانه شخصی یا گوشی هوشمند خود هستند یا می خواهند از خدمات پخش موسیقی با کیفیت صدای فوق العاده لذت ببرند ایده آل است. DAB+. . رادیو بدون نویز با کیفیت دیجیتال عالی با دریافت بسیار قوی - این رادیو دیجیتال DAB+ است. DAB+ با ارائه بیش از دوازده ایستگاه رادیویی که در سراسر کشور با کیفیت دیجیتال بهینه پخش می شوند، بر آرایه محدود منطقه ای ایستگاه های FM غلبه می کند. همچنین تعداد زیادی پخش کننده ملی و منطقه ای وجود دارند که خدمات رادیویی خود را با کانال های اضافی گسترش می دهند. جستجوی خسته کننده و تنظیم ایستگاه های رادیویی نیز از موارد گذشته است. تنها کاری که انجام می دهید این است که نام ایستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید - رادیوهای دیجیتال TechniSat DAB+ لیستی از کانال های رادیویی دیجیتالی را که می توانید دریافت کنید نمایش می دهد. پخش کننده سی دی با عملکرد MP3. . به لطف پخش کننده سی دی یکپارچه می توانید به کل مجموعه سی دی خود گوش دهید. سی دی پلیر از سی دی های صوتی رایج و همچنین CD-R و CD-RW پشتیبانی می کند. همچنین می توانید موسیقی را از سی دی های MP3 پخش کنید. (ساخت کشور المان)

پخش صوتی بلوتوث. پخش صوتی بلوتوث امکان انتقال مجموعه های موسیقی ذخیره شده را به صورت بی سیم به دستگاه بدون افت کیفیت می دهد. دستگاه های تلفن همراه مختلف مانند تلفن های هوشمند، تبلت ها یا سایر دستگاه ها را می توان از طریق بلوتوث به محصول متصل کرد. FM / RDS. با استفاده از این دستگاه می توانید علاوه بر ایستگاه های رادیویی دیجیتال، ایستگاه های رادیویی FM معمولی را در قسمت پذیرش خود نیز دریافت کنید. RDS (سیستم داده های رادیویی) همچنین به شما امکان می دهد اطلاعات پخش اضافی و فرکانس های اضافی جایگزین را برای پخش کننده رادیو FM که به آن گوش می دهید دریافت کنید.


اطلاعات فنی:
نام تجاری TechniSat
فناوری اتصال کمکی
رنگ مشکی
اتصالات بلوتوث کمکی
حداکثر فاصله کانونی USB 2.0
مجموع پورت های USB 1
نوع اسپیکر استریو
ابعاد کالا L x W x H 21 x 35 x 12 سانتی متر
منبع تغذیه با سیم برق
دستگاه های سازگار کلاه ایمنی
سبک DAB+/CD/بلوتوث/صفحه نمایش رنگی
وزن مورد 1 کیلوگرم
توان 10 وات
(ساخت کشور المان)

 

اقلام همراه:

پخش کننده موسیقی 1 عدد

ریموت کنترل 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×