• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,

VFM بهترین پارت کاهش مصرف سوخت سال (ساخت امریکا)

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 1,300,000تومان1,250,000تومان
افزودن به لیست مقایسه
کاهش مصرف بنزین + افزایش توان موتور با پارت (VFM)
ترکیبی از دو قطعه به نام (Magnetic Plus) + (FUEL OPTIMISER) + (VORTEC CYCLONE)

توضیحات:
قطعات کاهش مصرف سوخت و افزایش توان موتور تا 30% (TURBO)
(VFM) قطعات کاهنده مصرف سوخت و افزایش دهنده شتاب خودرو (ساخت کشور امریکا و دارای گارانتی مدام العمر از کمپانی سازنده)
(VORTEC CYCLONE) قطعه ای ثابت (فاقد هرگونه حرکت مکانیکی) است که درون لوله خرطومی هوای موتور اتومبیل شما قرار می گیرد، این قطعه سبب ایجاد حرکت دوّار هوا در داخل اتاقک احتراق شده و جریان هوای بیشتر و فشرده تری را به این قسمت هدایت می کند، در نتیجه سوخت را هرچه بیشتر به ذرات ریزتر تفکیک کرده و میزان احتراق آن را بالا می برد، نتیجه این فرایند افزایش توان موتور (تعداد اسب بخار)، امکان طی مسافت های طولانی تر با همان میزان سوخت، کاهش میزان اتلاف سوخت و نیز کاهش میزان آلایندگی گازهای خروجی اگزوز اتومبیل به جهت کاهش چشمگیر خام سوزی در اتومبیل شما خواهد بود.
(FUEL OPTIMISER & MAGNETIC PLUS) این قطعه یک کاهش دهنده مصرف سوخت بسیار قوی است که در آن از واسط بسیار قوی نئودیمیم استفاده شده است و با به کار گیری از سه تکنولوژی جدید، کارآیی و تاثیر هیدودینامیک نئودیمیم را افزایش می دهد با توجه به نیروی خارق العاده ای که تولید میکند علاوه بر یونیزه و دو قطبی نمودن مولکولهای بنزین، باعث منظم شدن ساختار مولکولها نیز خواهد شد لذا این عمل موجب جذب بیشتر مولکولهای باردار شده به اکسیژن موجود واحتراق در محفظه سوخت کاملتر خواهد شد، (به طور کلی این قطعه مولکولهای بنزین را منظم و باردار می نماید، این عمل موجب تماس بیشتر مولکولهای بنزین به اکسیژن موجود در انژکتور و یا کاربراتورخواهد شد لذا عمل سوخت و ساز کاملتر و در نتیجه راندمان موتور افزایش بسیاری میابد.)
(VFM) کاهش محسوسی رادر زمینه مصرف بنزین برروی کلیه خودروهای ساخت داخل به خصوص انواع پژو (405و 206) PARS/ROA/RDI - سمند - KIA - زانتیا - کمری - سوزوکی - مگان - LOGAN - ریو - پراید - پیکان - اویکو - اسکانیا - ولوو  و ... ایجاد می نماید به طوریکه بلافاصله پس از نصب قطعه این کاهش محسوس توسط دستگاههای اندازه گیری مصرف سوخت (دیاگ) قابل رویت میباشد بنابراین همان لحظه نصب میتوان این کاهش را به مصرف کننده نشان داد.
(VFM) با نصب اسان و سریع برای انواع خودروهای بنزینی، انژکتوری، گازسوز CNG - LPG و ... احتیاج به دانش فنی خاصی نداشته و به سادگی قابل نصب می باشد.
* با (VFM)  موتور اتومبیل شما بهتر کار می کند و از اتلاف انرژی و آلوده گی محیط جلوگیری می نماید، پس اگر به عنوان یکی از افراد جامعه بشری سعی در حفظ محیط زیست خود دارید تا دیر نشده برای خرید این تکنولوژی منحصر به فرد (Vortec Cyclone + Fuel Optimiser + Magnetic Plus ) اقدام کنید. *

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


این محصولات قبلا توسط مشتریان خریداری شده اند شما قصد خرید ندارید؟
  • پایه موبایل فرمان خودرو

    پایه موبایل فرمان خودرو

    ناموجود
  • برچسب بدنه مات مشکی خودرو

    برچسب بدنه مات مشکی خودرو

    ناموجود
  • قیف گالن فلزی 20 لیتری

    قیف گالن فلزی 20 لیتری

    ناموجود
  • پد ژله ای موبایل خودرو

    پد ژله ای موبایل خودرو

    ناموجود
  • برچسب بدنه مات مشکی خودرو ارچنل

    برچسب بدنه مات مشکی خو...

    ناموجود
  • توری همه کاره کمپینگ و افرود خودرو

    توری همه کاره کمپینگ و...

    600,000تومان
  • دوش خودرویی

    دوش خودرویی

    0تومان
  • خوشبو کننده وانیل خودرو

    خوشبو کننده وانیل خودرو

    ناموجود
  • کیف کنار صندلی خودرو

    کیف کنار صندلی خودرو

    ناموجود
  • چادر حمام و دستشویی خودرویی

    چادر حمام و دستشویی خو...

    0تومان
  • کنسول خودرو جدید

    کنسول خودرو جدید

    ناموجود
  • آفتابگیر شب و روز خودرو

    آفتابگیر شب و روز خودرو

    600,000تومان
  • کاور اخطار وینچ خودرو

    کاور اخطار وینچ خودرو

    ناموجود
  • پد ضد لغزش ژله ای داشبورد

    پد ضد لغزش ژله ای داشبورد

    ناموجود
  • پله چرخ قابل حمل خودرو شاسی بلند

    پله چرخ قابل حمل خودرو...

    ناموجود

بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×