• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
ردیاب خودرویی مدل GT-204_carردیاب خودرویی مدل GT-204_carردیاب خودرویی مدل GT-204_carردیاب خودرویی مدل GT-204_car

ردیاب خودرویی مدل GT-204_car

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
ردیاب خودرو با پشتیبانی از یک عدد سیمکارت و پس از نصب بر روی خودرو، در هر لحظه موقعیت جغرافیایی را از ماهواره‌های جی پی اس دریافت کرده و از طریق sms به صاحب خودرو ارسال می‌کند و با استفاده از اینترنت سیمکارت همین موقعیت را بر روی یک سایت ردیابی مخابره می‌کند که در هر لحظه صاحب خودرو می تواند در هرکجای دنیا و بدون محدودیت فاصله خودرو خود را به صورت کاملا آنلاین بر روی سایت ردیابی مشاهده کند و همچنین در هر لحظه با باز شدن درب ماشین و یا باز شدن سوییچ به صاحب خودرو sms هشدار ارسال می‌شود.
در صورت به سرقت رفتن خودرو صاحب خودرو می تواند با ارسال یک sms ماشین خود را خاموش کرده که به هیچ وجه قابلیت روشن شدن مجدد وجود ندارد مگر اینکه صاحب خودرو اجازه روشن شدن مجدد خودرو را با ارسال یک sms به ردیاب داخل ماشین صادر کند.

ویژگی ها:
ردیابی GPS و LBS
مخصوص وسایل نقلیه 12 تا 24 ولت
خاموش کردن وسیله نقلیه توسط پیامک از راه دور
دارای شیار کارت حافظه جهت ذخیره سازی اطلاعات موقعیت
پشتیبانی از یک عدد سیمکارت
فعال و غیر فعال کردن دستگاه توسط پیامک و ریموت کنترل
باز و بسته کردن درهای خودرو توسط پیامک و ریموت کنترل
دارای قابلیتهای هشدار کمک اضطراری، هشدارسرعت غیر مجاز، هشدار خروج از محدوده، هشدار کاهش شارژ باتری و هشدار قطع برق و …
قابلیت نظارت صوتی بر فضای داخل کابین خودرو
یکسال اشتراک پنل ردیابی آنلاین رایگان

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×