• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957

چراغ تریپلکس لنزر مدل 7957

وضعیت کالا : موجود
   
نظرات : هیچ نظری ثبت نشده است
قیمت : 4,000,000تومان3,500,000تومان
افزودن به لیست مقایسه

توضیحات:

چراغ تریپلکس تشکیل شده از یک LED با قدرت بالا برای نشان دادن تأثیر بالای نور چراغ در حالی که کمتر از 5 وات انرژی مصرف می کند، برای اتاق نشیمن و دفاتر کار مانند یک چراغ جلو با فناوری مهندسی المانی طراحی شده است. طول عمر LED تا 100000 ساعت کار دائم است و مصرف انرژی کمتر از 5 وات این چراغ را می توان به یک معجزه واقعی در صرفه جویی دانست. برای اتاق های نشیمن و دفاتر طراحی شده است. روشنایی غیرمنتظره برای برجسته سازی اشیا، دیوارها، اتاق ها، سیستم ها، مصرف برق کم LED ها (4.5 وات) و طول عمر طولانی LED ها (بیش از 100000 ساعت)، چراغ تریپلکس با شدت بالا و در عین حال مصرف کمتری نسبت به سایر مدل ها، اثر نورافکن را تأمین می کنند و در ناحیه وسیعی نور را می تاباند. فناوری Triplex تراشه های قدرت روشنایی همراه با بازتابنده های قدرتمند طراحی شده است.


خصوصیات:
چراغ تک ال ای دی (LED 1)
مصرف کم برق LED (4.5 وات) و خدمات طولانی
عمر LED (بیش از 100000 ساعت)
LED نور را در یک منطقه وسیع تأمین می کند
حالت چراغ استوانه ای بیضی شکل
پوشش فولادی درجه بالا
پایه متحرک دو تکه
کلید مستقل روشن و خاموش (بدون قطع برق و اتصال دائم اداپتور)
سر چراغ دارای حالت لنز (طراحی خاص)
قطر شیشه سر چراغ ال ای دی 25 میلیمتر (2.5 سانتیمتر)
قطر سر چراغ ال ای دی 30 میلیمتر (3 سانتیمتر)
برای اتاق نشیمن و دفاتر به عنوان کانون توجه طراحی شده است
روشنایی کم نور برای برجسته سازی اشیا، دیوارها، اتاق ها، گیاهان و ...
مناسب برای ویترین مغازه ها، ویترین های تبلیغاتی و فضاهای اداری
نورافکن خاص
مهندسی المانی


اقلام همراه:
چراغ تریپلکس 1 عدد
آداپتور برق شهری 1 عدد

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×