• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چراغ قوه شارژی پلیسی خودروچراغ قوه شارژی پلیسی خودروچراغ قوه شارژی پلیسی خودروچراغ قوه شارژی پلیسی خودرو

چراغ قوه شارژی پلیسی خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
با این چراغ قوه شارژی حرفه ای قادر خواهید بود با خیال راحت به شکار بروید ، عازم کوهنوردی و غارنوردی شوید یا به ماهیگیری بروید، در بیابان و صحرا و در برف و باران و نیز در مسافرتهای شبانه ابزار بسیار کاربردی در حین تعمیر و یا پنچر گیری و خطرات جاده ای میباشد.
این چراغ قوه حرفه ای برای گشت های شبانه و روزانه جهت روشن نمودن اماکن و نقاط تاریک بسیار مناسب میباشد و با وجود دیمر این چراغ قوه شما قادر خواهید بود تا محیط بیشتری را با این چراغ قوه قدرتمند ، روشن نمایید.
پرتو نور خطی ایجاد شده با این چراغ قوه پلیسی همانند پرتو لیزری متراکم کاملا سفید و درخشان ودر سه حالت و در جهت مستقیم بوده و قابلیت تنظیم جهت متمرکز نمودن یا پخشش نور را دارد.
بدنه چراغ قوه شارژی پلیسی شکاری از آلیاژ فلزی ضد زنگ و بسیار محکم میباشد که قابلیت جدا شدن از همدیگر را داشته و بدنه در صورت نیاز به چند قسمت تقسیم میشود.
چراغ قوه نور خود را از باطری لیتیومی قابل شارژ 4800 میلی آمپر ساعت که در داخل بدنه قرار میگیرد، کسب میکند و شارژ این نوع چراغ قوه از طریق سوراخ کوچکی که بر روی بدنه تعبیه گردیده ، صورت میگیرد و هم میتوان با برق شهری و هم با برق خودرو این چراغ قوه پلیسی شکاری را شارژ و یا از طریق خشاب سه عددی که در داخل بسته موجود میباشد، اقدام به تعبیه 3 عدد باطری  نموده و در صورت عدم دسترسی به برق شهری و خودرو استفاده نمود.

ویژگی ها:
چراغ قوه شارژی پلیس
جنس بدنه آلیاژ ضد زنگ با روکش رنگ مشگی کوره ای
باطری لیتیومی قابل شارژ 4800 میلی آمپر
با برد بیش از 1200 متر
نوع لامپ زنون
قاب مخصوص حمل و نگهداری
ضد ضربه و ضد آب
دارای شارژر مخصوص (آداپتور) برق معمولی
دارای شارژر فندکی جهت شارز از طریق برق خودرو
حالت پخش نور سه حالته(نور قدرتمند، نور متوسط،نور چشمک زن)
دارای دیمر بر روی بدنه چراغ جهت زوم کردن نور
دارای یک خشاب که قابلیت جایگیری 3 باطری قلمی را درون خود دارد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×