• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

شارژر باطری 24 ولت 15 آمپر هوشمند جدید

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
دستگاه شارژر هوشمند خانگی مخصوص باتری های 24 ولتی بوسیله برق شهری 220 ولت با خروجی 10 یا 15 یا 20 یا 30 آمپر بر ساعت (بستگی به مدل انتخابی)
این شارژر اسمارت هنگامی که باطری در حال پر شدن است جهت حفظ سلامت سلولهای باطری آمپر خروجی را به تدریج کاهش میدهد
و زمانیکه باطری کاملا پر شد آمپر خروجی به صفر (قطع شدن شارژ) یا کمترین مقدار خواهد رسید (بستگی به نوع، عمر و سلامت سلولهای باطری)
و هر زمانیکه انرژی باطری کم شد یا افت ولتاژ پیدا کرد، شارژر بصورت اتوماتیک دوباره شروع به شارژ خواهد نمود.
با این شارژر اتوماتیک معرفی شده شما می توانید انواع باطری های 24 ولتی ماشین های سنگین مثل تریلی و اتوبوس یا باتری های دزدگیر و دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی و کلیه لوازمی که از باتریهای 24 ولتی در آمپرهای مختلف و گوناگون (باطری لید اسیدی، باطری ژلی، باطری خشک، باطری اتمی) استفاده می کنند را در منزل یا در تعمیرگاه و گاراژ خود یا هرجایی که به پریز برق دسترسی دارید شارژ کنید
و حتی میتوانید این کار را بدون نیاز به باز کردن و در آوردن باطری اتوموبیل انجام دهید ، فقط کافیست کلیپسی های ماشین را از باطری باز کرده و جای آن انبرک های دستگاه شارژر معرفی شده را به طور صحیح به قطب های باطری ماشین وصل نمائید (قرمز به مثبت، مشکی به منفی) و سپس دستگاه شارژر را به پریز برق متصل کنید
این تبدیل کننده با شارژ خانگی باطری ماشین با نظارت 3 مرحله ای هنگام پر شدن باطری پروسه شارژ را بصورت اتوماتیک متوقف می کند و بدین وسیله مانع از شارژ شدن بیش از حد (اورشارژ Over Charge) و آسیب رسیدن و کم شدن عمر باطری میشود.
شارژ سریع و ایمن
با ولتاژ خروجی پایدار و مفید برای افزایش طول عمر باطری و احیا و بازیابی تدریجی سلولهای نیمه فعال

نکته:
ابتدا از اتصال صحیح کابل ها به باتری ماشین مطمئن شده (انبر قرمز به پین مثبت باطری و انبر مشکی به پین منفی باطری) و سپس دوشاخه دستگاه را به پریز برق بزنید، دقت و احتیاط باعث طول عمر دستگاه خواهد شد.
مناسب برای خودروهای سنگین، موتورهای سنگین ، قایق، دزدگیرهای صنعتی، UPS ها و سایر لوازم و دستگاههایی که از باطری 24 ولتی استفاده می کنند.

مشخصات:
ولتاژ ورودی : 220 ولت
جریان شارژ: 10 یا 15 یا 20 یا 30 آمپر
محدوده حجم باتری : بستگی به نوع شارژر انتخابی از 40 الی 200 آمپری
سیستم خنک کننده: فن اتوماتیک
 

اطلاعات فنی:
1-این شارژر برای باطریهای 24 ولت میباشد، بنابراین آنرا برای باطری 12 ولت استفاده نکنید، مگر اینکه 2 عدد باطری 12 ولتی به صورت سری به هم وصل شده باشند، یعنی 24 ولتی شده باشند که وصل کردن شارژر به باطریهای موازی نیاز به کمی تخصص و تجربه دارد
2-به نسبت حجم باطری شارژر را انتخاب کنید، مثلا برای باطری 50 آمپری شارژر 10 آمپری مناسب است و نباید شارژر 15 یا 20 آمپری وصل کنید. یا مثلا برای باطری 150 آمپری شارژر 10 آمپری اصلا مناسب نیست و باید شارژر 15 یا 20 امپری استفاده کنید. استفاده از شارژر نامتعارف موجب آسیب رسیدن به دستگاه و باطری خواهد شد.
3-به دلیل احتمال خرید از تولید کننده های مختلف (اولویت خرید تناسب قیمت کالا نسبت به کیفیت میباشد) کالای دریافتی ممکن است در برند، شکل و رنگ بدنه یا لیبل یا برخی جزئیات با عکس ها یا داشتن و نداشتن ولومی تنظیم آمپر یا عقربه با عکس ها تفاوت داشته باشد، ولی کارآیی دقیقا همان است که توضیح داده شد.
4-این دستگاه قبل از ارسال به مدت 10 دقیقه الی نیم ساعت زیر تست خواهد بود و پس از بررسی و تایید سالم بودن ارسال خواهد شد، وصل کردن اشتباهی انبرک ها موجب آسیب رسیدن به دستگاه و باطری خواهد شد،(دقت کنید که انبرک قرمز به پین مثبت و انبرک مشکی به پین منفی باطری وصل شود)

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×