• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

آینه خودرو مانیتور دار 4.3 اینچ مدل C-mx-50m

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
این محصول جدید دارای یک عدد مانیتور آیینه ای با صفحه نمایش 4.3 اینچ می باشد و دو عدد دوربین و سیم کشیهای مربوطه، شما علاوه بر استفاده از آیینه این محصول در هنگام رانندگی می توانید با دوربین جلو و یا دنده عقب خود در ارتباط باشید.
در حالتی که ماشین در حالت دنده عقب قرار میگیرد، صفحه نمایش آیینه بصورت خودکار با دوربین ست می شود و در صفحه نمایش 4.3 اینچی براحتی با دوربین خود که 4 عدد LED قدرتمند جهت دید عالی در شب دارد می توانید پارک نمایید.
همچنین یک دوربین با کیفیت در پشت بدنه این مانیتور آیینه ای قرار دارد که جلو ماشین را بصورت کامل پوشش داده و شما با استفاده از یک رم می توانید تصاویر را ضبط نمایید.
توجه داشته باشید این آینه بروی آینه خودروی شما نصب و سوار میشود و در ظاهر ماشین تغیری ایجاد نمی شود.

خصوصیات:
مانیتور 4.3 اینچی بصورت مخفی در کنار آینه
صفحه نمایش با وضوح بالا و کیفیت HD
دارای دوربین دنده عقب مجهز به 4 LED جهت دید کامل و واضح در شب
دارای دوربین با کیفیت در پشت بدنه آیینه جهت فیلمبرداری از جلو ماشین
قابلیت ضبط تصاویر بر روی رم (قابلیت ضبط و پخش تصاویر)
پایه همراه دوربین جهت نصب راحت در بالا ویا زیر سپر
کیفیت پخش دوربین جلو بصورت HD

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×