• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

چراغ لوگو لایت فابریک خودرو بی ام و

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
لوگو لیزر یا همان لوگو لایت و یا دور لایت محصولی است بسیار جذاب و جدید با قیمت بسیار مناسب مخصوص کلیه خودرو های برند.
لوگو لیزر تشکلیل شده از یک لیزر بسیار قوی که در زیر درب های خودرو نصب میگردد که هنگام باز شدن درب خودرو لوگوی برند خودرو توسط لیزر روی زمین به صورت سه بعد نمایش داده میشود .
لوگو لایت به دلیل ابعاد بسیار کوچکی که دارد میتوان از ان برای نصب در زیر درب ها و نمایش ان به هنگام باز کردن درب های خودرو و یا در زیر سپر عقب و فعال نمودن ان به هنگام دنده عقب استفاده نمود.
نصب لوگو لایت بسیار ساده و راحت است.
به همراه هر پک از لوگو لایت یک عدد مته گرد بر ارائه میشود که توسط ان میتوانید یک سوراخ به قطر ۲ سانتی متر در زیر رو دری (جا لیوانی درب ها) و یا قسمت انتهایی رودری ایجاد کنید و سپس سیم های تغذیه برق را به چراغ لادری خودرو متصل کنید.
به این صورت هرگاه درب خودرو باز میشود لوگو مورد نظر شما به صورت سه بعدی و درخشان به صورت لیزر پر قدرت روی زمین نقش میبند و توجه عابرین و دوستان شما را به خودرو جلب میکند.

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×