• به بزرگترین فروشگاه آپشن و لوازم جانبی خودرو در ایران خوش آمدید,
اسپری پنچرگیری و باد کننده تایر خودرواسپری پنچرگیری و باد کننده تایر خودرو

اسپری پنچرگیری و باد کننده تایر خودرو

وضعیت کالا : ناموجود
   
افزودن به لیست مقایسه
توضیحات:
با اسپری باد کننده و پنچرگیر وسلی Veslee می توانید در عرض چند دقیقه و بدون نیاز به تعویض چرخ ، پنچری تایر را رفع کرده و تایر را باد کنید.
دیگر تعویض لاستیک در گرمای شدید تابستان و یا سرمای شدید زمستان و در مکانهای نامناسب شما را اذیت نخواهد کرد ، چون پس از رفع پنچری موقتی با این اسپری در زمان و مکانی مناسب می توانید تایر پنچر را تعویض نمایید.
اسپری باد کننده و پنچرگیر وسلی حاوی مواد منحصر بفردی است که پس از اسپری شدن در تایر ، سوراخ های ایجاد شده تا حداکثر به قطر 5 میلیمتر در تایر و تیوب را پر کرده و سپس از خود گازی خنثی و غیر قابل اشتعال آزاد می کند که موجب باد شدن تایر ظرف چند ثانیه می شود.
این اسپری مانند اسپری های دیگر به کرات قابل استفاده است و یکبار مصرف نمی باشد.
(قابل استفاده برای انواع تایرها ، تیوب دار - بدون تیوب (تیوب لس) و برای انواع خودروها سواری سبک و موتورسیکلت)

ویژگی ها:
اسپری باد کننده و پنچرگیر
هم رفع پنچری تایر هم افزایش باد تایر
بهترین وسیله برای مسافرت
بهترین وسیله برای رهایی از زحمت تعویض چرخ پنچر
قابل استفاده برای انواع لاستیک خودرو و موتورسیکلت
قابل استفاده به دفعات زیاد (یکبار مصرف نمی باشد)
حجم:450 میلی لیتر
وزن:600 گرم

آموزش استفاده:
1 - پس از پنچر یا کم باد شدن لاستیک حتی الامکان عامل ایجاد پنچری (شیشه - میخ و ...) را از روی تایر بردارید ، قبل از استفاده اسپری را 1 تا 2 دقیقه بخوبی تکان دهید.
2 - اگر هوا سرد است اسپری را با مالش دست یا گرفتن مقابل بخاری خودرو گرم کنید.
3 - شیلنگ سر محصول را به سر سوزن تایر ببندید.
4 - درب محافظ سر محصول را بردارید و حتماً آنرا واژگون کنید.
5 - دکمه سر اسپری را فشار دهید و تا باد شدن کامل تایر اینکار را انجام دهید، پس از اینکار تایر در جا باد شده و شما قادر به حرکت هستید اما برای پخش شدن کامل مواد داخل تایر 6 الی 9 کیلومتر خودرو را به حرکت درآورید تا اسپری ، محل پنچر شده را ترمیم کند ، مواد وارد شده به داخل تایر بخاطر حرکت و فشار خودرو بطرف محل پنچر شده حرکت کرده و آنرا مسدود می کند.

توجه:
1 - پس از رسیدن به اولین آپاراتی باد تایر را تا حد استاندارد تنظیم کنید.
2 - هنگام تنظیم باد مقداری هوا را به داخل تایر تزریق کنید تا بعلت چسبنده بودن مواد تزریق شده به داخل تایر ، والو (سوزن) تایر بسته نشود.
3 - پس از عمل پنچرگیری با این اسپری تقریباً 10- 15 روز فرصت دارید تا تایر پنچر شده را به روش معمول پنچرگیری نمایید، در این فرصت زیاد حتماً به یک آبادی یا آپاراتی خواهید رسید!

*** با خیال راحت و امن در « فروشگاه آپشن ایران » خرید کنید ***


فروشگاه آپشن ایران دارای پروانه کسب به شناسه صنفی 0466829905 از اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل (سبک و سنگین) (اتحادیه شهرستان)، نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت معدن، لوگو دیجیتال طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال می باشد.


*برای بررسی بیشتر بر روی مجوز ها کلیک کنید *


بسمه تعالی


با سلام..

خریدار عزیز

به اطلاع می‌رساند با توجه به نوسانات زیاد (بازار ارز)، قیمت محصولات دچار تغییرات زیادی شده است و جهت اطلاع از هرگونه (قیمت روز کالا) قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید و بعد از دریافت (قیمت روز) با هماهنگی با پشتیبانی فروشگاه کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.


با توجه به نوسانات بازار ارز و نوع خدمات رسانی فروشگاه قیمت ها بصورت لحظه ای بروز رسانی خواهد شد و قیمت هم اکنون فروشگاه برای تمام کالاها صحیح نمی باشد.

با تشکر و سپاس
پشتیبانی فروشگاه آپشن ایران

×