• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

آینه مانیتور دار 5 اینچ به همراه دو دوربین ویژه

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
مانیتور آینه ای خودرو با دوربین فیلمبرداری از کامل ترین دوربین های خودرویی می‌باشد.
این دوربین کاربردی قابلیت جایگزینی با آینه جلوی اتومبیل را دارد.
همچنین می‌توان آن را برروی آینه جلوی اتومبیل نیز نصب کرد.
این آینه دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی 5 اینچی است که تصاویر برروی آن قابل مشاهده هستند.
همچنین دارای یک دوربین دیگر جهت قرار گرفتن در پشت اتومبیل برروی پلاک میباشد که تصاویر با کیفیتی از پشت اتومبیل نمایش میدهد.
لنز اصلی این دوربین خودرویی با کیفیت 2 مگاپیکسل می‌باشد و زاویه دید آن 120 درجه است که به خوبی تمام فضای جلوی اتومبیل را پوشش می‌دهد.
همچنین دارای درگاه اتصال GPS می‌باشد که میتوان به آن متصل کرد و تصاویر ضبط شده را به همراه موقعیت جغرافیایی آنها ذخیره نمود. 

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×