• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
پله چرخ زاپاس خودرو شاسی بلند سه کارهپله چرخ زاپاس خودرو شاسی بلند سه کارهپله چرخ زاپاس خودرو شاسی بلند سه کارهپله چرخ زاپاس خودرو شاسی بلند سه کاره

پله چرخ زاپاس خودرو شاسی بلند سه کاره

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
در سفرهای طبیعت گردی و آفرود حمل لوازم و تجهیزات مورد نیاز در سفر از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به تعداد بالای اقلام مورد نیاز و فضای محدود برای حمل این تجهیزات استفاده بهینه از محل های موجود در خودرو اهمیت بالایی پیدا می کند.
برای دسترسی راحت تر به باربند نیازمند نردبانی هستیم که این امکان را برای ما مهیا سازد.
از طرف دیگر بعضاً فضای باربند برای استفاده های مداوم در توقف های بین راهی و برای قرار دادن وسایلی که بطور مستمر در سفر از آنها استفاده می شود مناسب نیست و به یک فضای کوچکتر و قابل دسترس تر نیاز احساس می شود.
مجموعه سه گانه راکلند این دو نیاز را با طراحی وسیله ای ساده ولی کارا در قالب یک راه حل برطرف کرده و با افزودن پایه گالن مناسب حمل گالن 10 لیتری سوخت، مجموعه ای کارا و مستحکم را ارائه نموده که با استفاده از فضای بلااستفاده دور زاپاس بند خودرو باعث استفاده هرچه بهینه تر از فضاهای موجود می شود.

خصوصیات:
طراحی مهندسی شده
برش خورده توسط ابزار آلات CNC
استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استحکام بالا
طراحی هوشمندانه برای استفاده با هر سایز لاستیک
نصب آسان و سریع بدون نیاز به سوراخکاری و برش
رنگ الکترواستاتیک کوره ای
دارای تسمه با ظرفیت یک تن جهت اتصال هرچه قوی تر مجموعه به دور چرخ زاپاس
امکان تغییر جهت نردبان و گالن بر اساس نیاز مصرف کننده

اطلاعات فنی:
وزن17 کیلوگرم
رنگمشکی

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×