• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
دوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16Xدوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16X

دوربین دیجیتال مدل Full HD 2.7K 48MP 10FT به همراه لنز 16X

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

فیلمبرداری 2.7 K و دوربین 48 مگاپیکسلی در زیر آب: با حداکثر وضوح فیلم 2.7 K 20 فریم در ثانیه و وضوح تصویر 48 مگاپیکسل، این دوربین زیر آب هر لحظه را با جزئیات بسیار واضح و وضوح بی نظیر ثبت می کند. دوربین به روز شده وضوح بیشتری را برای ثبت لحظات خارق العاده تر ارائه می دهد. با چراغ قوه، تصاویر حتی در تاریکی یا نور کم نیز خوب خواهند بود.
(سبک و آسان برای استفاده) طراحی جمع و جور و سبک به اندازه جیبی، حمل این دوربین زیر آب را برای غواصی به ساحل، پارک های آبی یا سایر تعطیلات زیر آب آسان می کند. همچنین دارای یک کیف کشی و یک بند دستی برای حمل و نگهداری آسان می باشد. استفاده از تمام عملکردهای این دوربین ضد آب آسان است و آن را به یک دوربین عالی برای کودکان و افراد مسن تبدیل می کند.
دوربین دیجیتال 10 فوت زیر آب و ضد لرزش: تا 10 فوت ضد آب بدون محفظه به مدت یک ساعت. اکیدا توصیه می شود این دوربین ضد آب را برای چند ثانیه ثابت نگه دارید تا تصاویر خوب به نظر برسند. محفظه باتری برای اهداف ضد آب به خوبی مهر و موم شده است. قبل از قرار گرفتن در زیر آب مطمئن شوید که محفظه باتری به خوبی بسته شده است.
طراحی صفحه نمایش دوگانه و عکاسی پیوسته: این دوربین دیجیتال ضد آب دارای یک صفحه نمایش ال سی دی 2.7 اینچی رو به عقب و یک نمایشگر LCD 1.8 اینچی رو به جلو با تایمر خودکار 2s، 5s، 10s داخلی است، شما می توانید خود را با کل باند در آن درک کنید. همان فریم و هرگز لحظه ای از عمل را از دست ندهید. تیراندازی مداوم، شما هرگز نمی توانید یک شات از زندگی شگفت انگیز خود را از دست بدهید. همچنین از ضبط در هنگام شارژ نیز پشتیبانی می کند.
(خدمات دوستانه) این دوربین از کارت های Micro SD تا 64 گیگابایت پشتیبانی می کند. لطفا جدا خرید کنید محفظه باتری محکم بسته شده است تا ضد آب باشد. یک دست قفل کاور را فشار می دهد، دست دیگر (یا ابزار) درپوش باتری را فشار می دهد تا درب باتری باز شود! 

دوربین دیجیتال زیر آب 10 فوت: علاوه بر عملکرد دوربین های معمولی، می توان آن را به مدت یک ساعت در عمق 3 متری آب نیز کار کرد. محفظه باتری به خوبی مهر و موم شده است تا از ورود آن به آب جلوگیری شود. بنابراین می توانید در حین غواصی عکس های عالی بگیرید و فیلم هایی با کیفیت HD ضبط کنید. رنگ های روشن این دوربین ضد آب زیر آب باعث می شود در نگاه اول به راحتی دیده شود.
دوربین زیر آب Full HD 2.7K 1080P: دوربین ضد آب با کیفیت بالا ما از ویدیوی Full HD 1080p / 30fps و حداکثر وضوح تصویر 48MP پشتیبانی می کند تا هر لحظه را با جزئیات ثبت کند. منظره یاب دوگانه با زوم دیجیتال 16X، فلاش داخلی که به شما کمک می کند حتی در محیط های تاریک عکس های واضح بگیرید.
دوربین سلفی دوگانه ضد آب: با صفحه نمایش 2.7 اینچی در جلو و صفحه نمایش 1.8 اینچی در پشت، می توانید هر لحظه به یاد ماندنی را ضبط کنید و با فشار دادن سوئیچ صفحه به راحتی سلفی بگیرید. با سلفی 2/5/10s، هیچ کس از عکس های گروهی غایب نیست
قابل حمل و سبک وزن: حمل آسان، ضد لرزش، بادوام و ضد سقوط. بند بند به شما این امکان را می دهد که هنگام گرفتن عکس یا فیلم بدون ترس از افتادن یا افتادن تصادفی، با خیال راحت و راحت عکس بگیرید. ایده آل برای ورزش های آبی مانند شنا، کمپینگ، غواصی و سفرهای ساحلی. این دوربین اکشن ضد آب را با خود همراه داشته باشید، لحظه ای زیبا و هیجان انگیز در زیر آب در حالی که در تعطیلات هستید.
نکات: این دوربین از کارت های micro SD تا 128G پشتیبانی می کند (باید جداگانه خریداری شود). برای ضد آب شدن بهتر، درب باتری کمی سفت است، لطفاً آن را مطابق تصویر باز کنید.


خصوصیات:
دوربین زیر آب 10 فوت برای غواصی
این دوربین ضدآب جمع و جور، سبک وزن و آسان برای استفاده، دارای مزیت شبیه به یک دوربین معمولی است، اما توانایی زیر آب رفتن حدود یک ساعت در هر زمان را دارد.
در هنگام غواصی، موج سواری و سقوط از طریق امواج می تواند کار خوبی انجام دهد و برای غواصی در استخر، دریاچه ها و جمع های خانوادگی مناسب است.
سلفی دو صفحه نمایش 2.7K فیلمبرداری FHD حداکثر 48 مگاپیکسل عکسبرداری تا عمق 10 فوت زیر آب یک ساعت در هر بار
- صفحه نمایش دوگانه سلفی
این دوربین دیجیتال ضد آب دارای یک نمایشگر LCD تمام رنگی 2.7 اینچی رو به عقب و یک نمایشگر LCD تمام رنگی 1.8 اینچی به جلو است - منظره یاب عالی برای سلفی.
- ویدیوی 2.7 K HD و تصویر 48 مگاپیکسلی
دوربین دیجیتال زیر آب Full HD 2.7K گزینه های وضوح تصویری گسترده ای از جمله 2.7K (20fps) و FHD 1080P (30fps) ارائه می دهد. وضوح عکس 48 مگاپیکسلی باعث می شود عکس ها بسیار واضح تر از دوربین های 24 مگاپیکسلی زیر آب باشند.
- زوم دیجیتال 16 برابر
با زوم دیجیتال 16 برابری می توانید برای تغییر محدوده زاویه دید، بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید. بنابراین دید واضح تری از اجسام دور دریافت می کنید و تصاویر واضح و باورنکردنی دریافت می کنید.
- عملکرد خاراندن صورت
این دوربین میتواند حالتها را برای اولین چهره خراشیده و عکس گرفتن با چهره خندان تنظیم کند. این می تواند به تنظیم روشنایی عکس و پس زمینه با توجه به نور چهره در طول عکاسی کمک کند تا چهره شفاف تر شود.
- 6 شلیک پیاپی
6 عکس ممتد به شما اجازه می دهد که هرگز یک شات از زندگی شگفت انگیز خود را از دست ندهید.
- از حالت خود زمان پشتیبانی می کند
این دوربین از تنظیم حالت عکس پشتیبانی می کند. دیگر نگران عکس گرفتن گروهی از افراد با هم در اوقات خوشی با خانواده و دوستان خود نباشید. فقط با این دوربین زیبا از تمام لحظات ارزشمند لذت ببرید
- ضد لرزش
تثبیتکننده تصویر الکترونیکی داخلی - این دوربین دارای عملکرد داخلی حفاظت از لرزش است که تصاویری یکنواخت و واضحتر ارائه میدهد.
- مشعل مورد استفاده در محیط های تاریک
دوربین مجهز به نور فلاش داخلی را می توان در محیط تاریک استفاده کرد. وقتی حالت فلاش را در شب روشن می کنید، عکس های بهتری دریافت می کنید.
- ضبط در حین شارژ
این دوربین کامپکت دارای باتری های قابل شارژ 650 میلی آمپر ساعتی است و از ضبط در حین شارژ پشتیبانی می کند.


نکته مهم:
اطلاعات فنی شارژر باید 5V/1A و بیشتر باشد.
لطفاً وقتی کارت SD را برای اولین بار در دوربین استفاده می کنید فرمت کنید.
محفظه باتری باید به خوبی بسته شود، در غیر این صورت مقاومت در برابر آب از بین می رود.


اطلاعات فنی:
مقاومت در برابر آب: 3 متر / 10 فوت برای یک ساعت در هر بار.
حداکثر پیکسل: 48.0 مگاپیکسل
فرمت های تصویر: JPEG.
وضوح ویدئو: FHD 2.7K (2688X1520P/20fps)، FHD 1920X1080، HD 1280X720P، VGA، QVGA.
فرمت ویدئو: AVI.
صفحه نمایش دوگانه: صفحه نمایش عقب 2.7 اینچ؛ صفحه نمایش جلو 1.8 اینچ
خاموش شدن خودکار: خاموش/60 ثانیه/180 ثانیه/300 ثانیه.
ضد لرزش: لرزشگیر الکترونیکی تصویر
فاصله کانونی: 1 متر - بی نهایت.
تایمر خودکار: 2 ثانیه، 5 ثانیه، 10 ثانیه تاخیر.
ظرفیت باتری: 650 میلی آمپر ساعت
حافظه داخلی/رم: ندارد.
ISO: خودکار، 100، 200، 400.
دیافراگم: F/3.0.
تیراندازی مداوم: پشتیبانی
حافظه داخلی/رم: ندارد.
چراغ های فلش: دارد

 

اقلام همراه:

1 عدد دوربین دیجیتال
1 عدد شارژر اتحادیه اروپا
1 عدد باتری لیتیوم یونی.
1 عدد کابل USB.
1 عدد کیف.
1 عدد دفترچه راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×