تلفن دورو مدل M28958

تلفن دورو مدل M28958

اطلاعات:

این تلفن آسان برای استفاده دارای دکمه های بزرگ و واضح است. تماس های دریافتی را می توان با چراغ نشانگر چشمک زن دیده و شنید. دارای سه شماره گیری سریع و 10 دکمه حافظه دو لمسی است. کنترل صدای گیرنده به راحتی قابل تنظیم است و با سمعک سازگار است. به افراد دارای اختلال شنوایی یا اختلال در عملکرد دست این امکان را می دهد تا راحت تر از تلفن استفاده کنند.
 

خصوصیات:
- دکمه های بزرگ و صدای بلند و واضح: PhoneEasy 311c دارای دکمه های بزرگ، با فاصله زیاد و مقعر برای شماره گیری آسان است. دکمه های ولوم به شما این امکان را می دهند که به راحتی میزان صدای گوشی را تنظیم کنید تا صدایی بلند و واضح دریافت کنید.
- HAC: این گوشی دارای یک حلقه شنوایی داخلی برای کسانی است که می خواهند از سمعک خود در حین استفاده از تلفن استفاده کنند. برای فعال کردن این ویژگی، حالت T را در سمعک خود انتخاب کنید.
- حافظه: تلفن دارای 3 حافظه تک لمسی و 10 حافظه دو لمسی است. حافظه های تک لمسی در M1، M2 و M3 ذخیره می شوند، دو حافظه لمسی با استفاده از ارقام صفحه کلید تلفن 0-9 ذخیره می شوند.
- دکمه REDIAL: اگر شماره گرفته شده درگیر است یا می خواهید آخرین شماره تماس گرفته شده را بگیرید، گوشی را بلند کرده و دکمه شماره گیری مجدد را فشار داده و رها کنید.
- نشانگر زنگ بصری: این تلفن خانگی دارای یک چراغ چشمک زن در گوشه سمت راست بالا هنگام دریافت تماس ورودی است.
 

اطلاعات فنی:
برند Doro
نوع تلفن سیمی
مواد پلاستیک
منبع تغذیه با سیم برق
نوع شماره گیر Single Keypad
نوع سیستم پاسخگویی دیجیتال
ابعاد محصول : 6.69 x 8.27 x 0.04 اینچ
وزن  3.53 اونس