• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100

پخش کننده تصویری خودرو ناکامیچی مدل NA-6100

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 20,000,000تومان15,000,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

اطلاعات:

اگر با لوازم خانگی با کیفیت بالا آشنایی داشته باشید حتما نام برند ناکامیچی به گوش تان رسیده است. Nakamichi یکی از قدیمی ترین برندهایی ژاپنی بوده که در سال 1946 به وسیله ی استورو ناکامیچی در توکیو تاسیس گشت که در زمینه لوازم صوتی و تصویری خانگی و ماشین مشغول فعالیت است. محصولات این کمپانی در مقایسه با دیگر کمپانی ها از نظر کیفیت در سطح بسیار بالاتری قرار داشته گرچه قیمت آن بسیار مناسب تر می باشد.
ناکامیچی nakamichi یک شرکت قطعات الکترونیکی ژاپنی می باشد و از دهه 1970 به بعد برای اولین بار در حوزه ی کاست های صوتی فعالیت خود را شروع نمود. فعالیت اصلی خود را با تولید موبایل در سال 2004 شروع نمود که تحت عنوان یک بازیکن کوچیک در صنعت موبایل بود.
ولی با پیشرفت در تولید حوزه های متفاوت و به ویژه سیستم صوتی ماشین توانست جای خود را در بازار سیستم صوتی دنیا باز نماید این شرکت توانست در نماشگاه بین المللی ces که شرکت کننده ها محصولات تولیدی با فناوری جدید را نمایش می دهند حرفی برای گفتن داشته باشد نمایشگاه sema که مربوط به سیستم صوتی در کلاس جهانی بوده شرکت nakamichi نیز در آن شرکت نمود و یکی از 2400 غرفه های مربوطه یکی را برای شرکت بود.
یکی از وسایلی که در خودروها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و امروزه به یکی از لوازم ضروری اتومبیل تبدیل شده است، پخش کننده ها هستند. پخشکننده خودرو Nakamichi مدل NA-6100 یکی از انواع این پخش کننده ها هستند. این پخش کننده دارای پورت USB است و محل قرار گیری پورت در جلو دستگاه است. این محصول همچنین دارای بلوتوث نسخه 2.1 با برد 5 متر نیز است. پخشکننده خودرو Nakamichi مدل NA-6100 مجهز به پشتیبانی از ویدیوها باکیفیت 1080P است و همچنین خروجی مستقیم ساب ووفر برای آن در نظر گرفته شدهاست. پخشکننده خودرو Nakamichi مدل NA-6100 دارای قابلیت دوربین دنده عقب و پخش تصویر به صورت اتوماتیک است. بیشینه توان 4 در 50 وات برای این محصول در نظر گرفته شده است. از طریق ریموت کنترلی که همراه این محصول عرضه میشود میتوانید از راه دور کنترل موزیک و صدای آن را دردست داشته باشید. اگر میخواهید یک پخش کننده برای خودروی خود تهیه کنید، این محصول میتواند یکی از گزینه های شما باشد. دارای استاندارد اروپا می باشد و ساخت کشور ژاپن می باشد.

 

خصوصیات:

صفحه 6.95 اینچی لمسی
پشتیبانی از ویدیوها با کیفیت 1080P
دارای بلوتوث نسخه 2.1 با برد 5 متر
دارای پورت USB برای پخش فیلم و موزیک
قابلیت اتصال دوربین دنده عقب و پخش تصویر به صورت اتوماتیک
بیشینه توان 50 × 4 وات
پشتیبانی از سیستم های PAL / NTSC / SECAM
فرکانس پاسخگویی: 30 15000 مگاهرتز
نسبت سیگنال به نویز: 360 دسی بل
دارای ریموت کنترل

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×