ماساژور گردن برقی فنگ هی مدل FH-2601B7

ماساژور گردن برقی فنگ هی مدل FH-2601B7

توضیحات:

تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان نشان می دهد که برای خلاص شدن از درد در گردن ، بهتر است خون رسانی به بافتهای اطراف ستون فقرات بهبود یابد. این به شما امکان می دهد تا غنائم غضروف را افزایش داده ، فعالیت لنفاوی و رگ های خونی در عضلات گردن و همچنین ناحیه یقه را تقویت کنید. با ماساژ دوره ای گردن ، گردش خون و لنف تثبیت می شود. برای استفاده در زندگی روزمره ، در خانه ، ماساژور به مؤثرترین و با دوام ترین روش تبدیل می شود. این نرم افزار قادر است تأثیر دقیقی روی تمام عضلات مشکل دار ستون فقرات گردن داشته باشد ، ضمن اینکه عملکرد بدن به عنوان یک کل را بهبود می بخشد و این باعث می شود که به طور قابل توجهی بهزیستی فرد بهبود یابد. اگر شغل کم تحرکی دارید ، وقت زیادی را در سفر می گذرانید ، غالباً دردهای کمر و گردن دارید ، اما زمان کافی برای بازدید از ماساژور وجود ندارد ، پس می خواهیم شما را خوشحال کنیم. این ماساژور برای کسانی که وقت خود را ذخیره می کنند ، مقرون به صرفه ترین گزینه است. توصیه می شود از این دستگاه ماساژ گردن دو بار در روز به مدت 15 دقیقه برای لرزش و ماساژ برقی الکتریکی و 15 دقیقه برای گرم کردن استفاده کنید. ماساژور به شکل یقه مخصوص ساخته شده است ، که نه تنها ماساژ را انجام می دهد ، بلکه تمام گردن را نیز تا حد ممکن گرم می کند ، در حالی که روی مکان های خاصی تمرکز نمی کند. دستگاه ماساژ یقه برای تمام خانواده طراحی شده است. ماساژور گردن مغناطیسی فنگ هی مدل FH-2601B7 ابزاری حلقه مانند است که جهت اعمال ماساژ روی گردن قرار میگیرد. این محصول دارای طراحی ارگونومیک میباشد. به جهت طراحی ارگونومیک به خوبی گودی گردن را پر میکند. این ماساژور با بهره گیری از پالکس الکترونیکی و ایجاد گرما منجر به برطرف کردن درد های ناشی از خستگی در ناحیه گردن و ناحیه فوقانی ستون فقرات خواهد شد.


اطلاعات فنی:
منبع تغذیه: DC 6V / 800 میلی آمپر (باتری لیتیوم قابل شارژ برای واحد اصلی)
DC 3V (باتری دکمه CR2032 ، برای کنترل بی سیم)
فرکانس نبض الکتریکی: 1-1000Hz
عرض پالس الکتریکی: 20-400 میکرون
موج ضربه الکتریکی: موج مربع
دمای گرمایش: 40 درجه سانتیگراد - 48 درجه سانتی گراد
کارکرد: گرمایش مادون قرمز
صفحه نمایش ال سی دی
با کنترل از راه دور
اندازه جعبه: 248 x 231 x 77 میلی متر
ناحیه بدن: گردن
نوع استفاده: حرفه ای
برای مقصد: ماساژ گردن و ...
بازتاب شناسی: ارتعاشات ، الکترودینگ
نوع درایو: گرما
تعداد مناطق ماساژ: 1
چرخ دنده ها: 6
تعداد برنامه ها: 6
وزن: 630 گرم
جنس: 80٪ ABS و 20٪ از فولاد ضد زنگ (ABS پزشکی)
لرزش: نور مادون قرمز ، امواج الکترومغناطیسی ، محرکهای برقی


ویژگی ها:

مادون قرمز: بلهنوع ماساژور: برقی
نوع ماساژ: لرزشی , ضربهای , حرکتی , الکتریکی
مناسب برای: شانه و گردن , گردن
ماساژ لرزشی ، تکانه های الکتریکی ، گرمایش مادون قرمز ، میدان مغناطیسی.
حضور 6 برنامه ، 4 حالت ، امکان تغییر برنامه ها و حالت ها.
توانایی استفاده از ماساژور هر روز در هر نقطه: خانه ، محل کار یا هر مکان دیگر.
اندازه جمع و جور ، به لطف آنها می توانید ماساژور را با خود ببرید.
طراحی دایره انعطاف پذیر متناسب با هر اندازه گردن.
کنترلر بی سیم با صفحه نمایش LCD شفاف بزرگ.
تنظیم زمان: از 5 دقیقه تا 30 دقیقه ، با عملکرد خاموش اتوماتیک قابل تنظیم است.
دستگاه ماساژ یقه برای تمام خانواده طراحی شده است.
این ماساژور از مواد نرم و بادوام خاصی ساخته شده است که به شما امکان ماساژ می دهد حتی در هنگام کار در رایانه یا هنگام استراحت ، در صندلی تکیه دهید.
ماساژور دارای ریموت کنترل است - یک واحد کنترلی به شکل دکمه هایی در دسترس بودن فوری است.
به طوری که می توان آن را توسط یک نفر استفاده کرد. در عین حال ، ماساژور دستیار عالی برای پیشگیری از بیماری های ستون فقرات گردن و همچنین گرم کردن عضلات خواهد بود.
ماساژور مطابق با منحنی طبیعی گردن طراحی شده است که امکان بهترین درمان ممکن از ستون فقرات گردن و پشت را فراهم می کند.
باعث تحریک گردش خون و شل شدن عضلات می شود ، دارای خاصیت درمانی است ، از بین بردن علائم درد گردن و رحم و کمردرد ، سردرد و سرگیجه ناشی از اسپوندیلوز گردن رحم ، پوکی استخوان ، همچنین عادی فشار خون است و خواب را بهبود می بخشد.
دارای گواهی CE اروپا


عملکرد:
این ماساژور شامل 4 عملکرد مختلف سلامتی است
ماساژ پالس الکتریکی: (پالس های برقی کوتاه ، نقاط طب سوزنی در ستون فقرات گردن را که از طب سنتی چینی شناخته شده است ، تحریک می کند)
گرمای مادون قرمز FIR: (به لایه های عمیق بافت می رسد و احساس بی نظیری از بهزیستی را به وجود می آورد)
ماساژ لرزش: (رفع لرزش برای حداکثر آرامش)
میدان مغناطیسی: (برای یکپارچه سازی کامل تعادل درونی کار می کند.)


فواید:

از نظر شکل ارگونومیک بوده و بطور خاص برای نیازهای پرتنش و حساس ناحیه گردن طراحی شده استدستگاه ماساژ دهانه 4 در 1 با آداپتور بی سیم شارژ می شود و می توان از آن در هر مکانی و در هر زمان راحت استفاده کرد
همه توابع را می توان به صورت جداگانه و از طریق کنترل از راه دور (ریموت) بی سیم تنظیم کرد
تکانه های الکتریکی کوتاه نقاط طب سوزنی در ستون فقرات گردن را که از طب سنتی چینی شناخته شده است تحریک می کند.
گرمای مادون قرمز FIR به لایه های عمیق بافت می رسد و احساس بی نظیری از بهزیستی را به وجود می آورد.
ماساژ لرزش: رفع لرزش برای حداکثر آرامش. میدان مغناطیسی: برای یکپارچه سازی کامل تعادل درونی کار می کند.
کاملاً علمی و مناسب درمان آرتروز گردن


اموزش استفاده:
این ماساژور گردن دارای بازوهای معمولی (با حرکت ازاد به دو طرف) می باشد و مثل سایر مدل های مشابه دارای بازوهای فنری نمی باشد، و به صورت سایز فری برای هر قطر گردن قابلیت باز شدن را دارد.
سیاست شرکت فنگ هی از ساخت این نوع ماساژور بر این اصل هست که ماساژور مثل مدل های مشابه بازو فنری بر اساس متفاوت بودن هر قطر گردن فشار به گردن و مهره های ان نیاورد و کاربر حتما در حالت ریلکس و استراحت با تیکه دادن گردن بر ماساژور قابلیت استفاده و بازده کارایی بالایی داشته باشد. (خیلی از کاربران از مدل ماساژور با بازوهای فنری راضی نبودن و اغلب از قطر کوچک و بزرگ شدن بدون استاندارد با قطر گردن خود ناراحت و ناراضی بودن)
سیاست شرکت فنگ هی بر این است که در هنگام استفاده از این مدل ماساژور گردن کاربر می بایست حتما در حالت ریلکس و استراحت باشد به این شکل که ماساژور وقتی پشت گردن قرار گرفت با تیکه دادن به مبل راحتی یا در حالت دراز کشیدن روی تخت خواب و ... حتما ماساژور به پشت گردن چسبیده باشد ان زمان کاربر می تواند استفاده کند
این ماساژور گردن طوری طراحی شده که برای استفاده در حالت کار و حرکت نمی باشد. (در هنگام کار باعث به هم خوردن تمرکز کاری و حواس پرتی و بروز خطر و حوادث غیر مترقبه می شود)
در صورت نشستن بر روی مبل و کاناپه اگر نخواهید ماساژور را به جایی تکیه بدهید می توانید بر اساس سایز گردن خود مثلا از یک هدبند کشی به صلیقه خود با انداختن به دور ماساژور تا به گردن شما متصل شود استفاده کنید (مثل در هنگام دیدن تلویزیون و برنامه مورد علاقه خودتان) بدون تکیه دادن در حالت ریلکس و راحتی و دراز کشیدن بر روی تخت خواب، پشتی و بالش (نکته از این روش اصلا در هنگام کارکردن استفاده نکنید چون باعث به هم خوردن تمرکز کاری و بروز خطر می شود)
هر چند ماه یک بار دیواره داخلی سیلیکونی ماساژور را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید (پاک کردن عرق بدن یا چربی پوست و ... در صورتی که به دیواره سیلیکونی داخلی ماساژور چسبیده باشد، برای جلوگیری از بروز بیماری های پوستی)
در صورت تمیز کردن دیواره داخلی سیلیکونی ماساژور بروز کمی چسبندگی سطح سیلیکونی دیواره ماساژور عادی می باشد یا ایجاد خط و خش داخل سیلیکون. (این ماده حالت روغنی جامد فشرده دارد و با کشیدن یک انگشت معمولی روی ان باعث ایجاد خط و خش و لمس کردن ان در حالت عادی اثر انگشت شما روی ان می افتد. (از این ماده سیلیکونی برای افزایش طول عمر پلاستیک زیرین بدنه ماساژور در اثر نفوذ نکردن رطوبت و عرق بدن استفاده می شود و طول عمر بدنه دستگاه را بالا می برد)


نکته:
زیاد به بازوهای ماساژور فشار نیاورید و انها را نکشید چون باعث پارگی اتصال دهنده های پلاستیک ژله ای بازو به بدنه اصلی ماساژور می شود (به اندازه استاندارد دو تا بازوی ماساژور دارای ازادی در حرکت رفت و برگشت دارند و فاقد فنر اتصال هستند)


محتویات بسته بندی:
ماساژور گردن 1 عدد
اداپتور برق خانگی 220 ولت 1 عدد
ریمون کنترل 1 عدد
باتری CR2032 یک عدد
کاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی 1 عدد 
برگه راهنمای زبان فارسی 1 عدد