• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
قهوه ساز اسپرسو 6 کاپ خودروییقهوه ساز اسپرسو 6 کاپ خودروییقهوه ساز اسپرسو 6 کاپ خودرویی

قهوه ساز اسپرسو 6 کاپ خودرویی

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
قهوه‌ساز اسپرسو یا موکا پات یکی از دستگاه‌های مرسوم برای دم کردن قهوه است.
قهوه‌ی دم ‌شده توسط موکا پات غلظت بالایی دارد و اندکی کرما (Crema) یا کف قهوه بر سطح آن به وجود می‌آید.
ساز و کار این دستگاه بدین صورت است که آب را داخل مخزن زیرین می‌ریزیم ، پودر قهوه را نیز داخل سبد قهوه می‌ریزیم و سبد را بر روی مخزن نگهدارنده‌ی آب سفت می‌کنیم ، سپس قوری را نیز روی سبد قهوه جا می‌اندازیم. آن‌گاه دستگاه را بر روی اجاق گاز یا اجاق برقی قرار می‌دهیم.
وقتی که آب درون مخزن زیرین به جوش آمد، هوای داخل مخزن انبساط پیدا می‌کند و از آن‌جا که مخزن در برابر هوا عایق است آب به ناچار با فشار از طریق لوله‌ی زیرین فیلتر قیفی که درون مخزن نگهدارنده‌ی آب قرار گرفته است به بالا هدایت می‌شود، سپس در آن‌جا با پودر قهوه مخلوط می‌شود و در آخر نیز با همان فشار از طریق قسمت لوله ‌مانندِ فیلتر زیرین قوری به درون قوری هدایت می‌شود.
دستگاه واشری دارد که کمک می‌کند فشار آب داخل مخزن نگهدارنده‌ی آب حفظ شود.
هم‌چنین در قسمت پایینی دستگاه یک شیر ایمنی وجود دارد که اگر فشار داخل مخزن نگهدارنده‌ی آب زیاد شد با کشیدن آن خطر برطرف شود.
البته در صورتی که فیلترهای دستگاه هر دو تمیز باشند این اتفاق رخ نخواهد داد.
بخرید با قیمت ارزان این نوع موکاپاد یا قهوه ساز راموکاپاد ، قهوه ساز ، اسپرسو ساز ، قهوه ساز خونگی ، بهترین قهوه ساز، خرید قهوه ساز، قهوه ساز ارزان
جنس این قهوه ساز استیل می باشد و از اونجا که مدل 6 کاپ و 9 کاپ طرفدارای بیشتری داره ، ما تصمیم گرفتیم این دو مدل رو با تخفیفی باور نکردنی بشما دوستان پیشنهاد بدیم!!

ویژگی ها:
قهوه ساز اسپرسو (موکا پات)
به سفارش ایتالیا و ساخت  چین
در دو سایز 6 کاپ و 9 کاپ (فنجون)
جنس بدنه استیل با کیفیت
دستگیره از PVC مرغوب

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×