• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TYترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TY

ترموستات رادیاتور هوشمند ساسول مدل SASWG-04-WIFI-TY

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 8,000,000تومان7,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

این دروازه برای کنترل دمای ترموستات SEA801-APP، از گیرنده برای کنترل از راه دور طراحی شده است.
این دستگاه مبتنی بر TCP/IP است که از پورت استاندارد اترنت پشتیبانی میکند و میتواند ترموستات را به LAN یا اینترنت متصل کند، کاربر میتواند به راحتی از کنترل از راه دور صوتی برای کار با ترموستات از طریق اتصال دروازه استفاده کند.
دروازه متصل به روتر از طریق WiFi. این دروازه دارای دو حالت است: حالت WiFi و حالت Hot Spot.
می تواند همزمان با 10 عدد ترموستات TRV متصل شود.


توجه:

 این دروازه هوشمند باید با رادیاتور ترموستاتیک هواکش SEA801-WIFI (Tuya) کار کند، لطفا جداگانه خریداری کنید! و شیر ترموستاتیک در این محصول گنجانده نشده است!
این دروازه یک گیرنده قدرتمند برای ترموستات SEA801-APP برای کنترل از راه دور از تلفن هوشمند است و SEA801-APP یک کنترلر قابل برنامه ریزی TRV شیک و دقیق است که برای کنترل مستقل رادیاتورهای گرمایشی طراحی شده و همچنین قادر به نظارت از راه دور از طریق تلفن است. به یک شیر رادیاتور ترموستاتیک جدید یا موجود (نام کوتاه - TRV) و طبق یک سری تنظیمات برنامه ریزی شده برای کنترل دما در یک اتاق نصب می شود.


کنترل دما:
این یک کنترلر قابل برنامه ریزی شیک و دقیق TRV است که به طور مصنوعی دمای داخلی را به ویژه در سیستم گرمایش از کف برای کنترل بسته شدن و باز شدن لوله تنظیم می کند. برای کنترل مستقل رادیاتورهای گرمایشی و همچنین قابلیت نظارت از راه دور از طریق تلفن ایجاد شده است. به یک شیر رادیاتور ترموستاتیک جدید یا موجود (نام کوتاه - TRV) نصب می شود و از یک سری تنظیمات برنامه ریزی شده برای کنترل دما در یک اتاق پیروی می کند.


خصوصیات:
دروازه قدرتمند - گیتوی ظرفیت اتصال زیادی را ارائه میدهد، میتواند حداکثر 10 عدد ترموستات SEA801-APP را در یک زمان متصل و کنترل کند.
کنترل از راه دور - کنترل هوشمند برنامه tuya، شما می توانید تمام دمای اتاق را به طور مستقل در هر زمان و هر کجا کنترل کنید. همچنین می توانید از کنترل صوتی استفاده کنید، زندگی را هوشمندتر و راحت تر کنید.
ویژگی - عملکرد پنجره باز، کمک به صرفه جویی در انرژی در هنگام باز بودن پنجره. عملکرد ضد رسوب، می تواند از گیر نکردن شیر شما محافظت کند. نوع قفل و ضد یخ، استفاده از ایمنی و طول عمر بیشتر.
ترموستات با اندازه کوچک - ترموستات با اندازه کوچک با پانل عملکرد گرد دارای صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه و دکمه 5 عملکردی برای خواندن و کارکرد آسان است.
نصب آسان - دروازه را می توان با سوراخ پشتی روی دیوار نصب کرد. ترموستات با پایه فلزی، پایدار و بادوام برای نصب راحت روی رادیاتور. (روش نصب اتصال مهره، نصب آسان و سریع، جداسازی راحت.)
صرفه جویی در انرژی - این محرک برای وضعیت باز بودن سوپاپ با توجه به دمای اتاق و دمای تنظیم شده برای رسیدن به وضعیت بهتر صرفه جویی در انرژی برای کاهش عمر باتری، خوب می شود.
چند منظوره - با درگاه هوشمند کار کنید و کنترل از راه دور صوتی را درک کنید. با عملکرد ضد رسوب، شیر خود را از گیر کردن محافظت کنید. عملکرد قفل کودک و عملکرد ضد آزاد، ایمن تر و طول عمر بیشتر
طراحی فشرده - بدنه استوانه ای کوچک با نمایشگر LCD و 5 کلید خواندن و تنظیم مقدار را در تاریکی آسان تر می کند. سقوط روی رادیاتور آسان نیست.
به - محرک بخاری برقی دریچه انشعاب، شیر کوچک و شیر تعادل دینامیکی اعمال می شود. مناسب برای مسکن، مرکز خرید، گرمایش هتل و کنترل دمای تهویه مطبوع مرکزی، کنترل دمای اتاق.
توجه: این شیر ترموستاتیک باید با دروازه هوشمند (SWG-03) کار کند، لطفا جداگانه خریداری کنید! و دروازه در این محصول گنجانده نشده است!
 

مشخصات فنی:
سیستم پشتیبانی: اندروید و iOS
لینک برنامه: Tuya smart
منبع تغذیه: 2 باتری AA (شامل نمی شود)
محدوده تنظیم دما: 5 ~ 30
دقت تنظیم دما: 0.5
محدوده نمایش دما: 0~50
محدوده دمای عملیاتی: 0~50
محدوده انتقال بی سیم: فاصله باز 70M. محدوده اتاق داخلی 30 متر
پلاگین: اتحادیه اروپا
منبع تغذیه Gateway: DC 5.1V / 2A را وصل کنید
رتبه IP آداپتور برق Gateway: IP21
گیت وی محدوده انتقال بی سیم: فاصله باز
پروتکل ارتباطی Gateway 100M WiFi: TCP/IP
فرکانس وای فای Gateway MQTT: 2.412-2.484 گیگاهرتز
ظرفیت شبکه Gateway: 10 PCS SEA801-APP
رنگ سفید
اندازه بسته دروازه: 16.5x13.5x6cm / 6.5x5.3x2.4in
وزن بسته دروازه: 284 گرم / 10 اونس
اندازه بسته بندی ترموستات: 12x6x6cm / 4.7x2.4x2.4in
وزن بسته بندی ترموستات: 188 گرم / 6.6 اونس

 

لینک برنامه:
1. دانلود: برای دانلود اپلیکیشن تویا اسمارت روی اپ استور یا مارکت اپلیکیشن اندروید کلیک کنید.
2. ثبت نام و ورود: روی دکمه ثبت کلیک کنید تا یک حساب کاربری ایجاد کنید. رمز عبور حساب خود را برای ورود وارد کنید.
3. دروازه RESET را برای 4 ثانیه اضافه کنید تا چراغ سبز به سرعت چشمک بزند. (توجه: فقط شبکه های وای فای 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می شوند. لطفاً یک شبکه 2.4 گیگاهرتز را انتخاب کنید.)
4. اضافه کردن کنترلر (قبل از اضافه کردن کنترلر باید Gateway اضافه شود.)
5. پس از اینکه کنترلر با موفقیت اضافه شد، می توانید دستگاه را از طریق APP متصل کنید.
مانند: تنظیم دما، تنظیم روشن/خاموش روشن/خاموش، تنظیم برنامهنویسی، تنظیم برنامهنویسی چند تگ، تنظیم موقت توقف.

 

اقلام همراه:

1 عدد ترموستات
1 عدد مجموعه اتصالات نصب
1 عدد دروازه
1 عدد دوشاخه برق (EU)
1 عدد راهنمای کاربر

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×