• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

کیسه آب گرم برقی مسافرتی

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای کاهش درد های عضلانی، کمر درد و اسپاسم استفاده از کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ می باشد.
استفاده از کیسه های آب گرم برقی هنگ یینگ نسبت به کیسه های های آب گرم معمولی متفاوت و بی دردسر هستند. 
کیسه های آب گرم برقی هنگ یینگ در موارد مختلفی و علل خصوص فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار میگیرد.
بیشترین استفاده ای که از کیسه های آب گرم برقی هنگ یینگ میشود در درد های عضلانی و گرم کردن استخوان ها میباشد. 
از کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ در درد های عضلانی گردن نیز استفاده میشود و درد آن را به شدت کاهش میدهد. 
برای استفاده از این کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ تنها کافیست چند دقیقه آن را به برق وصل کنید و چند ساعت از گرمای آن لذت ببرید. 
علاوه بر این با استفاده از کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ در مصرف آب صرفه جویی می شود و با یک بار پر کردن می توان چندین بار گرم کرده و استفاده کرد.
این محصول با روکش مخمل تولید شده است و به هنگام استفاده از آن بدلیل جنس نرم و لطیفی که دارد، پوست شما قرمز و ملتهب نخواهد گردید. 
طرز کار این کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ اینگونه است که یک بطری پر از آب را برداشته و در آن را جدا کنید از سری مخصوص انتقال، آب را به محفظه کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ منتقل کنید و درپوش شارژر را بچرخانید و سیم برق را به کیسه وصل کرده و زمانیکه به پریز بزنید، چراغ هشدار قرمز می شود، زمانیکه چراغ خاموش شد سیم برق را کشیده و کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ را استفاده کنید.
کیسه آب گرم برقی هنگ یینگ مخملی مناسب برای از بین بردن و تسکین دردها و ضعف عضلانی در کودکان و بزرگسالان می باشد و یکی از لوازم طبی پرکاربرد در فصول سرد سال می باشد.
از دیگر خصوصیات منحصر به فرد این کیسه های آب گرم برقی هنگ یینگ، برقی بودن آن است. 
به گونه ای که دیگر نیاز نیست برای استفاده از کیسه مدتی منتظر گرم شدن آب شوید و سپس آب گرم را به کیسه انتقال دهید.
فقط کافیست کیسه را به برق زده و بعد از گذشت 12 دقیقه از آن استفاده کنید.
این محصول با روکش مخمل در طرح و رنگ های مختلف تولید شده است.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×